Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde positiv test 10 +11 dpo men idag.,12dpo, blør jeg ferskt blod. Er alt håp ute?

Anonymkode: 322f4...39f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ingen? er så fortvilet..

AnonymBruker
Skrevet

Umulig for oss å svare på.

Anonymkode: c5700...6fd

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Umulig for oss å svare på.

hva kan det ellers være?

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hva kan det ellers være?

Skjøre slimhinner (normalt når en er gravid, og kan forekomme ved løfting, trening, sex... av og til virker det bare til å skje). Festeblødning kan det jo også være. Noen får også såkalt mens når en er gravid. Min bestemor hadde regelmessig menstruasjon til hun var 6 måneder på vei. 

Selv har jeg blødd en del de første ukene i et av to svangerskap. Ikke like mye som en menstruasjon, men nok til at det er skremmende. Det hadde ingenting å si for barnet, det utviklet seg som det skulle og ble født friskt og raskt. Noen ganger varte det i flere dager, og var relativt mye. Andre ganger var det bare rosa på papiret ved dobesøk. 

AnonymBruker
Skrevet

Er det mye du blør, ts? 

Så tidlig i svangerskapet er jeg redd for at det er mensen som har kommet. Det var slik hos meg. 

Men den positive siden, er at du har blitt gravid på egenhånd. Da tar det nok ikke lang tid før du blir gravid igjen.

Anonymkode: 976d9...a52

AnonymBruker
Skrevet

ts her. tusen takk for svar! jeg er også redd for det.. mensen var for nøyaktig 4 uker siden. men EL var på dag 21 ,ikke 14 ,og vi hadde sex dag 20 og 21 så jeg håpet det klaffet, spesielt siden testen var svak positiv igår :(

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts her. tusen takk for svar! jeg er også redd for det.. mensen var for nøyaktig 4 uker siden. men EL var på dag 21 ,ikke 14 ,og vi hadde sex dag 20 og 21 så jeg håpet det klaffet, spesielt siden testen var svak positiv igår :(

<3

Det er dessverre ingenting man kan gjøre med det. Men trøst deg med at det var naturens gang å skyve ut foster som ikke er levedyktig. Bedre at det skjer tidlig i svangerskapet enn senere. 

Anonymkode: 976d9...a52

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

20170313_190857.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...