AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #1 Skrevet 13. mars 2017 Jeg har ikke gjort det før men denne gangen så kjenner jeg null interesse for koen dermed skjer jo det da. At jeg prøver å komme meg over eks uten rebound. Hvordan gjør man det? Det gjør så vondt og jeg er så ensom. Eksen kommer så fort jeg ringer vet jeg, men vil jo videre. Er litt stuck. tips? Anonymkode: 42a5a...84c
LittleBabyBlue Skrevet 13. mars 2017 #2 Skrevet 13. mars 2017 Man trenger da ikke en rebound for å komme seg. Personlig synes jeg det er bedre å komme seg ovenpå uten. Man slipper å forholde seg til et annet menneske og kan vie all sin tid til seg selv. Det er herlig frigjørende å slippe å måtte bry seg om noen andre og bare være egoistisk en periode. 2
King in the North Skrevet 13. mars 2017 #3 Skrevet 13. mars 2017 For min del er rebound essensielt.. men tror det har noe med at jeg trenger noen å være gøad i, og å legge de følelsene over på. Idiotisk og slitsomt, spesielt nå som jeg ikke er klar for en rebound heller. Akkurat som deg selv. 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #4 Skrevet 13. mars 2017 Personlig trenger jeg ikke en rebound, og jeg skal innrømme at jeg anser mennesker som må ha det som litt...jeg vet ikke, lite selvstendige? Usikre? Tror man må gå litt i seg selv og tenke over om man har det sosiale livet og karrieren man vil ha. Eneste veien til et godt forhold er at man kan ha det bra som singel. Anonymkode: 37908...775 4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #5 Skrevet 13. mars 2017 Jeg jobber 6 dager i uken og har en hobby jeg må følge opp hver dag, masse venner og familie som er der. Jeg er kjent for å være både sikker og selvstendig. Men for å bli kvitt tanken om Han må jeg ha tankene over på en annen han liksom. Nå er ikke det en mulighet. Så hva gjør dere da? For å komme videre uten ny fyr i tankene? Anonymkode: 42a5a...84c
LittleBabyBlue Skrevet 13. mars 2017 #6 Skrevet 13. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobber 6 dager i uken og har en hobby jeg må følge opp hver dag, masse venner og familie som er der. Jeg er kjent for å være både sikker og selvstendig. Men for å bli kvitt tanken om Han må jeg ha tankene over på en annen han liksom. Nå er ikke det en mulighet. Så hva gjør dere da? For å komme videre uten ny fyr i tankene? Anonymkode: 42a5a...84c Jeg ser ikke tankegangen her i det hele tatt. Så du er mer opptatt av å ha en å være forelsket i enn å faktisk elske den du er sammen med? Er du ute av stand til å være single? 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #7 Skrevet 13. mars 2017 1 minutt siden, LittleBabyBlue skrev: Jeg ser ikke tankegangen her i det hele tatt. Så du er mer opptatt av å ha en å være forelsket i enn å faktisk elske den du er sammen med? Er du ute av stand til å være single? Hvor i all verden kom det fra?? Jeg er ikke opptatt av å være forelsket. Jeg elsker fortsatt eksen, jeg ønsker å ikke elske eksen mer sånn at jeg kan komme meg videre. Du vet hva en rebound er? Så lenge begge vet at dette er rebound så er det ok ellers kan det kalles å bruke en for å komme over en annen. Uten å ønske forhold eller forelskelse med vedkommende. Anonymkode: 42a5a...84c
LittleBabyBlue Skrevet 13. mars 2017 #8 Skrevet 13. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor i all verden kom det fra?? Jeg er ikke opptatt av å være forelsket. Jeg elsker fortsatt eksen, jeg ønsker å ikke elske eksen mer sånn at jeg kan komme meg videre. Du vet hva en rebound er? Så lenge begge vet at dette er rebound så er det ok ellers kan det kalles å bruke en for å komme over en annen. Uten å ønske forhold eller forelskelse med vedkommende. Anonymkode: 42a5a...84c Du sa du måtte legge tankene over på en annen, aka være forelsket i en annen/være intim med en annen/fokusere på en annen. Og det er derfor jeg er noe skeptisk. Hvorfor er du ute av stand til å være alene? Trenger du virkelig å alltid finne bekreftelse hos en annen? 2
Gjest canacas Skrevet 13. mars 2017 #9 Skrevet 13. mars 2017 (endret) Dette er absolutt mulig, og jeg vil tro det er den beste måten å komme seg videre på. Alene altså. Du trenger noen som kan få deg til å ikke tenke på han du vil komme over, men jeg tror muligens du trenger å sortere disse tankene, kjenne på dem og føle dem. Men du må gjøre det selv. Alene. Litt etter litt vil det avta, men det kan ta tid. Underveis lærer du deg selv bedre å kjenne, emosjonelt. Og det vil være vesentlig for den personen du er og skal være, når den rette dukker opp. Ha litt tillit til deg selv og at du kan klare det, vær sterk! Endret 13. mars 2017 av canacas la til tekst
Gjest impressa Skrevet 13. mars 2017 #10 Skrevet 13. mars 2017 4 minutter siden, LittleBabyBlue skrev: Du sa du måtte legge tankene over på en annen, aka være forelsket i en annen/være intim med en annen/fokusere på en annen. Og det er derfor jeg er noe skeptisk. Hvorfor er du ute av stand til å være alene? Trenger du virkelig å alltid finne bekreftelse hos en annen? Alt handler ikke om bekreftelse! Skulle jo tro at det eneste som plager oss kvinner etter brudd er tanken på at ingen vil ha oss. Herregud, ordentlig kjærlighetssorg stikker jo så ufattelig mye dypere og gjør så mye mer vondt enn som så. Å få tankene over på en annen kan være så enkelt som å ha en annen å glede seg til å treffe på kvelden, en annen å flørte med, en annen å tekste med, en annen å være kåt på, en annen å tilbringe tid med. Slik at man mer eller mindre automatisk slipper å tenke på eksen og kommer fortere videre. Når det er sagt tror også jeg at det er sunnere å klare seg uten, selv om det gjør mer vondt og kan ta lengre tid.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #11 Skrevet 13. mars 2017 25 minutter siden, LittleBabyBlue skrev: Du sa du måtte legge tankene over på en annen, aka være forelsket i en annen/være intim med en annen/fokusere på en annen. Og det er derfor jeg er noe skeptisk. Hvorfor er du ute av stand til å være alene? Trenger du virkelig å alltid finne bekreftelse hos en annen? Legge tankene over på en annen betyr ikke dermed at jeg er blir forelsket. Sånt tar tid. Beundring ja kanskje. Men man finner seg jo en sånn man aldri kunne forelsket seg i vettu. Og hvis jeg var en person som sleit med å være alene, uansett årsak - kanskje gode grunner, har du rett til å se ned på meg da? Jeg har ingen behov for at andre menn skal si at jeg er bra eller fin. Selvtilliten min er på plass, så det går fint. Du svarer kun svada svar til hva du antar, du har ikke konstruktive svar til mitt spørsmål i tråden. Så hva vil du egentlig? Anonymkode: 42a5a...84c
LittleBabyBlue Skrevet 13. mars 2017 #12 Skrevet 13. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Legge tankene over på en annen betyr ikke dermed at jeg er blir forelsket. Sånt tar tid. Beundring ja kanskje. Men man finner seg jo en sånn man aldri kunne forelsket seg i vettu. Og hvis jeg var en person som sleit med å være alene, uansett årsak - kanskje gode grunner, har du rett til å se ned på meg da? Jeg har ingen behov for at andre menn skal si at jeg er bra eller fin. Selvtilliten min er på plass, så det går fint. Du svarer kun svada svar til hva du antar, du har ikke konstruktive svar til mitt spørsmål i tråden. Så hva vil du egentlig? Anonymkode: 42a5a...84c Fra HI er det ganske opplagt at du ikke klarer deg uten en rebound og det er der ting begynner å bli usunt. 1
Gjest impressa Skrevet 13. mars 2017 #13 Skrevet 13. mars 2017 27 minutter siden, LittleBabyBlue skrev: Fra HI er det ganske opplagt at du ikke klarer deg uten en rebound og det er der ting begynner å bli usunt. Det leser du ut av hva? "Det gjør så vondt og jeg er så ensom"? Hvorfor så innmari streng mot ts som åpenbart er i en tøff situasjon?
