Gå til innhold

Strikkere på instagram?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ganske nybegynner på strikking (og helt grønn på instagram), og ønsker meg inspirerende strikkere å følge (har sett at det er mye strikking der!). Noen forslag? :) 

Jeg liker farger, og gjerne strikk til barn, men er ikke så glad i ton-i-ton duse nusselige strikkeplagg der babyen matcher interiøret og alle fargene i bildet heter noe med støvet... :fnise: 

Anonymkode: ce0cf...2f2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke akkurat babystrikk men studentstrikk på instagram liker jeg veldig godt. Hun har mange fine plagg hun strikker og jeg syns det er gøy å se de ulike prosjektene ferdigstrikka! Inspirerende rett og slett. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.3.2017 den 17.06, AnonymBruker skrev:

Ganske nybegynner på strikking (og helt grønn på instagram), og ønsker meg inspirerende strikkere å følge (har sett at det er mye strikking der!). Noen forslag? :) 

Jeg liker farger, og gjerne strikk til barn, men er ikke så glad i ton-i-ton duse nusselige strikkeplagg der babyen matcher interiøret og alle fargene i bildet heter noe med støvet... :fnise: 

Anonymkode: ce0cf...2f2

Prøv å søk det opp i søkelinjen. Garn, strikking, strikke mønster, osv... Litt som på google. :) 
Du kan sjekke ut pinterest også. Der syntes jeg de har et enda bedre utvalg av strikk, DIY (do it your self-ting) og sånt. Youtube skal fungere like bra da, men det spørs vel hva folk liker antar jeg. Noen vil ha det demonstrert sånn skikkelig antar jeg, i mens andre vil ha det litt mer firkantet (insta f.eks). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

@strikkezilla
@guttenogstrikkemor
@_strikkelisa_

Sjekk også ut ulike emnegknagger, feks #strikking #babystrikk #barnestrikk 

Anonymkode: 13109...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...