Gjest Tristessa Skrevet 14. desember 2004 #1 Skrevet 14. desember 2004 Har manko på kontoen og skal ut i kveld, og sitter her og venter på at låneutbetalingen skal komme inn på kontoen min. Pleier alltid å få lånet utbetalt den 14. hver måned. Spørsmålet mitt er nå - på hvilket klokkeslett utføres denne overføringen? Trodde det var klokken 12, men utifra saldoen på kontoen min - den gang ei.
Gjest Gjesta Skrevet 14. desember 2004 #2 Skrevet 14. desember 2004 Det kommer an på tidspunktet banken din oppdaterer kontoen; noen banker er tregere enn andre. Min erfaring er at Postbanken er rask, mens Skandiabanken er treg.
Gjest Ninakanin Skrevet 14. desember 2004 #4 Skrevet 14. desember 2004 ja jeg sitter også med nettbanken i bakgrunnen og tenker "kom inn da pengene mine, kom så kom så kom så". I need you NOW! Neste jul skal jeg gi bort hjemmelagede julepresanger, jeg har ikke råd til dette her...
Gjest Lilleulv Skrevet 14. desember 2004 #5 Skrevet 14. desember 2004 mm forventa å ha de i dag tidlig.... :-?
Gjest Tristessa Skrevet 14. desember 2004 #6 Skrevet 14. desember 2004 Hehe, godt å ikke se at jeg er alene. Heldigvis har jeg penger i bakhånd da, så eksamensfesten min går ikke i dass. Men det kan bli triste tilstander hvis ingen andre får det. :tenker solidarisk i forhold til fylla:
Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2004 #7 Skrevet 14. desember 2004 Så ikke innlegget ditt før nå(skrev nettopp et innlegg om det samme), men det er tydeligvis flere av oss som ikke har fått utbetalingen i dag da :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå