Astra Skrevet 6. mars 2002 #21 Del Skrevet 6. mars 2002 5.juli 2003 gifter vi oss! Som vi gleder oss! Vi forlovet oss 01.01.01, og siden den gang har jeg fulgt KG. Datoen satte vi på dagen året etter (altså 01.01.02). Vi har bare bestilt kirke ennå, men da fikk vi også klokkeslettet vi ville ha Lykke til videre alle 2003 bruder! Vi skrives!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2002 #22 Del Skrevet 6. mars 2002 01.02.03 vi også Skulle egentlig gifte oss 29.juni i år, men da jeg ble gravid,bestemte vi oss for å utsette det. Gleder meg kjempemasse,selv om jeg synes mange ideer, kjoler, borddekorasjoner etc. er "tilpasset" sommerbryllup. Emilie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 6. mars 2002 #23 Del Skrevet 6. mars 2002 Jeg skal også gifte meg i 2003. Samme dag som deg Ayla 31.5. Det skulle egentlig ha skjedd i år, men vi fikk litt problemer med å få lokale, så da valgte vi å utsette det. Forøvrig så er kjolen kjøpt inn, kirke booket og lokalene bestilt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayla Skrevet 6. mars 2002 #24 Del Skrevet 6. mars 2002 Hei Tyren Godt å høre at andre også har kjøpt kjole... Jeg begynte å føle litt panikk....tror en del ser rart på meg og tror jeg er spinnvill når jeg sier at jeg har kjøpt kjolen allerede. Lokalene er booket, kirken og fotografen bestilt. Jeg tenker som så... Fordi vi er tidlig ute får vi det akkurat slik vi vil ha det. Det blir førstevalgene på fotograf, tidspunkt og lokaler. For øyeblikket er det levende musikk som er det aktuelle tema. Har fått tips om at det også er noe man burde være tidlig ute med. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 6. mars 2002 #25 Del Skrevet 6. mars 2002 Enig med deg Ayla! Den eneste som ikke tror jeg er helt gal er svigermor.. og hun vet ikke engang datoen... Det er det faktisk kun dere her inne som vet!! Jeg synes det er ganske deilig å vite at jeg har så god tid med planleggingen, jeg er veldig detaljfreak så sambo kommer til å få helt noja tenker jeg når vi nærmer oss..... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juli2003 Skrevet 8. mars 2002 #26 Del Skrevet 8. mars 2002 Hei hei! Jeg tror jeg slår dere alle sammen altså... Jeg har fulgt med her i over 1 1/2 år allerede jeg, og jeg gifter meg 05.07.03... Gleder meg og planlegger noe innmari..! Gøy å se at det begynner å bli en del av oss 2003-bruder her nå! Har bestilt kirke, men funderer veldig på lokale, meny, farger, gjester, osv osv... Det er jo så moro Lurer på om jeg noen gang får bestemt meg - det er jo 1000 avgjørelser som skal tas. Har også begynt å tegne kjolen min, jeg synes det er viktig at den er helt personlig og spesiell. Tegner også brudepikekjoler i samme stil. Satser på å lage det meste selv, alt av innbydelser, sanghefter, bordkort og bordpynt skal lages i løpet av neste vinter. Tror fargene i bryllupet blir fersken, rosa, og gult sammen med hvitt og sølv. Vi skal antageligvis ha hagebryllup ute på "landet", synes det passer med gammeldagse, romantiske farger da - sammen med hvitt og sølv blir det litt sofistikert og lekkert også... Brudebuketten og de andre blomsterdekorasjonene skal lages av landlige blomster sammen med roser. Vel, vel... Gleder meg til å planlegge og diskutere med dere det kommende året! Silje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mailin Skrevet 8. mars 2002 #27 Del Skrevet 8. mars 2002 Daten er 12. juli 2003, vart bestemt 18 februar 2001 ~ HURRA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 8. mars 2002 #28 Del Skrevet 8. mars 2002 Hei, Silje -vi gifter oss samme dag vi da! Når (om) forlovet dere dere? Vi forlovet oss 010101, og har fått mange kommentarer på lang forlovelsestid! Vi visste at vi skulle gifte oss da vi satte på ringene, men bestemte ikke datoen før et år seinere. Gleder oss utrolig begge to!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juli2003 Skrevet 8. mars 2002 #29 Del Skrevet 8. mars 2002 Hei Astra! Så bra da - da kan vi telle ned sammen Dere lang forlovelsestid? Hehe... Vi forlovet oss 31.07.98 vi!!! Men vi bestemte da at vi ikke skulle gifte oss før jeg var ferdig på skolen, så vi fikk råd til et ordentelig bryllup. Jeg er jo ferdig til våren da, men det er så mye annet som skjer i år så vi satt datoen til neste år. Vet at mange sier at bryllupet skal være akkurat et år fra forlovelsen, men dette mener jeg er noe tull da. Vi forlovet oss fordi vi ville vise alle at det skulle bli oss og at vi hadde bestemt oss for å gifte oss en dag, vi visste bare ikke akkurat når... Men en forlovelsestid på nesten 5 år er jo litt i meste laget, jeg må vel innrømme det. Silje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olse Skrevet 12. mars 2002 #30 Del Skrevet 12. mars 2002 Vi har vært forlovet siden 010199, så det blir 4 år i forveien. Synes det var helt greit jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sony Skrevet 12. mars 2002 #31 Del Skrevet 12. mars 2002 Vi forlovet oss i 1997, og vi har ennå ikke bestemt dato for bryllupet......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friends Skrevet 4. april 2002 #32 Del Skrevet 4. april 2002 Hei vi skal gifte oss 31.05.03 Gleder meg skikkelig! Vi har bestilt kirke og lokale! Jeg ser på brudekjoler hver dag! Jeg tror jeg har funnet drømmekjolen: http://www.cepelia.no/brudekjoler/3404ft/3404ft.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wok Skrevet 4. april 2002 #33 Del Skrevet 4. april 2002 Vi skal gifte oss i slutten av juni 03, og vi har planlagt en del allerede (som meny, gjester, transport) men vi har ikke bestilt hverken kirke eller lokaler. Vi har heller ikke fortalt noe til familien, enda.Hvor lang tid i forvien har dere gjort/tenkt å gjøre det? Vi er litt nervøse for at brudgommens bror og forlovede skal gå med de samme planene som oss, kan kanskje bli litt mye med to brylluper samme sommeren. Det som snart er i boks, er kjolen. Designer den selv, og har kjøpt stoffet.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmmaK Skrevet 4. april 2002 #34 Del Skrevet 4. april 2002 Vi gifter oss 2.8.2003! Gleder meg veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmmaK Skrevet 4. april 2002 #35 Del Skrevet 4. april 2002 ups....3.8.2003!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaia Skrevet 4. april 2002 #36 Del Skrevet 4. april 2002 Er ikke 3/8 en søndag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmmaK Skrevet 5. april 2002 #37 Del Skrevet 5. april 2002 Er det d? Uannsett så er det den lørdagen i den helga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayla Skrevet 5. april 2002 #38 Del Skrevet 5. april 2002 Friends; Du er den første jeg har "møtt" som skal gifte seg samme dato som oss 31.05.03! Det er litt morsomt, for vi har valgt kjoler som går i litt samme stil. Hvis det blir den kjolen du viste da. Her er min. http://www.papillonltd.com/p9168l.jpg Lille my: Hvis dere går å er redd for at andre går med samme tankene ville jeg sluppet nyheten om planene deres med en gang. På den måten unngår jo dere at det er deres bryllup som kommer "ubelelig" og midt oppe i noen andres. Først til mølla osv. Vi har ikke lagt skjul på datoene noen gang. Vi bestemte dato halvannet år i forveien og har siden da vært åpen med datoen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilie2003 Skrevet 5. april 2002 #39 Del Skrevet 5. april 2002 Hvis du er gal så er vi to om det!! Jeg skal gifte meg august 2003, og er innom her med jevne mellomrom! Litt for å kjenne på den spente følelsen igjen, og igjen, og igjen.... blir liksom ikke lei, og litt for å få tips og råd fra alle de andre gifteklare her inne!!! Lykke til!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2002 #40 Del Skrevet 5. april 2002 Jeg synes nå ikke dere er sprø. Vi bestemte datoen mai i fjor og jeg var her inne og planla osv osv. Tiden går så mye fortere enn man aner. Det var jo bare noen uker siden så var det 100 dager nå er det plutselig 15 - vet ikke hvor dagene springer hen jeg Ennå 15 dager igjen12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå