Gjest Lilleulv Skrevet 14. desember 2004 #1 Del Skrevet 14. desember 2004 Her er min forslagsliste så langt: - Treningssekk/bag med treningsutstyr - Gavekort på massasje - Nudie-bukse - Ny mobiltelefon - Fuzball (som de hadde i friends) - X-box - Aqua di Gio-parfyme med deo - Spill (brettspill som vi to kan spille og kose oss med) - Ekstern DVD-brenner - Klokke Jeg er litt forvirra for å si det sånn Hvilken av disse gavene synes dere jeg skal gi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 14. desember 2004 #2 Del Skrevet 14. desember 2004 Litt vanskelig å si hva du skal gi. Hva ønsker han seg, og hva trenger han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. desember 2004 #3 Del Skrevet 14. desember 2004 Vet du konkret HVILKEN Nudie-bukse han ønsker seg? Har han eventuelt prøvd en bukse før, slik at du vet at akkurat den buksa vil passe? For de har x antall modeller, og min erfaring er at det er umulig å se på forhånd hvilken som vil passe (sier jeg, som for ikke lenge siden erfarte akkurat dét, at den buksa JEG trodde ville være finest på ham, ikke var det IRL) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 14. desember 2004 #4 Del Skrevet 14. desember 2004 Dersom han ønsker seg x-boks og du har råd til det (og vil bruke så mye penger) så kommer han til å forgude deg. Gutter vil ha leker, ikke praktiske ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 14. desember 2004 #5 Del Skrevet 14. desember 2004 Vet du konkret HVILKEN Nudie-bukse han ønsker seg? Har han eventuelt prøvd en bukse før, slik at du vet at akkurat den buksa vil passe? For de har x antall modeller, og min erfaring er at det er umulig å se på forhånd hvilken som vil passe (sier jeg, som for ikke lenge siden erfarte akkurat dét, at den buksa JEG trodde ville være finest på ham, ikke var det IRL) hehe, ja han har vært og prøvd... L@dy, han trenger treningstøy og bukser... han vet ikke selv hva han ønsker seg, for det innebærer at han må tenke, og det orker han ikke han er så opptatt med eksamen nå, og det er utrolig vanskelig å snakke med han om noe som helst... :-? Men han ønsker seg ny mobil vet jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 14. desember 2004 #6 Del Skrevet 14. desember 2004 Dersom han ønsker seg x-boks og du har råd til det (og vil bruke så mye penger) så kommer han til å forgude deg. Gutter vil ha leker, ikke praktiske ting. jeg vet. men det som er saken, er at jeg har en playstation. Så jeg vet ikke om det er vits med 2 spillkonsoller i huset... Men samboo mener x-box er sååå mye bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 14. desember 2004 #7 Del Skrevet 14. desember 2004 han trenger treningstøy og bukser... Men han ønsker seg ny mobil vet jeg... Hmm..da hadde jeg gått for treningstøy, bukse® og-eller mobil telefon. Vet ikke hvor mye penger du har mulighet til å bruke og hvor dyrt det vil bli. Tror ikke jeg hadde kjøpt noe spill greier om en har playstation..men det er nå meg da. Min samboer trenger bukse, så da har jeg tenkt å kjøpe det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 14. desember 2004 #8 Del Skrevet 14. desember 2004 jeg vet. men det som er saken, er at jeg har en playstation. Så jeg vet ikke om det er vits med 2 spillkonsoller i huset... Men samboo mener x-box er sååå mye bedre... Det er han som skal bli glad for gaven, hva du synes er vel ikke like viktig Tror ingenting av det andre på lista di kan måle seg engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 14. desember 2004 #9 Del Skrevet 14. desember 2004 Det er han som skal bli glad for gaven, hva du synes er vel ikke like viktig Tror ingenting av det andre på lista di kan måle seg engang. oki... :D takk for tips. jeg må gå litt i tenkeboksen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 14. desember 2004 #10 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg ville kjøpt x-box, rett og slett fordi vi har hatt så mye glede av den hjemme hos oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 14. desember 2004 #11 Del Skrevet 14. desember 2004 vi hadde begge deler en stund og det var populært med begge ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2004 #12 Del Skrevet 14. desember 2004 Synes det var råflotte gaver og ville gått for noe han trengte eller et brettspill som dere kan kose dere med sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå