AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #1 Skrevet 13. mars 2017 Er i et forhold som går mot slutten. Mannen min har vært utro og vi har prøvd å finne sammen igjen. Har mange års ekteskap bak oss.. men det er vanskelig. Tryggheten er borte, og han gjør ikke så mye for å trygge meg. Og jeg føler jeg må tenke på hvordan jeg kan klare meg alene med vårt barn. han har aldri tatt ansvar for vårt fellesbarn, og har vel et gammeldagssyn om at kvinnen tar seg av hus og barn, mens mannen tjener penger og gjør sitt.. jeg har også oppdratt bonusbarn 50%, som eget og tatt mer ansvar enn han. Vi tjener greit begge to ca 500 000 hver i året. Jeg har jobbet hele ekteskapet og jobber 100%, har et barn på 7 år. Har jeg rett til noen økonomisk hjelp? Er helt ukjent område og tankegang for meg og føler meg på ukjent grunn! bleklager rotete innlegg men er ei tøfftid 😭 Anonymkode: 0ebf7...209
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #2 Skrevet 13. mars 2017 En ekstra barnetrygd, barnebidrag fra far hvis du har barnet mer enn 50 %. Med din inntekt får du ikke overgangsstønad. Anonymkode: 878b5...af7
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #3 Skrevet 13. mars 2017 Tusen takk for svar! Hvordan blirbarnebidrag regnet ut? 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: En ekstra barnetrygd, barnebidrag fra far hvis du har barnet mer enn 50 %. Med din inntekt får du ikke overgangsstønad. Anonymkode: 878b5...af7 Anonymkode: 0ebf7...209
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #4 Skrevet 13. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan blirbarnebidrag regnet ut? 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjekk selv: https://tjenester.nav.no/bidragsveileder/innledning?0 Anonymkode: 878b5...af7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå