AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #1 Skrevet 12. mars 2017 Nå er de jo begge to utro da, de er gift på hver sin side med barn, men har tydeligvis funnet tonen og litt ekstra spenning.. Forkastelig spør du meg.. Men ifht regler: Er det noe regler ifht dette slik som det er med lege/pasient? Han er lærer, hun mamma for en gutt i denne lærerens klasse... Anonymkode: bdf4a...907
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #2 Skrevet 12. mars 2017 Det blir vel sett på som dårlig skikk,men er ikke ulovlig. Det er faktisk til og med lovlig å være lærer for sitt eget barn. Vanskelig å unngå å ligge med elevens mor/far da Anonymkode: e2c3d...79c
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #3 Skrevet 12. mars 2017 Nei. Ingen lover eller regler der. Om eleven finner det ukomfortabelt kan dette tas opp med rektor og eleven kan i noen tilfeller få en annen lærer. Anonymkode: ed031...3df
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #4 Skrevet 13. mars 2017 Nei, og i utgangspunktet ser jeg ikke noe galt i det så lenge karaktersettingen av den aktuelle eleven er redelig. For ryddighetens skyld kunne det da ha vært aktuelt å hente inn en annen person som overser karaktersettingen. Ettersom forholdet er hemmelig, som jeg regner med det er da de begge er utro, tipper jeg at dette ikke kommer til å gjøres, og da synes jeg det er litt på kanten. Det er viktig å være åpen om slikt sånn at det blir rettferdig for den aktuelle eleven, samt rettferdig for alle de andre elevene. Anonymkode: fa83c...8e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå