AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #1 Del Skrevet 12. mars 2017 Har brukt Crinone siden 1dpo. I dag er det ca 5 dager til mensen, hvis jeg ikke er gravid. Har syklus på 27 dager, Evt 28 denne perioden da EL kom på dag 14. I går startet svake murringer som ga seg utover dagen. I dag har murringene vært like sterke og vedvarende som de pleier å være den dagen TR kommer + tyngdefølelse i underlivet. TR har foreløpig ikke dukket opp. Det er dag 23 av syklus og jeg tenker det er vanlig med variasjoner i sykluslengde, så det er ikke umulig at TR har lyst til å komme i dag. Det er progesteronfallet i kroppen som utløser mensen, men når jeg nå går på progesterontilskudd, kan dette hindre mensen i å komme? Anonymkode: 32339...10d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #2 Del Skrevet 12. mars 2017 Jeg fikk mensen på Crinone. Men den kan utsette den ja. Ta en test når du venter mensen for å være sikker. Anonymkode: 5820f...508 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå