AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #1 Skrevet 12. mars 2017 Hei! Først og fremst, jeg vet at jeg må ta opp spørsmål rundt medikamentbruk med legen. I denne tråden er jeg interessert i erfaringer med p-piller og humørsvingninger. Nå har jeg gått på Loette i en måned, og jeg opplever å raskt ta til tårene, å være dramaqueen mot kjæresten, og å ta og tolke alt i verste mening. La meg understreke at jeg tar meg sammen, men jeg bruker himla med energi på å beherske meg. Har flere opplevd dette? Byttet dere merke? Forsvant denne bivirkningen etterhvert? Legen min har sagt at man må regne med 3 mnd. før ting stabiliserer seg. Jeg vil legge til at jeg har en stressende periode på jobb med mye press, og jeg vet derfor ikke om alt kan tilskrives p-pillene. Anonymkode: 8322e...6b6
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #2 Skrevet 12. mars 2017 Heisann! Jeg brukte også Loette i en periode, men kom frem til at jeg måtte slutte med dem, da jeg ble sur, masete, kranglete osv. Det var så ille at samboeren min (som jeg ikke bodde sammen med da) fortalte i ettertid at om jeg hadde fortsatt i samme tralt, hadde det blitt slutt, etter å ha vært sammen i ti år. For min del var det p-pillene som var skylden, da jeg sluttet på dem ble humøret stabilt igjen. Anonymkode: b5ab7...830
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #3 Skrevet 12. mars 2017 Husker jeg begynte å gråte av absolutt ingenting når jeg startet på Loette. Grein så det sang da kjæresten min tok av meg favoritt halskjede . Men det gikk seg til etter noen måneder. Går enda på Loette nå 5år etter, men vurderer å bytte på grunn av mellømblødninger det siste halve året, JEG kan forøvrig heller ikke hoppe over mensen med Loette.. Anonymkode: 59778...885
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #4 Skrevet 12. mars 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heisann! Jeg brukte også Loette i en periode, men kom frem til at jeg måtte slutte med dem, da jeg ble sur, masete, kranglete osv. Det var så ille at samboeren min (som jeg ikke bodde sammen med da) fortalte i ettertid at om jeg hadde fortsatt i samme tralt, hadde det blitt slutt, etter å ha vært sammen i ti år. For min del var det p-pillene som var skylden, da jeg sluttet på dem ble humøret stabilt igjen. Anonymkode: b5ab7...830 Det høres ut som meg. Jeg er mildt sagt slitsom om dagen, til tross for å prøve å ta meg sammen. Begynte du heller med annen type prevensjon? 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husker jeg begynte å gråte av absolutt ingenting når jeg startet på Loette. Grein så det sang da kjæresten min tok av meg favoritt halskjede . Men det gikk seg til etter noen måneder. Går enda på Loette nå 5år etter, men vurderer å bytte på grunn av mellømblødninger det siste halve året, JEG kan forøvrig heller ikke hoppe over mensen med Loette.. Anonymkode: 59778...885 Huff, "godt" å høre at vi er flere. Det er betryggende at dette stabiliserte seg for deg! Takk for svar begge to. Anonymkode: 8322e...6b6
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #5 Skrevet 12. mars 2017 Vært borti et sånn hotmontroll en gang, aldri igjen! Mista til slutt lysta på henne og, jeg garanterer at kjæresten din vil gjør det på deg og. Kanskje han allerede er på vei ut av forholdet? Ta deg sammen Anonymkode: 6c4e5...0ac
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #6 Skrevet 12. mars 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vært borti et sånn hotmontroll en gang, aldri igjen! Mista til slutt lysta på henne og, jeg garanterer at kjæresten din vil gjør det på deg og. Kanskje han allerede er på vei ut av forholdet? Ta deg sammen Anonymkode: 6c4e5...0ac Jeg er ikke akkurat drømmedama om dagen nei, om det er dette du prøver å gjøre meg oppmerksom på? Jeg prøver å ta meg sammen, men jeg tenker at kanskje jeg må slutte med p-pillene for å få det til. Anonymkode: 8322e...6b6
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #7 Skrevet 13. mars 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Det høres ut som meg. Jeg er mildt sagt slitsom om dagen, til tross for å prøve å ta meg sammen. Begynte du heller med annen type prevensjon? 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sluttet helt, mener jeg å huske. Jeg har brukt flere typer hormonprevensjon, men er bare Loette som har påvirket humøret mitt på den måten. Anonymkode: b5ab7...830
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå