soas Skrevet 12. mars 2017 #1 Skrevet 12. mars 2017 Hei, Hvis det er mulig kan noen svare meg. Jeg beskymret meg mye. har vært gjennom IVF behndlingen som begynte på slutten av januar. På 27.02 var egguthentnigen og på fredag den 03.03 de tilbakesette et egg. men idag det vi si etter 8 dager har fått litt brune utflod med litt blødninge, men uten smerte. Kan det været et dårlig tegn eller hva synes dere. Det er andre forsøk for meg med IVF, første forsøk var ikke suksess. Takk på forhånd
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #2 Skrevet 12. mars 2017 Kan høres ut som kanskje det er mensen som er på vei. Noen har jo også små blødninger iløpet av svangerskapet. Tror dessverre ikke det er så mye annet å gjøre en å vente å se. Anonymkode: ddb31...b12
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #3 Skrevet 12. mars 2017 Jeg har hatt et IVF-forsøk(resultatet er ti år gammelt nå og sitter ved siden av meg i sofaen). De tre første månedene av svangerskapet hadde jeg småblødninger/rødbrun utflod innimellom, spesielt dersom jeg hadde anstrengelser. Håper det går bra med deg. Lykke til! Anonymkode: 08f45...1b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå