Skorpion72 Skrevet 5. mars 2002 #1 Del Skrevet 5. mars 2002 Er det noen her som skal gifte seg i 2003? Eller er det bare meg som er helt "gal", og er inne og får tips og planlegger allerede? Skal gifte meg 21. juni 2003. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Po Pi Skrevet 5. mars 2002 #2 Del Skrevet 5. mars 2002 Hei! Jeg skal også gifte meg i 2003, i juli. Så du er ikke alene om å planlegge tidlig! Jeg er så opptatt av bryllup for tida, gleder meg så innmari til jeg kan begynne å prøve brudekjoler. Klarer nesten ikke å vente. Lykke til med planleggingen, brud2003! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion72 Skrevet 5. mars 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 5. mars 2002 Enig med deg. Ble rådet til å vente til oktober med å prøve, for da har 2003-nyhetene kommet inn. Uff så lenge å vente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AK Skrevet 5. mars 2002 #4 Del Skrevet 5. mars 2002 Jeg skal også gifte meg i 2003. Datoen er satt til 14. juni. Jeg gleder med utrolig mye!!! Tror kanskje det kommer til å bli litt pes med alt som skal ordnes, men da er det jo godt å være tidlig ute... Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løven Skrevet 5. mars 2002 #5 Del Skrevet 5. mars 2002 Så godt å se at det er flere av oss!!! Jeg skal gifte meg 26. juli 2003. Er i full gang med tanker og ideer for den store dagen. Tror det lønner seg å være ute i god tid med tanke på lokale, kirke osv... Gleder meg så utrolig mye, det kribler i magen bare jeg tenker på det.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 5. mars 2002 #6 Del Skrevet 5. mars 2002 hei hei! Vi skal og gifte oss i 2003, men har ikke helt bestemt dato enda...blir i slutten av juli eller begynnelsen av august:) Er her inne på KG hver dag og drømmer meg bort;) Klem fra Linnea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayla Skrevet 5. mars 2002 #7 Del Skrevet 5. mars 2002 Endelig er jeg ikke lenger den eneste her inne som skal gifte meg i 2003!!! Jeg har vært inne på dette forumet i snart ett halvt år allerede..... Skal innrømme at jeg har lurt på om jeg er litt hektet på disse bryllupstankene..... Jeg leste en gang følgende: "Å glede seg er også en glede" ....Så sant så sant tenkte jeg og fortsatte å være inne på Bryllupsguiden til KG! Håper jeg ser mer til dere i tiden fremover. Det blir vår tur en gang også. Imens er det ufattelig mye tips man kan få med seg herfra! PS! Jeg gifter meg med verdens herligste mann den 31.mai 2003 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Po Pi Skrevet 5. mars 2002 #8 Del Skrevet 5. mars 2002 Hei dere! Jeg gleder meg i alle fall veldig over bryllupsplanleggingen, selv om noen kanskje vil synes at jeg tar litt av noen ganger! Men det er fint å være tidlig ute med ting, og vi har allerede bestilt både kirke og lokale til den stoooore dagen. Jeg er ofte innom KG for å finne nye ideer, er kjempemoro og til stor nytte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 5. mars 2002 #9 Del Skrevet 5. mars 2002 Hei alle sammen! Glad for å "se" dere! Vi gifter oss også i 2003, sannsynligvis i slutten av juli/begynnelsen av august, har ikke bestemt oss helt enda. Men er i full gang med planleggingen, det er jo det som er gøy!! Har bestemt oss for lokale tror vi, men har ikke bestilt noe enda, tenkte å vente et par måneder, vi må jo bestemme oss for dato først!:-) Håper å se mye til dere i tiden framover!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissiS Skrevet 5. mars 2002 #10 Del Skrevet 5. mars 2002 Jeg skal og¨å gifte meg i 2003. Datoen er ennå ikke bestemt. Det står mellom 7. 14. eller 21. juni. Har nokså god tid å bestemme meg på, da.... hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 5. mars 2002 #11 Del Skrevet 5. mars 2002 Hei. Vi gifter oss 16 august-03.Vi har bestillt lokale for vielsen,lokale for middagen +++ OG BRA ER DET!Da vi lurte på å bestille sa de at vi kunne bare glemme å få noe i år...alt var bortleid!Dette var i JANUAR i år.Jeg er kjempeglad for at vi har god tid.Det blir ikke noe stress og en har tid til å finne de beste og billigste løsningene.Vi kan glede oss sammen,dere.Jeg har allerede vært i kontakt med noen av jentene som skal gifte seg i år og har fine brudekjoler å selge etterpå!!! Klemmer til alle 03-brudene fra Pusseluskan1212[ Dette Innlegg er endret av: Pusseluskan den 2002-03-05 18:04 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest petra Skrevet 5. mars 2002 #12 Del Skrevet 5. mars 2002 jeg og 2003, men når i året har vi ikke funnet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion72 Skrevet 5. mars 2002 Forfatter #13 Del Skrevet 5. mars 2002 Godt å se at jeg ikke er den eneste som "drømmer" meg litt bort på disse sidene. Vi har bestilt kirke, lokale og hotell til bryllupsnatten, så de største tingene er ordnet. Jeg vil begynne tidlig slik at jeg slipper noe pes i det hele tatt, og slippe å være redd for å ikke rekke ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterbrud 010203 Skrevet 5. mars 2002 #14 Del Skrevet 5. mars 2002 Vi gifter oss 1. februar 2003. Altså vinterbryllup. Lokale, musikk og kirke er ordnet, nå bare koser vi oss med bryllupsmagasiner. Utrolig deilig å ha god tid! Bare 47 uker til jeg gifter meg med verdens nydeligste mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sony Skrevet 5. mars 2002 #15 Del Skrevet 5. mars 2002 Vi har ikke bestemt oss forom det blir 2002 eller 2003..ennå.... Det MÅ være noe rart med dette bryllupsstyret, jeg er helt "tullerusk" allerede... Var for en uke siden å kjøpte en DIGER katalog/bok på Narvesen med masssssssse nyyyydelige brudekjoler. Gjett hva jeg leser om dagen. Kos dere alle!! Klem fra Sony Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 5. mars 2002 #16 Del Skrevet 5. mars 2002 Hmmm... 2003 sier dere... Og dere tror dere er gale??? Jeg skal trolig ikke gifte meg før i 2004 jeg, men er her SVÆRT ofte alikevell!!! Kall meg hekta - og jeg bryr meg ikke _________________ Chiquita1212[ Dette Innlegg er endret av: Chiquita den 2002-03-05 21:36 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaia Skrevet 6. mars 2002 #17 Del Skrevet 6. mars 2002 Heisann! Vi skal også gifte oss i 2003. Synes det er fint å være ute i god tid. Tiden går fort framover... Lykke til med planleggingen alle sammen! Klems Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gleder meg! Skrevet 6. mars 2002 #18 Del Skrevet 6. mars 2002 Vi skal gifte oss den 02.08.03!!! Akkurat halvannet år etter vi forloved osss... Har allerede bestilt kirke og lokale for festen... Og geldere oss kjempe mye!!! Kozer oss virkelig med forbredelsene... Lykke til alle sammen!!! Store klemmer fra Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olse Skrevet 6. mars 2002 #19 Del Skrevet 6. mars 2002 Vi skal gifte oss 10 mai 2003. Og jeg har vært inne på KG en god stund. Jeg har bestilt kirke og de sa at det var lurt å være så tidlig ute for ellers var det vanskelig å få det kl.slettet man ønsket. Særlig på sommerhalvåret. Og hva er bedre enn å være for tidlig ute enn for sent?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 6. mars 2002 #20 Del Skrevet 6. mars 2002 Så koselig at det er så mange av oss her! Jeg trodde det bare var jeg som var helt tussete jeg, og det tror min kjære også! Skjønner at vi bør begynne å få ut fingeren og få satt en dato så vi kan bestille lokale, kirke og fotograf før noen andre snapper det forran nesa på oss. Må bare overtale min kjære om at det faktisk ikke er galskap å være så tidlig ute... Ååå!!! Gleder meg som en liten unge jeg! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå