Gjest AquaFina Skrevet 13. mars 2017 #1 Skrevet 13. mars 2017 Ok kommer litt ekkle detaljer : Var på do nettopp og etter at jeg hadde tørket meg , merket jeg at det lå en del slim på papiret helt gjennomsiktig slim som jeg da tok mellom 2 fingre og kunne liksom dra det på en måte lignet på eggehvite slim er det et tegn på at el kommer snart ? Eller betyr det at el har vært ? Må legge til at jeg nettopp ble ferdig med menses for ca 3 dager siden, men syklusen har vært veldig uregelmessig .
Frøken_lurepave Skrevet 13. mars 2017 #2 Skrevet 13. mars 2017 3 timer siden, AquaFina skrev: Ok kommer litt ekkle detaljer : Var på do nettopp og etter at jeg hadde tørket meg , merket jeg at det lå en del slim på papiret helt gjennomsiktig slim som jeg da tok mellom 2 fingre og kunne liksom dra det på en måte lignet på eggehvite slim er det et tegn på at el kommer snart ? Eller betyr det at el har vært ? Må legge til at jeg nettopp ble ferdig med menses for ca 3 dager siden, men syklusen har vært veldig uregelmessig . Vil jo ikke tro at det er EL når du var ferdig med TR for kun 3 dager siden.. Men ingenting er umulig, særlig når du har uregelmessig syklus. Hvor lang TR har du? Jeg har ofte slim både rett før og etter TR, men ikke noe særlig symptomer på EL faktisk. Er veldig individuelt.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #3 Skrevet 13. mars 2017 Hvor lang syklus og når var 1.dag i siste menstruasjon? Hvis du har kort syklus kan dette være tegn på eggløsning. Men det er vanlig å ha eggløsningsslim i flere dager i forkant og ikke bare akkurat den dagen eggløsning er. Anonymkode: 7e1c2...849
Gjest AquaFina Skrevet 14. mars 2017 #4 Skrevet 14. mars 2017 6 timer siden, Frøken_lurepave skrev: Vil jo ikke tro at det er EL når du var ferdig med TR for kun 3 dager siden.. Men ingenting er umulig, særlig når du har uregelmessig syklus. Hvor lang TR har du? Jeg har ofte slim både rett før og etter TR, men ikke noe særlig symptomer på EL faktisk. Er veldig individuelt. TR varte i ca 5 dager .
Gjest AquaFina Skrevet 14. mars 2017 #5 Skrevet 14. mars 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lang syklus og når var 1.dag i siste menstruasjon? Hvis du har kort syklus kan dette være tegn på eggløsning. Men det er vanlig å ha eggløsningsslim i flere dager i forkant og ikke bare akkurat den dagen eggløsning er. Anonymkode: 7e1c2...849 De siste 2 syklusene har vært lange :/ den ene på 45 dager så den siste på 39 dager , ( før disse 2 var syklusene ekstrem korte ) første dag var 6 mars i siste mens.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #6 Skrevet 14. mars 2017 27 minutter siden, AquaFina skrev: De siste 2 syklusene har vært lange :/ den ene på 45 dager så den siste på 39 dager , ( før disse 2 var syklusene ekstrem korte ) første dag var 6 mars i siste mens. Vanskelig å si da, siden syklusene dine er så uregelmessige. Ville begynt med temping og eggløsningstester heller enn å se på slimet sånn jevnt over, hvis du forsøker å bli gravid. Men f.eks tatt tester sånn som nå, når du lurer på om du kan ha eggløsning. Det er jo faktisk mulig dersom syklusen er kort igjen denne mnd..men den har høyst sannsynligvis ikke vært enda siden du bare er på CD 8-9, så du kunne prøvd å teste med eggløsningstester de neste dagene for å se om du har LH stigning/topp f.eks. Anonymkode: 7e1c2...849
snehvit88 Skrevet 14. mars 2017 #7 Skrevet 14. mars 2017 Legg inn aksjer! Kanskje du har en kort syklus denne mnd. EL slim kan kommer noen dager før EL. Spermen til mannen din kan leve i eggleder i opptil 6 dager. Lurt å ha noen som ligger på lur og venter på egget:)
Gjest AquaFina Skrevet 14. mars 2017 #8 Skrevet 14. mars 2017 3 timer siden, snehvit88 skrev: Legg inn aksjer! Kanskje du har en kort syklus denne mnd. EL slim kan kommer noen dager før EL. Spermen til mannen din kan leve i eggleder i opptil 6 dager. Lurt å ha noen som ligger på lur og venter på egget:) Aksjene er lagt inn for fult både 1 og 2 ganger om dagen , Mensen sluttet ca fredag/lørdag morgen og vi la inn aksjer Lørdag kveld mandag og i dag søndag ( var den eneste dagen vi hadde pause :/ ) håper ikke det ødelegger nå. Men i dag har jeg ikke det slimet 😔 så blir så forvirret , var det liksom over på så kort tid da 😳 . Og som du sier vist jeg har kortere syklus denne mnd så går det vel med el allerede , hmm vanskelig og forvirrende dette her .
snehvit88 Skrevet 14. mars 2017 #9 Skrevet 14. mars 2017 Mye Mulig du hadde EL da;) Min syklus varierer fra 25-29 dager. Og aner ikke når EL er hvis jeg ikke er oppmerksom på EL slim eller menslignense smerter:)
snehvit88 Skrevet 14. mars 2017 #10 Skrevet 14. mars 2017 Og egget lever i maks 48 timer. Så det går fort over:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå