Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det de vanskelig med frokost. Pga liten tid om morgenen vil jeg helst ha noe jeg kan ta i hånden og spise på vei til jobb. Men jeg klarer ikke tanken på brød, særlig om morgen. Jeg har pleid å kjøpe barer og disse små smurte knekkebrødene, men vil gjerne ha noe sunnere. 

Hva spiser dere til frokost, dere som egentlig ikke er sultne og ikke har mye tid?

(før dere sier at jeg skal stå opp tidligere så står jeg allerede opp veldig tidlig, og jo tidligere det er jo mindre matlyst har jeg). 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kantine på jobb (sykehus) 

og der har de noen lekre ciabatta med laks og eggerøre mmmmmmm og så kjøper jeg en liten flaske med appelsinjus til :)

Hjemme orker jeg ikke brød, da tar jeg kanskje noen fullkornsskorper fra Pågens og har leverpostei eller kaviar på og et glass ferskpresset jus.

Anonymkode: 8f82b...55c

AnonymBruker
Skrevet

Hva med lomper med et eller annet pålegg? Smoothie? Lage lunsjmuffins basert på egg med ost og skinke, eller grove horn med lignende fyll. 

Anonymkode: 0343c...4f7

AnonymBruker
Skrevet

Glemte det med brød, stryk horna :P 

Anonymkode: 0343c...4f7

AnonymBruker
Skrevet

Knekkebrød med smøreost. 

Havregrøt.

Yoghurt med havregryn og bær/syltetøy. 

Anonymkode: d58df...245

Skrevet

Overnight oats kanskje? Går du til jobb, kan det nok bli vanskelig, men sitter du på tog/buss er det bare å ha det i et beger og ha med deg en skjed. Jeg bruker like deler vann og gryn og har noen fryste bær på. Står i kjøleskapet over natten, og vipps så har man sunn og god frokost på farta :-)

Skrevet

Går du til jobb? Eller kjører du/drar kollektivt? :) 

Skrevet

Fjordland har nå en ny 4kornsgrøt uten sukker. Den kommer i praktiske plastskåler og smaker godt kald. Dryss noen nøtter over og du holder deg mett en god stund:) 

Skrevet

Havregrynsgrøt i mikroen. Ordner seg selv mens du kler på deg

Prepp smoothier du kan ha i fryseren. Flatpakk de så er det lett å bare knekke de opp før du har det i en blender sammen med egg og væske

Lag omelett/eggerøre kvelden før

Spis middagsrester til frokost

Bland gresk yoghurt med noen bær, ev noe søtning også

Skrevet
23 timer siden, Winry skrev:

Går du til jobb? Eller kjører du/drar kollektivt? :) 

Kollektivt. Så det mest bør kunne gjøres med en hånd. Er mest positiv til lavkarbo men det er ikke så lett. 

Skrevet
20 minutter siden, tingeling skrev:

Kollektivt. Så det mest bør kunne gjøres med en hånd. Er mest positiv til lavkarbo men det er ikke så lett. 

Spiser selv lavkarbo og syns absolutt ikke det er så vanskelig

AnonymBruker
Skrevet

Lavkarbo og raskt å lage. Chiapudding med plantemelk.Lages kvelden før i en kopp,bolle,skål eller ligende som du bare kan ta med deg og spise på bussen.

Anonymkode: 10943...8bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...