AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #1 Skrevet 13. mars 2017 Forslag til hva jeg kan lage med det? Har ikke lyst å steke dem i panne med gratinerte poteter til.... Anonymkode: 4b303...1a9
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #4 Skrevet 13. mars 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke lyst å steke dem i panne med gratinerte poteter til. Jeg håper da virkelig ikke at dette er det eneste du gjør med laks? Laksetaco, laksesalat, laksewrap, laks med pesto, laks i form, laks i wok, laks i fiskesuppe, laksesmørbrød, laks med fløte, laks med det meste, kald laks i ulike retter, laksepasta (varm eller kald), laks med quinoa, sashimi, sushi....... Du kan jo bruke laks på alle måter du vil? Anonymkode: 457c9...e88 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #5 Skrevet 13. mars 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper da virkelig ikke at dette er det eneste du gjør med laks? Laksetaco, laksesalat, laksewrap, laks med pesto, laks i form, laks i wok, laks i fiskesuppe, laksesmørbrød, laks med fløte, laks med det meste, kald laks i ulike retter, laksepasta (varm eller kald), laks med quinoa, sashimi, sushi....... Du kan jo bruke laks på alle måter du vil? Anonymkode: 457c9...e88 Nope, men siden det er det unga vil ha så har det nok blitt det litt for ofte....men fikk noen gode tips av det du skreiv Anonymkode: 5f9c9...17f
Winry Skrevet 13. mars 2017 #6 Skrevet 13. mars 2017 -Nudler med sweet&sour laks! Kok opp nudler, hakk opp laksen og stek i smør sammen med soyasaus. Tilsett en god dæsj sweet&sour, og bland sammen med nudlene -Pasta med laks i fløtesaus Kok opp ønsket type pasta (jeg bruker tagliatelle) og skjær laksen i terninger. Stek finhakket løk, hvitløk, chili og vårløk til det blir blankt. Tilsett fløte og evt litt parmesan og spinat, og legg lakseterningenene oppi og la det koke til laksen er ferdig. Serveres med raspet parmesan over! Bon appetitt
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #7 Skrevet 13. mars 2017 takk for hjelp gikk for denne: http://oppskrift.klikk.no/laksepasta/1670/ Anonymkode: 5f9c9...17f
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #8 Skrevet 13. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: takk for hjelp gikk for denne: http://oppskrift.klikk.no/laksepasta/1670/ Anonymkode: 5f9c9...17f Trengte du en oppskrift for å lage pasta? Wow. Anonymkode: 457c9...e88
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #9 Skrevet 13. mars 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trengte du en oppskrift for å lage pasta? Wow. Anonymkode: 457c9...e88 Aldri påstått at jeg er en god kokk dessuten så brukte jeg den som inspirasjon Anonymkode: 5f9c9...17f 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #10 Skrevet 13. mars 2017 Den hvite enkle fiskesuppen fra matprat er knallgod og en slager blant liten og stor. Man kan også lage den tykkere som en gryterett og servere med poteter eller ris til Anonymkode: 528b7...240
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #11 Skrevet 13. mars 2017 Jeg pleier å ha de i ovnen med grønnsaker under. Har olivenolje, salt og pepper på grønnsakene og salt og pepper på laksen. Koker ris til f.eks. Anonymkode: 3330c...57f
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #12 Skrevet 13. mars 2017 Legg dem i en form. Skjær opp grønnsaker, poteter, løk, eple og andre godsaker, i småbiter og strø over. Tilsett olje og krydder, sett alt i ovnen, med eller uten stekepose, i en liten time på 160 grader. Tilsett eventuelt rømmeklatt eller smør ved servering. Bon apetitt. Anonymkode: d4d4d...fd7 1
Hermine Grang Skrevet 13. mars 2017 #13 Skrevet 13. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Aldri påstått at jeg er en god kokk dessuten så brukte jeg den som inspirasjon Anonymkode: 5f9c9...17f Synes du gjør det lure. Ting blir som oftest bedre om man følger en oppskrift enn om man bare putter sammen ting selv. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #14 Skrevet 13. mars 2017 1 time siden, Hermine Grang skrev: Synes du gjør det lure. Ting blir som oftest bedre om man følger en oppskrift enn om man bare putter sammen ting selv. Om man ikke er som mannen min da han er sånn som kan se i kjøleskapet, hive sammen noe av det som er der og få noe veldig godt ut av det. Men sånn er de færreste. Anonymkode: 4b303...1a9
Hermine Grang Skrevet 13. mars 2017 #15 Skrevet 13. mars 2017 (endret) 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om man ikke er som mannen min da han er sånn som kan se i kjøleskapet, hive sammen noe av det som er der og få noe veldig godt ut av det. Men sånn er de færreste. Anonymkode: 4b303...1a9 Nettopp sånn er de færreste. Og regner med at mannen din startet med å lese oppskrifter før han ble god nok til å lage retter uten. Synes alt for mange lager mat uten å aldri gidde å lese noen oppskrifter. Og da går de glipp av mye god mat. Endret 13. mars 2017 av Hermine Grang
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #16 Skrevet 13. mars 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Trengte du en oppskrift for å lage pasta? Wow. Anonymkode: 457c9...e88 Kan ikke du holde kjeft med det surmaga oppgulpet ditt? Anonymkode: 8e04b...4cb 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå