Gå til innhold

Droppet etter bare én date. Må virkelig synes jeg er stygg og kjip..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde ikke det skulle være mer sårende å bli avvist etter bare én date enn når man har vært på flere dater, men akkurat nå føles det sånn.

Vi hadde en super kveld med skravling og latter, seks timer med bare kos og moro. Felles interesser og verdier, lik humor. På slutten kysset vi endel også. Jeg gikk derfra med sommerfugler i magen.

Da jeg spurte om vi skulle møtes igjen denne helgen, fikk jeg et veldig høflig og hyggelig, men avvisende, svar. Han kjente på seg at det ikke kunne bli noe mer og at han ikke kom til å få følelser for meg.

At han føler det så klart etter bare en kveld, som vi begge syntes var veldig fin, er veldig sårende. Da tenker jeg at han virkelig må synes jeg er lite fysisk attraktiv eller har en dårlig personlighet? Og jeg oppfattet virkelig ikke de signalene da vi var ute.

Lei meg. Sjelden jeg møter noen det klikker så raskt med. Og så var det kanskje bare ensidig?😒

Anonymkode: 4ef29...447

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det er noen trøst, men det trenger ikke ha noe med deg å gjøre. Skjønner at du ble lei deg, men prøv å tenk at det var kjemien som manglet, at det var ingenting du kunne gjort annerledes og at han ikke så på deg på noen negativ måte, det var bare rett og slett at han mener dere ikke vil passe sammen. 

Og det var bare en manns mening. Trenger ikke bety en pøkk. Man klikker ikke med alle. Og det var skikkelig synd at han ikke klikket med deg når du klikket med han. 

Chin up. :) 

Anonymkode: db98a...cf4

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Ikke godt å si hva han tenker. Kansje han er ute etter sex og du ville ikke ligge med han . Who knowns.  Vær glad til at du slipper noe mer med ham.

Anonymkode: c8271...07f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her må du prøve å legge fra deg aspekter med deg han ikke likte. Dere skravlet, lo, hadde like interesser, verdier og annet, så det høres jo ut som han likte personligheten din. Han hadde heller ikke noe imot å kysse det. Det høres heller ut som den romantiske interessen ikke er tilstede, og det er ikke noe særlig håndfast. De fleste har vel møtt noen man kommer godt overens med og som har et bra utseende, men som man ikke kunne tenke seg å involvere seg romantisk med? Prøv å se det fra dette perspektivet, og slutt med å finne feil på deg selv. 

Anonymkode: a7cb9...8c6

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skylder du på deg selv?

Gjør som menn når de blir avvist. Send en en melding og fortell hvilken hore han er, og at han fortjener å bli voldtatt.

Anonymkode: 8ef00...e32

• Liker 7
Skrevet

Jeg har blitt droppet etter en date. Det som skjer er at jeg ikke hører mer fra dem. Har skjedd flere ganger i mitt liv. Og det er vel litt av årsaken til at jeg har angst for å gå på date. Jeg har angst for avvisninger.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe gøy. HAdde det samme med en dame jeg datet for 2 uker siden. Kjempegod stemning ,masse til felles, klining og kos , og vi skulle treffes igjen sa vi...men så var det bare veldig kjølig respons fra henne når jeg tok kontakt, tydelig uinteressert i å treffes igjen. Jeg forstod ikke hvorfor, hadde sett for meg at vi skulle ha det kjempefint sammen.

Anonymkode: bb78f...47d

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe gøy. HAdde det samme med en dame jeg datet for 2 uker siden. Kjempegod stemning ,masse til felles, klining og kos , og vi skulle treffes igjen sa vi...men så var det bare veldig kjølig respons fra henne når jeg tok kontakt, tydelig uinteressert i å treffes igjen. Jeg forstod ikke hvorfor, hadde sett for meg at vi skulle ha det kjempefint sammen.

Anonymkode: bb78f...47d

Det føles som et nedsig å bli droppet etter en date. Jeg har blitt det flere ganger. Og det er ufattelig lite givende når det skjer. Man mister litt troen av det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sett på det på samme måte som man ser på et jobbintervju som ikke går videre. 

Det kan være en liten ting man gjorde, eller det kan være at kjemien ikke var der.

Eller det kan rett og slett hende at ikke noe gikk galt, men en annen kandidat som var enda sterkere gjorde sin fremtreden. 

Anonymkode: e387c...0ce

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville sett på det på samme måte som man ser på et jobbintervju som ikke går videre. 

Det kan være en liten ting man gjorde, eller det kan være at kjemien ikke var der.

Eller det kan rett og slett hende at ikke noe gikk galt, men en annen kandidat som var enda sterkere gjorde sin fremtreden. 

Anonymkode: e387c...0ce

Det beste er å tenke på at uansett hva det er så er det bedre å bli dumpet etter en date enn å sløse tiden på en type/ dame  i lengre tid for så at han/ hun forsvinner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for fine svar. Jeg tenker vel at det er så enkelt at hvis jeg var penere eller morsommere, ville han vært interessert. Jeg legger all skyld på meg selv, men klarer ikke å la være. Får høre at jeg er attraktiv og får som regel mye positiv oppmerksomhet, men å bli avvist av denne mannen har virkelig trykket meg ned for øyeblikket. Det gjør det enda verre at han avviser på en utrolig hyggelig og empatisk måte, noe som viser at han er en fin fyr. 😒

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde ikke det skulle være mer sårende å bli avvist etter bare én date enn når man har vært på flere dater, men akkurat nå føles det sånn.

Vi hadde en super kveld med skravling og latter, seks timer med bare kos og moro. Felles interesser og verdier, lik humor. På slutten kysset vi endel også. Jeg gikk derfra med sommerfugler i magen.

Da jeg spurte om vi skulle møtes igjen denne helgen, fikk jeg et veldig høflig og hyggelig, men avvisende, svar. Han kjente på seg at det ikke kunne bli noe mer og at han ikke kom til å få følelser for meg.

At han føler det så klart etter bare en kveld, som vi begge syntes var veldig fin, er veldig sårende. Da tenker jeg at han virkelig må synes jeg er lite fysisk attraktiv eller har en dårlig personlighet? Og jeg oppfattet virkelig ikke de signalene da vi var ute.

Lei meg. Sjelden jeg møter noen det klikker så raskt med. Og så var det kanskje bare ensidig?😒

Jeg var på en date med en kjekk mann for et par uker siden. Han var hyggelig, og vi hadde en god samtale. Han hadde ikke dårlig personlighet, men jeg merket at jeg likevel ikke kjente noen sommerfugler i magen. Så ja, det er fullt mulig at han synes du har en bra personlighet og ser fin ut, men at han likevel ikke er interessert.

Anonymkode: 3afc3...8a8

AnonymBruker
Skrevet

Herregud! Dette har jeg lest før, ørten ganger, TS. 

Jeg har vært på veldig mange dater med forskjellige typer menn, før jeg traff min samboer. Det ble aldri mer enn en date men jeg har aldri følt meg stygg eller uattraktiv. Skulle jeg vært så såret som du er etter hver date, ville jeg endt opp på psykiatrisk sykehus. Du forventer og forlanger for mye. Menn lukter damer med dårlig selvbildet og styrer unna. 

Men jeg vet at jeg bortkaster tiden min med å fortelle deg dette i alle trådene du har laget om samme emnet. 

Anonymkode: d3491...e1b

Skrevet

Du kan ikke ta det personlig. Noen ganger er det bare ikke riktig. Trenger ikke være noe galt med den andre. Det kan være personlige ting med en selv som gjør at man ikke tror det vil vare, eller at man ikke føler kjemien. Ikke noe å ta på vei for. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for fine svar. Jeg tenker vel at det er så enkelt at hvis jeg var penere eller morsommere, ville han vært interessert. Jeg legger all skyld på meg selv, men klarer ikke å la være. Får høre at jeg er attraktiv og får som regel mye positiv oppmerksomhet, men å bli avvist av denne mannen har virkelig trykket meg ned for øyeblikket. Det gjør det enda verre at han avviser på en utrolig hyggelig og empatisk måte, noe som viser at han er en fin fyr. 😒

Det er jo ikke alltid nok å være attraktiv osv, av og til stemmer bare ikke følelsene og kjemien. Trenger ikke å være noe galt i din personlighet eller ditt usteende. Er du så vant til positiv oppmerksomhet at du blir overraska når noen ikke liker deg? Kom over det og slutt å analyser så mye. He is just not into u.

Anonymkode: edb0b...fb4

AnonymBruker
Skrevet

Dette er dessverre ett av problemene med dagens dating-kultur. Alle forventer å bli stormforelsket eller å merke at det "klikker" allerede på første daten og gir det dermed ikke tid til at man faktisk kan få en forelskelse.

Anonymkode: 42970...229

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er en annen? Jeg hadde en flott date med en herlig fyr, han hadde både utseende og personligheten i orden, samt at vi klikket bra. Jeg var ikke over eksen, og møtte ikke denne fyren igjen pga det. Han kunne vært Brad Pitt uten at det hadde endret noe. Skjønner?

Har dårlig samvittighet over det, for tror han følte som deg. Men det handler som regel ikke om den andre parten. 

En venninne opplevde også det samme som deg, bare at hun ble ghostet i tillegg. Hun fant senere ut at fyren hadde datet en annen dame samtidig og gått for henne. Venninnen min er både pen og kul, så ikke noe i veien med henne heller. 

Anonymkode: 79763...7e4

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår tankene dine. Har hatt det slik flere ganger. Men husk at det kan oppleves vondt å bli avvist etter å ha blitt mer kjent og. Jeg har blitt avvist etter at jeg holdt på med en i over et år. For å sammenligne det med å bli avvist på en date: så må jeg si at det er sårt begge deler, men det kan føles enda mer meningsløst når man er gjort om til "ingenting" etter lang tid sammen. Da er det faktisk bedre at det tar stopp etter en date. 

Jeg vet hvordan det med utseende føles. Jeg føler at det må være årsaken når jeg blir avvist. Men jeg vet ikke. Men jeg tenker det,... 

Stå på jente! :) . Bedre å forsøke å vinne, og tape enn å aldri ha forsøkt!!!  Og selv om reisen kan føles som 1000 mil, så forsøkte du å ta et skritt frem for å finne kjærligheten. En gang så kan du lykkes. Aldri gi opp! :) 

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han skulle ikke kysset deg, om han allerede da visste at han ikke var interessert i å treffe deg igjen.

Tror man vet ganske fort når man møter et menneske om det kan bli noe mer eller ei. Man kan ha det veldig hyggelig på en date, selv om man ikke er interessert i å treffe personen igjen.

Anonymkode: 68f86...d23

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han skulle ikke kysset deg, om han allerede da visste at han ikke var interessert i å treffe deg igjen.

Tror man vet ganske fort når man møter et menneske om det kan bli noe mer eller ei. Man kan ha det veldig hyggelig på en date, selv om man ikke er interessert i å treffe personen igjen.

Anonymkode: 68f86...d23

Det er gjerne når man kysser noen at man kjenner om det er rett eller ikke!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...