AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #1 Skrevet 13. mars 2017 Jeg vet at hvis man blir blokkert så går det ikke an å søke opp en bruker, ei følge brukeren og se dens bilder. Men, man kan fremdeles se kommentarene og likerklikkene til brukeren. Jeg har ei eksvenninne, vi snakker ikke sammen, men kommentarene hennes og likerklikkene har alltid kommet opp på felles venner o.l og jeg har hatt en tendens til å bare kikke innom, av ren nysgjerrighet når navnet hennes har dukket opp.. Men nå, alle likerklikkene og kommentarene er borte, umulig å søke henne opp og umulig å finne profilen. Jeg vet hun fremdeles har profil da jeg søkte med min samboer sin instagram. Spørsmålet mitt er egentlig bare hvorfor/hvordan alt har forsvunnet og jeg ikke lenger kan se noe som helst? Hadde hun blokkert hadde jeg jo fremdeles kunnet se kommentarene mener jeg. Jeg ba ei annen venninne blokkere meg for å sjekke, og da kom fremdeles navnet hennes opp, så bare blokkert er jeg jo ikke.. Håper noen vet(smålig tvangstanker når det kommer til å finne ut av ting) Anonymkode: 9592d...f0b
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #2 Skrevet 13. mars 2017 Her virker det som om det tar litt tid før kommentarer og slikt forsvinner. Var ei som hadde kommentert nå hos en felles venn, og så kun at hun var tagget i et svar, men ser ikke hennes likerklikk eller kommentar. Anonymkode: 452ac...966 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #3 Skrevet 13. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet at hvis man blir blokkert så går det ikke an å søke opp en bruker, ei følge brukeren og se dens bilder. Men, man kan fremdeles se kommentarene og likerklikkene til brukeren. Jeg har ei eksvenninne, vi snakker ikke sammen, men kommentarene hennes og likerklikkene har alltid kommet opp på felles venner o.l og jeg har hatt en tendens til å bare kikke innom, av ren nysgjerrighet når navnet hennes har dukket opp.. Men nå, alle likerklikkene og kommentarene er borte, umulig å søke henne opp og umulig å finne profilen. Jeg vet hun fremdeles har profil da jeg søkte med min samboer sin instagram. Spørsmålet mitt er egentlig bare hvorfor/hvordan alt har forsvunnet og jeg ikke lenger kan se noe som helst? Hadde hun blokkert hadde jeg jo fremdeles kunnet se kommentarene mener jeg. Jeg ba ei annen venninne blokkere meg for å sjekke, og da kom fremdeles navnet hennes opp, så bare blokkert er jeg jo ikke.. Håper noen vet(smålig tvangstanker når det kommer til å finne ut av ting) Anonymkode: 9592d...f0b Hun har vel byttet brukernavn. Anonymkode: 426dc...4fd
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #4 Skrevet 13. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hun har vel byttet brukernavn. Anonymkode: 426dc...4fd Nei, sin sagt, søkte opp med min samboer sin instagram. Samme brukernavn. Anonymkode: 9592d...f0b
skogsvandreren Skrevet 13. mars 2017 #5 Skrevet 13. mars 2017 Tror nok det tar litt tid før alt av kommentarer osv forsvinner som skrevet tidligere opp. Har selv blitt blokket av ei ex, så kommentarene lenge etter brukeren var vekk 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #6 Skrevet 13. mars 2017 4 timer siden, Naturgutten 95 skrev: Tror nok det tar litt tid før alt av kommentarer osv forsvinner som skrevet tidligere opp. Har selv blitt blokket av ei ex, så kommentarene lenge etter brukeren var vekk Hvor lang tid da? Er nok et år/to siden hun blokkerte meg.. Rart det forsvinner nå. Ts Anonymkode: 9592d...f0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå