AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #1 Skrevet 12. mars 2017 Jeg har så lyst til å begynne å hekle, men jeg får det ikke til!! Det jeg prøver å hekle er små figurer til vognlenke og uro til baby, og jeg vet jeg skal klare å hekle litt "nedi" hvis dere skjønner.. Men jeg klarer ikke selve begynnelsen på prosjektet, sånn uten å få hull! Jeg er ganske ok på strikking, men merker at det blir litt keitete for meg å holde en heklenål, leter hele tiden etter den andre pinnen 🙈 Håper noen skjønner hva jeg mener og kan tipse meg om YouTube videoer eller andre tips! Jeg prøvde meg på en video, men fikk det likevel ikke til... Jeg bor i Stavanger, vet noen om det finnes noen form for "heklekurs" her? Setter stor pris på all hjelp! Anonymkode: 93d98...061
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #2 Skrevet 13. mars 2017 Om jeg forstår deg rett nå trenger du hjelp til starten. Søk på magic loop på youtube. Hekling er mye lettere på engelsk, synes jeg Anonymkode: 6ed84...5ae 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #3 Skrevet 14. mars 2017 Takk 😃 Skal prøve det! Anonymkode: 93d98...061
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå