Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Hvilken øyenskygge er din favoritt?

merke, farge og gjerne pris også! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HR Loose Eyeshadow i Feline Brown. Sitter kjempebra, og nydelig farge til blågrønne øyne. Pris ca 200,-

Versace monoskygge i nr 5 (rosa), betalte 200, men i ny innpakning er prisen steget til 300 :o

Ellers liker jeg skyggene til L'Oreal, Revlon og Max Factor.

Skrevet

4 nyansar i brun ("my favourites") frå h&m og lillatonar (vanitès) frå Chanel. Den første kosta ca 40 kr og den andre kosta ca 300 kr på taxfree.

Skrevet

Jeg har en haug med favoritter, men akkurat nå holder jeg meg til den nye til Clinique (bruntonete). CD har også en del øyeskygger som sitter som et skudd, det samme med Lancome (nydelige farger) til tross for at den ikke sitter like lenge som de to andre.

Skrevet

Gløymte Lancome i tube, dei sit kjempegodt på og er veldig fine:) Prisen låg vel på 140 kr..

Skrevet

Jeg liker veldig godt Christian Dior sine øyenskygger. De er lett å legge og "smuldrer" ikke bort slik mange andre gjør. Husker ikke navnet på de jeg har, men den ene går beige/brune farger og den andre er rosa/lilla/svart/grå. Mener de koster ca 340; på parfymeri.

Skrevet
4 nyansar i brun ("my favourites") frå h&m

Er kvaliteten bra på disse? :)

Skrevet

De jeg bruker mest er en lys krem/beige og en lys brun farge i et stort skrin fra Estee Lauder. De er nesten matte, bare ørlite skimmer, og passer veldig godt til hverdagsbruk. (Skrinet er del av et stor sånn sett som de typisk anonserer med nå før jul. har knabba det av mamma. det er totalt 12 farger i det, men liker ingen av de andre). Lurer på om de finnes i enkle, for jeg er nesten tom...

Ellers er favorittene mine enkle skygger fra MAC, koster vel ca 100 kr stykket, men selges ikke i Norge. Yndlingsfargene mine er "Expensive Pink" og "Antiqued". Har et par jeg ikke husker navnet på også.

Firer-skrinene fra Chanel er også gode, har ett i bruntoner (planetes) og ett i lilla (vanitès). De koster vel 3-400. Liker det brune best, skyggene i det lilla er litt for harde i konsistensen.

Min siste favoritt på lista er et sånt femmerskrin fra CD i gråtoner. Yndlingsfargen i det er tomt, så bruker det sjelden lenger, men konsistensen er veldig fin. Husker ikke pris, 300 og noe kanskje.

Skrevet

Min favoritt er Lancome sin Color Focus, nummer 216. Er en fin blågrå farge som passer helt perfekt til hverdags. (Det vil si, de dagene jeg virkelig slår til med øyenskygge...)

Skrevet

Jeg har en kvintett fra Dior som er kjempebra. Duse nyanser av grå, kopper, rosa gul og hvit. Lette å legge, pene farger og veldig holdbare (striper aldri).

Ellers har jeg en kremskygge, halvtransparent fra Rimmel som er helt konge, men den typen tror jeg var en sommer one-shot i 2002 :sinnatagg:

Body Shop sine skimmerprodukter er også fine og holdbare som skygger synes jeg.

Art Deco har en underlagskrem for øyeskygge som gjør at de fleste skygger sitter penere og lengre.

Skrevet

Er kvaliteten bra på disse? :)

Ja, eg syns dei er veldig gode, brukar dei stort sett kvar dag. Syns dei heldt også. Så eg har nesten brukt opp eit sånt skrin, er faktisk dette skrinet eg brukar mest.

Skrevet

Har noen faste som jeg bruker; Shimmer cubes fra bodyshop - den lilla fargen, 2 brunfarger fra Rimmel, og to øyenskygger fra Sans Soucid, i lilla og rosa...

Skrevet

Ja, eg syns dei er veldig gode, brukar dei stort sett kvar dag. Syns dei heldt også. Så eg har nesten brukt opp eit sånt skrin, er faktisk dette skrinet eg brukar mest.

Der ser man at det ikke bare dyrt som er bra. :-) Igjen... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...