Gå til innhold

Trenger farge hjelp/tips til interiør stue 😄

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Her i stua går blåfarge veldig igjen som dere ser på bildene, og vi har da lilla teppe og bilde på veggen. Føler allikevel vi mangler en litt sterk kontrast i rommet som bryter opp, og vi tenker at dette kan gjøres med gardinene? Føler rommet har fine farger, men enda litt diffus romfølelse (er nyinnflyttet). Noen som skjønner hva jeg mener og har gode tips til hva vi kan gjøre? Kjøpe nye gardiner med en sterk farge, evt. hvilke? Eller noen andre gode tips? :-) 

IMG_0007.JPG

IMG_0009.JPG

Anonymkode: 1246e...235

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville heller satt frem litt gjenstander i farger rundt om som viser hvem dere er. Rommet er veldig ordinært slik det fremstår nå, ikke mulig å se hva slags mennesker som bor der.

Anonymkode: 305cf...26c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det var pent med lyse gardiner :)

Tror det hadde vært fint med noen grønne planter :)

Anonymkode: 5c217...376

AnonymBruker
Skrevet

Det ble veldig hvitt rundt sofaen ja. Ser du har en fin fondvegg i andre enden, men jeg ville nok ha malt veggen bak sofaen også. En klar blå/mørk blå farge, kanskje. Eller en hvitfarge brukket med svak rosa. 

Fargede gardiner. Brune? 

Anonymkode: 30472...da3

Skrevet

Grønne planter og ett større mørkere bilde.

Skrevet

Ville malt veggen der tv-en står (gjetter på at det er veggen til venstre i det øverste bildet) i samme farge som ved spisebordet.  Hva med å ha bildevegg over sofaen?  Der kan man ha med litt kontrastfarger?  Ser ut som at lilla, rosa, grått, blått og grønt kan passe fint inn?  Hva med noen større blomster i vinduene?

Skrevet

Ville malt veggen bak sofaen i en old rose farge. Og så henger bildet på veggen for høyt. Fyll opp den veggen med bilder og pynt ( loppisfunn eller arvegods), så blir det litt mer sjel i rommet. Hadde kanskje gunnet på med gardiner i en litt mørkere variant av veggfargen også.

Skrevet

Ville malt veggene i en frisk farge. Blir veldig kjedelig med grå og hvite vegger. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...