AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #1 Skrevet 12. mars 2017 Jeg har en liten krabat på 3 år og 8 mnd. De siste dagene har han ikke klart å gjøre fra seg,og har kun tisset. Siste gangen han hadde avføring,var torsdag midt på dagen. Han spiser og drikker normalt, ingen sykdomstegn annet enn litt tett i nesa i helgen. Han klager ikke på vondt i magen,noe jeg synes er litt merkelig når han ikke får gjort fra seg 😐 Noen som har tanker rundt dette? Kjenner jeg blir litt bekymret. Anonymkode: 76cbb...e85
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #2 Skrevet 12. mars 2017 Han er vel bare forstoppet. Gi sviskesaft, svisker osv, pluss mye drikke. Anonymkode: e93b5...37b 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #3 Skrevet 12. mars 2017 Ja,det er jo selvfølgelig en stor mulighet, men har faktisk ikke tenkt tanken da han til dags dato aldri har vært det. Skal prøve å gi noe som kan løsne,men denne karen er desverre litt skeptisk på å prøve noe nytt, så svisker eller sviskesaft kan jeg vel hjemme. Men det er mye annet vi kan prøve. Håper bare at det er det som faktisk er problemet. Anonymkode: 76cbb...e85
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #4 Skrevet 12. mars 2017 Så lenge han ikke har vondt, ikke er utilpass og spiser og drikker normalt så er dette lite å bekymre seg for. Gi han litt svisker eller kiwi og se om det hjelper på. Han har vel vært mer i ro når han har vært tett i nesa, noe som og virker inn på aktiviteten i tarmen hans. Anonymkode: 7f9b4...005
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #5 Skrevet 12. mars 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så lenge han ikke har vondt, ikke er utilpass og spiser og drikker normalt så er dette lite å bekymre seg for. Gi han litt svisker eller kiwi og se om det hjelper på. Han har vel vært mer i ro når han har vært tett i nesa, noe som og virker inn på aktiviteten i tarmen hans. Anonymkode: 7f9b4...005 Aktiviteten hans er det ikke mye å si på, for det har ikke vært feber og sykdom. Kun tett nese 😉 Det er vel bare jeg som bekymrer meg litt for mye. Har en alvorlig sykdom selv,og alvorlig sykdom i nærmeste familie,så jeg vil være føre var hvis det er grunn til å være det. Og i og med at han aldri har vært forstoppet (utrolig nok) så er det veldig uvant. Alt har liksom gått på skinner 😉 Sier fra til barnehagen i morgen tidlig sånn at dem gir meg beskjed ved henting, hvis/når det forhåpentligvis løsner igjen 😊 Men tusen takk for svar og tips 😊 Anonymkode: 76cbb...e85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå