Gå til innhold

Klokkeslett for utbetaling av studielån?

Gjest Tristessa

Anbefalte innlegg

Gjest Tristessa

Har manko på kontoen og skal ut i kveld, og sitter her og venter på at låneutbetalingen skal komme inn på kontoen min. Pleier alltid å få lånet utbetalt den 14. hver måned. Spørsmålet mitt er nå - på hvilket klokkeslett utføres denne overføringen? Trodde det var klokken 12, men utifra saldoen på kontoen min - den gang ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer an på tidspunktet banken din oppdaterer kontoen; noen banker er tregere enn andre. Min erfaring er at Postbanken er rask, mens Skandiabanken er treg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

ja jeg sitter også med nettbanken i bakgrunnen og tenker "kom inn da pengene mine, kom så kom så kom så".

I need you NOW!

Neste jul skal jeg gi bort hjemmelagede julepresanger, jeg har ikke råd til dette her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Hehe, godt å ikke se at jeg er alene. Heldigvis har jeg penger i bakhånd da, så eksamensfesten min går ikke i dass. Men det kan bli triste tilstander hvis ingen andre får det. :tenker solidarisk i forhold til fylla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Så ikke innlegget ditt før nå(skrev nettopp et innlegg om det samme), men det er tydeligvis flere av oss som ikke har fått utbetalingen i dag da :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...