AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #1 Skrevet 13. mars 2017 Er det virkelig noe poeng å ha profiltekst på Tinder/Happn? Sikkert 1 % av damene har det. Det samme gjelder å opplyse om hva/hvor man jobber i profilen. Jeg har ved flere anledninger blitt spurt hvor jeg jobber, selv om det er klart opplyst i profilen. Anonymkode: 1f778...5e0
Gjest Cyrus Skrevet 13. mars 2017 #2 Skrevet 13. mars 2017 Jeg gir alltid ekstra oppmerksomhet til de damene med profiltekst. Det viser at de tar det litt seriøst, og ikke bare vil vise seg frem.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #3 Skrevet 13. mars 2017 Jeg liker når menn har det, men jeg tar jo kontakt hvis jeg liker det jeg ser uansett. Slettet min egen tekst fordi jeg følte, som deg at de ikke gadd å lese uansett så jeg følte meg egentlig bare dum. Anonymkode: 1cf5c...ce4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #4 Skrevet 13. mars 2017 Nope, med mindre de har et ok utseende. Anonymkode: a1803...df8
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #5 Skrevet 13. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker når menn har det, men jeg tar jo kontakt hvis jeg liker det jeg ser uansett. Slettet min egen tekst fordi jeg følte, som deg at de ikke gadd å lese uansett så jeg følte meg egentlig bare dum. Anonymkode: 1cf5c...ce4 TS her. Jeg er mann og jeg liker når damene har det. Men det hjelper jo ikke det når det er nærmest ingen som har det. Hadde et av kriteriet for at jeg skulle like en dame på Tinder vært at hun hadde profiltekst, så hadde jeg ikke fått noen som helst matcher. Anonymkode: 1f778...5e0 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #6 Skrevet 13. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: TS her. Jeg er mann og jeg liker når damene har det. Men det hjelper jo ikke det når det er nærmest ingen som har det. Hadde et av kriteriet for at jeg skulle like en dame på Tinder vært at hun hadde profiltekst, så hadde jeg ikke fått noen som helst matcher. Anonymkode: 1f778...5e0 Typisk dette da. Du vil ha tekst, jeg skriver tekst og opplever at ingen bryr seg. Vi gjør det ikke lett for hverandre! Veldige mange menn som ikke skriver noe tekst heller "Hmm hva skal jeg skrive her a?" Teller ikke synes jeg. Anonymkode: 1cf5c...ce4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #7 Skrevet 13. mars 2017 Jeg (kvinne, 26) lastet ned Tinder igår. La inn litt tekst i bio, selv om ikke alle menn gidder å lese. Selv om jeg vet at mange menn baserer seg veldig på utseende, vil jeg jo åpne for noen som bryr seg litt om personligheten også. I tillegg synes jeg man skal ha et utgangspunkt for en første melding. Ignorerer selv mennene uten noe tekst. Anonymkode: ea12f...704
Glød Skrevet 14. mars 2017 #8 Skrevet 14. mars 2017 Det er ytterst sjelden jeg swiper på menn uten profiltekst. Hvis man ikke gidder å skrive noen setninger om seg selv er det neppe noe seriøst de er ute etter. Har selv skrevet noen nøkkelord om meg selv, samt at det står hva jeg jobber med, og arbeidsplassen min er såpass kjent i regionen at det er ofte de jeg chatter med drar det opp som tema.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #9 Skrevet 14. mars 2017 En i det minste litt beskrivende profiltekst er et krav for at det blir høyresveiping. Må nesten vite bittelitt om mannen for å bestemme. Har skjedd ett untak, men han hadde noen beskrivende bilder som virkelig facinerte meg. Anonymkode: 2013e...16e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå