Olifant Skrevet 14. desember 2004 #1 Skrevet 14. desember 2004 Jeg har tenkt å bruke tapet til invitasjonene våre. Er det noen der ute som har lagd invitasjoner (eller andre typer kort) med tapet hadde jeg satt pris på gode råd. Jeg ser for meg en lys tapet (hvit, creme etc.) med struktur i (blomster eller gammeldags og snirklete), er det noen som har tips om noen tapet butikker med godt utvalg?
Gjest Betty Boop Skrevet 14. desember 2004 #2 Skrevet 14. desember 2004 Prøv Fargerike Agerup v/Colosseum. Der har de mange tapeter.
Cathie Skrevet 14. desember 2004 #3 Skrevet 14. desember 2004 Vi brukte det til konvoluttene våre vi, og det ble kjempefint (har fått masse skryt) eneste erfaring fra det er at det var litt vanskelig å lime sammen konvolutten (men det problemet får jo ikke dere da)
Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2004 #4 Skrevet 14. desember 2004 Hadde tenkt å bruke tapet til konvoluttene også, så det er jo et godt tips da... Men regner med å bruke forsegling på konvoluttene i tillegg til lim....
Cathie Skrevet 14. desember 2004 #5 Skrevet 14. desember 2004 Bruk en sterk dobbeltsidig tape (spør på en hobbybutikk) istedenfor lim, holder mye bedre
Olifant Skrevet 14. desember 2004 Forfatter #6 Skrevet 14. desember 2004 Takk skal du ha! Var selvfølgelig jeg som la inn det forride innlegget (glemte å logge meg inn). Nå handler det bare om å finne en lekker tapet!
Cathie Skrevet 14. desember 2004 #7 Skrevet 14. desember 2004 Takk skal du ha! Var selvfølgelig jeg som la inn det forride innlegget (glemte å logge meg inn). Nå handler det bare om å finne en lekker tapet! Hehe.. lykke til Fant vår i en reste kurv på maxbo vi Men den var kjempefin da
Catzy Skrevet 15. desember 2004 #8 Skrevet 15. desember 2004 Du kan også prøve Designers Guild i Kirkeveien. Ligger i det kvartalet som er nærmest Colosseum. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå