Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2004 #1 Skrevet 14. desember 2004 Noen som har frisører og anbefale? Lurer litt på priser og sånt.. Hvor lenge før bryllupet bruker man og ha prøvetime? hvor mye koster prøvetimen og timen på bryllupsdagen ca tilsammen?
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2004 #3 Skrevet 15. desember 2004 priser varierer en del. Tror de tar ca 750-800 kroner pr time? Beregn rundt 1500 for oppsett. Men det lønner seg nok å ta en ringerunde:)
Gjest Bellatrix Skrevet 15. desember 2004 #4 Skrevet 15. desember 2004 Jeg var hos Hettys og betalte ca 1500 totalt.
Gjest Bellatrix Skrevet 15. desember 2004 #5 Skrevet 15. desember 2004 Har hørt at Millenium og Collage skal være veldig bra.
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #6 Skrevet 16. desember 2004 Ringte litt rundt, og valget falt til slutt på Nikita. En rimelig pris fra 400,- - 1000,- + litt extra hvis det ta rlitt mer tid enn beregnet.. Ble postitvt overrasker jeg, hadde trodd at det ville koste fletta, men neida... Storfornøyd! Når dagen er over skal jeg se om jeg for lagt ut bilder av kjole, håroppsett og bukett.. Er jo enda en stund til, men gleder meg som en unge til jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå