Gjest Kane Skrevet 14. desember 2004 #1 Skrevet 14. desember 2004 Blir så mye negativt her og alle andre steder at jeg vil nytte annledningen til å gi dere alle en utfordring - Hva er det mest positive i livet ditt nå? I mitt liv er det flere positive ting jeg er for eksempel reiseklar med mine to barn, vi skal feire julen hos min mann som er borte 14 uker i slengen.. Vi skal på cruice der han jeg elsker jobber, i to hele uker... Jeg har gode venner jeg er glad i. To herlige unger som gir hverdagen et sterkt preg av glede og jeg har famile på min manns side som jeg setter stoor pris på. Jeg har min ex-svigermor som er et herlig menneske og en jobb hvor jeg trives med mine kollegaer.. En hund som er verdens beste, en katt som er leken og kjælen, og et akvarium som gir ro i sjelen når man titter inn i det.. Jeg slipper julemaset i år og skal bare nyte livet en stakket stund.. Det var noe av det jeg kom på.. Hvordan er det med deg? Er det bare strev eller har du noe du er glad for som du kan tenke deg å dele for det positives skyld?? Kane.
Suzy Skrevet 14. desember 2004 #2 Skrevet 14. desember 2004 Jeg har uendelig mye positivt i livet mitt nå! Jeg har en bra jobb som jeg har stor frihet i og godt betalt for å utføre. Jeg har mange gode og flotte mennesker omkring meg som jeg setter stor pris på. Jeg har et flott og velskapt barn som klarer seg godt og som jeg er glad i. Jeg har en fantastisk fin mann som vil være sammen med meg resten av livet. Jeg har et varmt og godt hus å bo i og fryseren full av mat... jeg har det rett og slett bra! :-)
wok Skrevet 14. desember 2004 #3 Skrevet 14. desember 2004 Jeg har det også bra! Jeg flytter snart inn i min drømmebolig som vi har jobbet lenge med å pusse opp - og vi får det så fint! Jeg trives i jobben min. Jeg har en fantastisk mann, elsker og bestevenn i en og samme person. Jeg har venner og familie som stiller opp for meg. Jeg gleder meg til å begynne å prøve å få barn... Jeg er for øyeblikket god og varm på beina, det er lykke, det...
Gjest Moonshadow Skrevet 14. desember 2004 #4 Skrevet 14. desember 2004 Jeg synes livet er herlig nå Tror jeg begynner å bli litt forelsket kanskje :oops: Gleder meg til å møte han i helga
Gjest ii *Fiona* Skrevet 14. desember 2004 #5 Skrevet 14. desember 2004 Har det super bra... småbetatt av en fyr, takket ja til ny jobb med fete betingelser og starter 3. januar... Det er snart jul og jeg skal ha litt fri. Eksen vil ha deling med sønnen min (endelig), jeg har familie, gode venninner, herlig elsker, helse, badekar, varmekabler i hele leiligheten, en kartong rødvin i skapet og tykke ullsokker... vakker, frisk, snill sønn. He-he, en blanding av stort og smått som jeg er glad for hver eneste dag.
Arkana Skrevet 14. desember 2004 #6 Skrevet 14. desember 2004 Jeg har en fantastisk samboer, en nydelig pus og en flott familie. Jeg studerer akkurat det jeg ønsker. Jeg har en fin leilighet i en by jeg liker og god økonomi. Og jeg har en hjerne og en kropp som fungerer som de skal, for å nevne noe. :-)
nessi Skrevet 14. desember 2004 #7 Skrevet 14. desember 2004 Jeg er nygift med min beste venn, elsker og kjæreste, vi har et koselig hus, godt forhold til våre familier, mange gode venner, en nydelig voffs og trygge jobber vi trives i. Og snart er det JUL!!!
Gjest Litjmæ Skrevet 14. desember 2004 #8 Skrevet 14. desember 2004 Jeg er fornøyd med livet i dag, på tross av mange ting egentlig, men det som er bra er min gode gutt som venter på meg hjemme, mitt gode humør som i hvert fall i dag smitter Om bare en uke skal jeg hjem til Norge på juleferie og treffe venner og familie samt ha FRI, det skal bli sååå deilig Og jeg spiste god mat til lunsj i dag
Gjest damn it Skrevet 14. desember 2004 #9 Skrevet 14. desember 2004 dere var da..her kommer jeg for å klage. skal inn i militæret..passe på russerhorene!! har aldri hatt dame.. Har enda ikke påbegynnt utdanning Har ikke en krone på bok Bor forrtsatt hjemme og snylter Jeg er syk Har veldig få venner. de få jeg har er bortreist. Det er storm utforbi i dag positivt...? internett var oppe igjen Bra jeg kan være med på denne solstrålen av en tråd.
Caramba Skrevet 14. desember 2004 #10 Skrevet 14. desember 2004 Skal snart ha laaaaang juleferie med min flotte kjæreste........ :-) Trives i en fin jobb, har en snill familie og en bra og nyvasket leilighet. Gleder meg til å komme hjem fra jobb i dag, til min kjære, og ferdig middag
Gjest Litjmæ Skrevet 14. desember 2004 #11 Skrevet 14. desember 2004 Her er mine råd til deg dere var da..her kommer jeg for å klage. skal inn i militæret..passe på russerhorene!! Kanskje du lærer deg noe har aldri hatt dame.. Kjipt, men ikke alt her i livet og du har vel fortsatt god tid på deg? Har enda ikke påbegynnt utdanning Finn fram søknadsskjemaene sånn at du har plass etter militæret da! Har ikke en krone på bok Begynn å spare Bor forrtsatt hjemme og snylter Ikke lenge til da! Jeg er syk Huffa, god bedring Har veldig få venner. de få jeg har er bortreist. finne noen her da! Det er storm utforbi i dag Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær positivt...? internett var oppe igjen hurra Bra jeg kan være med på denne solstrålen av en tråd.ja koselig å ha deg her, håper du er i bedre humør nå!!
Gjest Ninakanin Skrevet 14. desember 2004 #12 Skrevet 14. desember 2004 *I går var jeg på visning med min kjære, så nå vet jeg at han faktisk VIL kjøpe leilighet med meg (Han var sånn "vi tar en dag av gangen"-type for tre år siden ) *Jeg er også varm på beina, på grunn av mine nydelige dyne-tøfler som jeg fikk i bursdagspresang av Sniglå *Jeg gjør på ting om dagene, istedenfor å bare sove(utenom de to siste dagene, da har jeg sovet til tolv..), som igår da jeg laget lussekatter og kakemenn!! *Hunden min har flyttet inn her hos meg for noen måneder siden, så nå slipper jeg å gjemme bort et digert savn langt langt inni meg! *Det er snart jul, og jeg gleder meg som en gris-unge til å dra hjem til mamma og pappa og få være litt enebarn (ingen av mine 3 søsken kommer hjem dette året pga økonomi og motsatt jul(annenhver jul vet dere)). * Og i MORGEN HAR JEG BURSDAAAAG!!!! (15 des)
Gjest damn it Skrevet 14. desember 2004 #13 Skrevet 14. desember 2004 Litjmæ: hvorfor å positiv...her prøver jeg å forpeste all gleden deres, og du kan se det positive i det..damn it Hvis du tror jeg har godt av 12 mnd oppe i nord-Norge..kanskje du vil ta over for meg da? tror meg..jeg har ikke noe i mot det!!
Gjest Lilleulv Skrevet 14. desember 2004 #14 Skrevet 14. desember 2004 Det er snart jul, jeg har fått meg jobb, jeg har en nydelig hund og en snill samboer! Formen min er mye bedre, og mitt nyttårsforsett er å bli helt frisk Jeg gleder meg til det nye året, å starte med blanke ark og å gjøre masse ut av hverdagen min!!
Gjest Ninakanin Skrevet 14. desember 2004 #15 Skrevet 14. desember 2004 Ja vet du hva lilleulv, jeg unner deg virkelig å bli kvitt det teite syndromet!! Håper det går an/at du får det til Du er en sånn skjønn person, tåpelig at du skal sparkes beina under av en sånn tulleting. Og du som skal til Nord-Norge: Du vil virke minst ti hakk barskere enn alle de andre gutta som har vært i militæret, når dere sitter på gamlehjem og skryter dere opp
Gjest Lilleulv Skrevet 14. desember 2004 #16 Skrevet 14. desember 2004 Ja vet du hva lilleulv, jeg unner deg virkelig å bli kvitt det teite syndromet!! Håper det går an/at du får det til Du er en sånn skjønn person, tåpelig at du skal sparkes beina under av en sånn tulleting. Takk for det!! Hvis jeg hadde blitt frisk så hadde det vært den beste julegaven... Jeg har så mye planer... :D
Gjest dang Skrevet 14. desember 2004 #17 Skrevet 14. desember 2004 jeg har en nydelig hund og en snill samboer! Hmm...ikke for å gjøre deg sur eller noe..men hadde ikke du for ikke lenge siden et innlegg om samboeren din, hvor du fant ut at det var på tide å gå videre? Tar jeg så feil her?
Gjest Lilleulv Skrevet 14. desember 2004 #18 Skrevet 14. desember 2004 Hmm...ikke for å gjøre deg sur eller noe..men hadde ikke du for ikke lenge siden et innlegg om samboeren din, hvor du fant ut at det var på tide å gå videre? Tar jeg så feil her? Nei du tar ikke feil! Meg og sambo sliter en del... Jeg vet ikke om vi fortsatt kommer til å være sammen etter jul. Men vi har uansett lagt det på hylla i jula, fordi jula er jo en tid der man skal være glad Det hadde vært feil tid å gjøre det slutt på... Dessuten skulle man fokusere på det positive her, og han ER jo snill!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2004 #19 Skrevet 14. desember 2004 Det er bare to timer igjen av arbeidsdagen. Jeg er opp etter ørene forelsket i kjærsten min, vi har vært sammen i snart 2 år. Gleder meg til å komme hjem! Jeg har verdens skjønneste sønn på 3 år. Nå må jeg jobbe videre! *stress*
Gjest Litjmæ Skrevet 14. desember 2004 #20 Skrevet 14. desember 2004 Litjmæ: hvorfor å positiv...her prøver jeg å forpeste all gleden deres, og du kan se det positive i det..damn it Hvis du tror jeg har godt av 12 mnd oppe i nord-Norge..kanskje du vil ta over for meg da? tror meg..jeg har ikke noe i mot det!! Kunne godt tatt over jeg, husk at det er FINT i Nord-Norge altså! Kjempefint der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå