Vera Vinge Skrevet 15. mars 2017 #21 Skrevet 15. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan du gi oss noen kilder på dette? Synes det høres rart ut da jeg og andre jeg kjenner har vært inne på vendingsforsøk den siste tiden på ulike sykehus i Norge. Anonymkode: 78881...e03 Jeg har ikke noen kilder på det, men jeg fikk også høre at mitt sykehus hadde gått bort fra vendingsforsøk. Pga. av at det økte risiko for hastekeisersnitt, og at den potensielle effekten ikke ble vurdert å oppveie risiko.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #22 Skrevet 15. mars 2017 8 timer siden, Vera Vinge skrev: Jeg har ikke noen kilder på det, men jeg fikk også høre at mitt sykehus hadde gått bort fra vendingsforsøk. Pga. av at det økte risiko for hastekeisersnitt, og at den potensielle effekten ikke ble vurdert å oppveie risiko. Jeg har også baby i seteleie, men enda litt tid før de vurderer å gjøre noe. Jeg har også fått høre risikoen ved å gjøre dette og muligheten for hastesnitt. Rart ikke dette er noe alle som får det utført får beskjed om? Det er også en fare for at morkaka kan løsne, men vet ikke om dette er den eneste grunnen til hastesnitt. For jeg har bare fått kort forklart at det er en risiko. Anonymkode: 9ff55...9ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå