Gå til innhold

Noen av dere som møtte kjæresten på Tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Varte det? :)

Anonymkode: 93ade...4be

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg møter bare folk fra Tinder for å ha sex. Kjærester finner jeg helt andre steder.

Anonymkode: 1abfe...7d6

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg møter bare folk fra Tinder for å ha sex. Kjærester finner jeg helt andre steder.

Merkelig svar.

Anonymkode: e16da...0bf

AnonymBruker
Skrevet

Møtte kjæresten min på Hot or not... Kleint, ja, men overraskende mange snille gutter som var interessert i forhold der. Men falt altså for en, så sikkert flere av de igjen! Vi har vært sammen i litt over ett år og skal snart bli samboere. 

Anonymkode: 4c361...8d7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig svar.

Hvorfor det? Alle vet jo at Tinder i utgangspunktet er en app for uforpliktende sextreff. Den kunne like gjerne hett ONS-appen.

Ja, noen treffer kjærester via tilfeødige sextreff, men jeg ville ikke akkurat brukt Tinder for å finne en date.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Alle vet jo at Tinder i utgangspunktet er en app for uforpliktende sextreff. Den kunne like gjerne hett ONS-appen.

Ja, noen treffer kjærester via tilfeødige sextreff, men jeg ville ikke akkurat brukt Tinder for å finne en date.

Hm..bra jeg slettet den da.

AnonymBruker
Skrevet

Ja :) Samboere litt over et år nå. Tinder blir hva man gjør det til. De som selv bare bruker den til sex regner ofte med at alle andre bare gjør det og, selv om det ikke stemmer.

Anonymkode: d617e...8e8

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja :) Samboere litt over et år nå. Tinder blir hva man gjør det til. De som selv bare bruker den til sex regner ofte med at alle andre bare gjør det og, selv om det ikke stemmer.

Pfft.

Tinder er et kjøttmarked. Ikke innbill deg noe annet.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Pfft.

Tinder er et kjøttmarked. Ikke innbill deg noe annet.

Deg om det :fnise:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Aldri mer tinder for meg ellers takk. Useriøse, ustabile og psykopatiske menn har tatt over hele greie. Jeg anbefaler ikke tinder for de som ønsker å treffe en seriøs mann for et seriøst forhold!

Anonymkode: cfe07...aa8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Deg om det :fnise:

Litt i fornektelse om hva kjæresten din egentlig gjorde på Tinder? :)

AnonymBruker
Skrevet

Litt i fornektelse om hva kjæresten din egentlig gjorde på Tinder? :)

Super, duper kjempe fornektelse :strix: Hva gjorde han på tinder egentlig? Veldig spent.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Super, duper kjempe fornektelse :strix: Hva gjorde han på tinder egentlig? Veldig spent.

Han gjorde neppe det du innbiller deg, i hvert fall. Dere hadde tydeligvis kjemi, superflott. Men ikke innbill deg at han var på Tinder for å lete etter kjærligheten i sitt liv.

AnonymBruker
Skrevet

Holder en knapp på RL.

Psykopater er det mye av på nett, det er en lekegrind. Tinder virker ufattelig useriøs med mange lavmåls menn.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han gjorde neppe det du innbiller deg, i hvert fall. Dere hadde tydeligvis kjemi, superflott. Men ikke innbill deg at han var på Tinder for å lete etter kjærligheten i sitt liv.

Jammen så fortell meg hva han gjorde der da, og hva jeg innbiller meg at han gjorde der. Jeg er så nysjerrig!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jammen så fortell meg hva han gjorde der da, og hva jeg innbiller meg at han gjorde der. Jeg er så nysjerrig!

Han ville ha en ONS med en eller annen. Tror du virkelig noe annet?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke jeg. Du skrev det ikke var hva jeg innbilte meg, så da må du først fortelle meg hva jeg har innbilt meg din tøysekopp. Jeg kan da konkludere med at jeg ikke innbilte meg at han var ute etter ons?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hallo, det vet da hun best selv.... du kan ikke snakke for ALLE menn.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke jeg. Du skrev det ikke var hva jeg innbilte meg, så da må du først fortelle meg hva jeg har innbilt meg din tøysekopp. Jeg kan da konkludere med at jeg ikke innbilte meg at han var ute etter ons?

Herregud, som du fornekter.

Det er flott at treffet deres førte til noe mer, men du vet innerst inne at han ikke var på Tinder for å finne en livspartner. Han var der for å skaffe seg sex på en enkel måte.

AnonymBruker
Skrevet

En fyr der inne prøvde å få meg til og invitere han hjem ved  å bruke slike grips/billedmedlemdlinger.. helt utrolig:link:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...