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #14 Skrevet 13. mars 2017 10 minutter siden, impressa skrev: Det leser du ut av hva? "Det gjør så vondt og jeg er så ensom"? Hvorfor så innmari streng mot ts som åpenbart er i en tøff situasjon? Det er en tøff situasjon å gå fra å vite og kjenne tryggheten til å ikke ha den tryggheten. Jeg er omringet av gode venner så dette er vel første gang på 2 mnd jeg kjenner en smule ensomhet ja. Ser ikke det som en dårlig ting. 39 minutter siden, LittleBabyBlue skrev: Fra HI er det ganske opplagt at du ikke klarer deg uten en rebound og det er der ting begynner å bli usunt. Mulig du ser det sånn. Men hvordan er du da? Aldri ensom? Fra hoved innlegg kanskje, men når jeg har forklart nærmere så...? Du er veldig opphengt i å fremstille meg på én bestemt måte. Prøv å åpne dine små øyne litt mer og se rundt det? Anonymkode: 42a5a...84c
Inwe Skrevet 14. mars 2017 #15 Skrevet 14. mars 2017 Det er fult mulig, tar ofte litt lengre tid, men er en mye mer ryddig måte å gjøre det på.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #16 Skrevet 14. mars 2017 Det er veldig teit å måtte bruke noen for å komme over en annen. Det er ikke sunt for noen. Du har godt av å øve deg på å være singel, du kan lettere gå videre hvis du erkjenner at det er slutt og får tid for deg selv. Anonymkode: 839e6...913 1
Sillyline Skrevet 14. mars 2017 #17 Skrevet 14. mars 2017 Ja, det går fint. Dra heller nytte av vennene dine og nettverket ditt rundt deg. Bruk mer tid på deg selv og det du trenger for å ha det bra. Så tar man en dag av gangen. Det er veldig vondt nå, men det går over til slutt.
LadyL Skrevet 14. mars 2017 #18 Skrevet 14. mars 2017 Jeg tenker fortsatt på han 2 år etter jeg avviste han. Har vært på dater ila 2 år og jeg merker at jeg sammenligner datene med han. Her hjalp det i hvert fall ikke med noe rebound, så jeg må virkelig skjerpe meg. Kommer aldri til å finne noen om der skal fortsette sånn..
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #19 Skrevet 15. mars 2017 På Monday, March 13, 2017 den 11.12, AnonymBruker skrev: Personlig trenger jeg ikke en rebound, og jeg skal innrømme at jeg anser mennesker som må ha det som litt...jeg vet ikke, lite selvstendige? Usikre? Tror man må gå litt i seg selv og tenke over om man har det sosiale livet og karrieren man vil ha. Eneste veien til et godt forhold er at man kan ha det bra som singel. Anonymkode: 37908...775 Jeg er ikke enig i dette i det hele tatt. Folk er forskjellige, og noen har det bare bedre i forhold enn som singel. Anonymkode: a9e5d...fb1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #20 Skrevet 15. mars 2017 Jeg har ikke hatt en rebound. Jeg har forsøkt å komme meg ut og møte mennesker, date og åpne meg opp for muligheten...funnet ut at jeg ikke har vært klar. Men "rebounds" er de ikke. De er hyggelige mennesker som jeg har gitt mye fint til, og omvendt. Anonymkode: 46b2c...cce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå