AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #1 Del Skrevet 12. mars 2017 Ganske nybegynner på strikking (og helt grønn på instagram), og ønsker meg inspirerende strikkere å følge (har sett at det er mye strikking der!). Noen forslag? Jeg liker farger, og gjerne strikk til barn, men er ikke så glad i ton-i-ton duse nusselige strikkeplagg der babyen matcher interiøret og alle fargene i bildet heter noe med støvet... Anonymkode: ce0cf...2f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pioner Skrevet 15. mars 2017 #2 Del Skrevet 15. mars 2017 Ikke akkurat babystrikk men studentstrikk på instagram liker jeg veldig godt. Hun har mange fine plagg hun strikker og jeg syns det er gøy å se de ulike prosjektene ferdigstrikka! Inspirerende rett og slett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #3 Del Skrevet 17. mars 2017 Strikkedilla Anonymkode: 10a35...ca1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #4 Del Skrevet 19. mars 2017 knitting_inna! Anonymkode: 1535b...d68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 22. mars 2017 #5 Del Skrevet 22. mars 2017 På 12.3.2017 den 17.06, AnonymBruker skrev: Ganske nybegynner på strikking (og helt grønn på instagram), og ønsker meg inspirerende strikkere å følge (har sett at det er mye strikking der!). Noen forslag? Jeg liker farger, og gjerne strikk til barn, men er ikke så glad i ton-i-ton duse nusselige strikkeplagg der babyen matcher interiøret og alle fargene i bildet heter noe med støvet... Anonymkode: ce0cf...2f2 Prøv å søk det opp i søkelinjen. Garn, strikking, strikke mønster, osv... Litt som på google. Du kan sjekke ut pinterest også. Der syntes jeg de har et enda bedre utvalg av strikk, DIY (do it your self-ting) og sånt. Youtube skal fungere like bra da, men det spørs vel hva folk liker antar jeg. Noen vil ha det demonstrert sånn skikkelig antar jeg, i mens andre vil ha det litt mer firkantet (insta f.eks). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #6 Del Skrevet 22. mars 2017 @strikkezilla @guttenogstrikkemor @_strikkelisa_ Sjekk også ut ulike emnegknagger, feks #strikking #babystrikk #barnestrikk Anonymkode: 13109...db4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå