AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #1 Skrevet 12. mars 2017 http://fitnessbloggen.no/x-press/ Dette. Noen med tanker/erfaringer? Har trent styrke i over et halvt over sånn ca. Anonymkode: 456e1...8e5
Gjest Froning Skrevet 12. mars 2017 #3 Skrevet 12. mars 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: http://fitnessbloggen.no/x-press/ Dette. Noen med tanker/erfaringer? Har trent styrke i over et halvt over sånn ca. Anonymkode: 456e1...8e5 Har trent slike syklusprogrammer, og de funker fint for økt muskelmasse og styrke i en viss peride til du stagnerer. Som det står i artikkelen er det viktig å være drillet inn i i teknikk hvis du skal kjøre slike programmer. Om du har trent i et halvt år og teknikken er på plass så kjør på. Hva tenker du, ts, når mtp. å kjøre et slikt program? Kunne gitt deg et bedre svar hvis du var mer spesifikk her
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #4 Skrevet 12. mars 2017 4 minutter siden, Froning skrev: Har trent slike syklusprogrammer, og de funker fint for økt muskelmasse og styrke i en viss peride til du stagnerer. Som det står i artikkelen er det viktig å være drillet inn i i teknikk hvis du skal kjøre slike programmer. Om du har trent i et halvt år og teknikken er på plass så kjør på. Hva tenker du, ts, når mtp. å kjøre et slikt program? Kunne gitt deg et bedre svar hvis du var mer spesifikk her Greia er at jeg har endel fettprosent og jeg deffer nå, men har gått ned 5-6 kg, så tenker dette programmet til å stramme opp fettet og slik? Nødvendigvis ikke ute etter å bygge noe, men å få en strammere kropp/ned i fettprosent. Anonymkode: 456e1...8e5
Gjest Froning Skrevet 12. mars 2017 #5 Skrevet 12. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Greia er at jeg har endel fettprosent og jeg deffer nå, men har gått ned 5-6 kg, så tenker dette programmet til å stramme opp fettet og slik? Nødvendigvis ikke ute etter å bygge noe, men å få en strammere kropp/ned i fettprosent. Anonymkode: 456e1...8e5 Vel. Dette programmet vil gi økt muskelmasse og det vil ha en oppstrammende effekt. Mer muskler= mer kalorier brennes daglig, du vil gå ned i fettprosent automatisk og du vil kunne ha en høyere fettprosent og likevel være definert. (regner med at du skjønner deg på hvordan kosthold fungerer opp i alt dette.) Hvis du er kvinne så trenger du ikke å uroe deg for å bli en muskelbunt fordi du trener et slikt program over noen måneder. Det tar lang tid. Gi det en sjanse og se hvordan det er. Liker du det ikke, dropp det. Er teknikken rævva, dropp det
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #6 Skrevet 12. mars 2017 2 minutter siden, Froning skrev: Vel. Dette programmet vil gi økt muskelmasse og det vil ha en oppstrammende effekt. Mer muskler= mer kalorier brennes daglig, du vil gå ned i fettprosent automatisk og du vil kunne ha en høyere fettprosent og likevel være definert. (regner med at du skjønner deg på hvordan kosthold fungerer opp i alt dette.) Hvis du er kvinne så trenger du ikke å uroe deg for å bli en muskelbunt fordi du trener et slikt program over noen måneder. Det tar lang tid. Gi det en sjanse og se hvordan det er. Liker du det ikke, dropp det. Er teknikken rævva, dropp det Jeg kontakter deg på dm. Så får du se kroppen osv. Anonymkode: 456e1...8e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå