AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #1 Skrevet 13. mars 2017 Jeg var så dum at jeg klippet meg til en lang bobfrisyre. Jeg hadde langt hår. Men selvfølgelig måtte jeg teste. Nå vil jeg bare spare og spare. Jeg har en vanskelig hodebunn, den klør og er fet samtidig. Har flass så bruker noe for det. Men hva anbefaler dere av sjampo? Jeg har prøvd utallige økologiske shampoer uten SLS, men synes ikke håret blir rent. Og ja jeg har også prøvd å vaske håret sjeldent, men måtte gå tilbake til annenhver dag da det ikke fungerte på meg. Trenger en mild, men effektiv shampo som ikke er økologisk, men heller ikke overparfymert. Vanskelig! Noen som har noen tips? Anonymkode: b33d5...80c
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #2 Skrevet 14. mars 2017 Fungoral fra apoteket er det eneste som har funket 100% på meg for hodebunnen. https://www.apotek1.no/produkter/fungoral-20-mg-ml-sjampo-60ml-49502p Anonymkode: 1bafd...5c2
Gjest 1anonym2 Skrevet 14. mars 2017 #3 Skrevet 14. mars 2017 Kerastase har gode shampoer som jobber med hodebunnen, så jeg ville anbefalt noen av de. Ikke de vanlige, men noen egne der en er mot sensibel hodebunn, en er for fet hodebunn og tørt hår og en er for flass. Husk å ikke bruke shampoo mot flass alt for lenge, for da vil hodebunnen din bli avhengig av "hjelpen" fra shampoen
Forundret.. Skrevet 14. mars 2017 #4 Skrevet 14. mars 2017 Jeg får kløe i hodebunnen samt skorper innimellom. Det som fungerer for meg er vichy sin flass shampoo og babyshampoo. Vichy sin bruker jeg når hodebunnen begynner å tullre ca omtrent en uke annenhver mnd og ellers bruker jeg babyshampoo. Jeg vasker håret hver dag eller annenhver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå