Gå til innhold

Kommer for "mye"

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinne som får mange orgasmer når jeg har sex, og squirter/spruter også. Det har ikke alltid vært slik, jeg har brukt tid på å bli kjent med min kropp og hva jeg må stramme for å få det bedre. Nå begynner dette å bli et problem for meg, når jeg kommer så mye blir det veldig vått, og dette gjør at både jeg og min partner kjenner mindre fordi det er så vått. I tillegg er det noe usexy å måtte ha ekstra håndklær under for at sengen ikke skal bli griset til.

Går det an å trene seg opp til å ikke sprute? 

Anonymkode: ef84d...eee

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en kvinne som får mange orgasmer når jeg har sex, og squirter/spruter også. Det har ikke alltid vært slik, jeg har brukt tid på å bli kjent med min kropp og hva jeg må stramme for å få det bedre. Nå begynner dette å bli et problem for meg, når jeg kommer så mye blir det veldig vått, og dette gjør at både jeg og min partner kjenner mindre fordi det er så vått. I tillegg er det noe usexy å måtte ha ekstra håndklær under for at sengen ikke skal bli griset til.

Hei! Strammer du kroppen din på noen spes måte for å få så mange orgasmer?

Mange orgasmer får du på en omgang da?

Tror det er svært lite du kan gjøre for å reduser sprutingen din. Det eneste er at du lar være å få orgasmer. Det vil du kanskje ikke gjøre? Kan være et poeng å ha håndkle for å tørke bort safter og squirte væsken din.

Anonymkode: 41e96...92d

Gjest Underdanie
Skrevet

Tror ikke det går ann å trene seg til ikke å sprute nei. Kan muligens varierer noe da, men ikke mulig å bevist kontrollere.

Gjest lipgloss
Skrevet

:) syns det hørtes utrolig spennende og magisk ut jeg :) du er heldig og nei det er ikke usexy men tvertimot :)

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Strammer du kroppen din på noen spes måte for å få så mange orgasmer?

Mange orgasmer får du på en omgang da?

Tror det er svært lite du kan gjøre for å reduser sprutingen din. Det eneste er at du lar være å få orgasmer. Det vil du kanskje ikke gjøre? Kan være et poeng å ha håndkle for å tørke bort safter og squirte væsken din.

Anonymkode: 41e96...92d

Ja, jeg strammer knipemusklene for å hjelpe til, merker nå at dette skjer nesten ubevisst. Jeg prøver å la være å stramme, for å unngå sprutinga, men jeg klarer ikke kontrollere det. 

I løpet av et "vanlig" samleie kommer jeg som regel minst 15 ganger, noen ganger som en lang bølge der jeg bare kommer og kommer sammenhengende, andre ganger kommer jeg også begynner jeg å bygge opp til neste orgasme.

Vil gjerne fortsette med orgasmer ja :) Skulle bare ønske det var litt mindre spruting. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, lipgloss skrev:

:) syns det hørtes utrolig spennende og magisk ut jeg :) du er heldig og nei det er ikke usexy men tvertimot :)

Vet at jeg er heldig :) Men når det blir så vått kjenner jeg nesten ikke penisen inni meg, i tillegg til alt griset, haha! Orgasmene beholder jeg gjerne, men sprutinga er nesten bare plagsomt. 

Merker også nå som jeg har fast partner at han har en "forventning" om at jeg skal både komme mange ganger og sprute, at jeg frykter det litt dersom vi engang skulle ha sex uten at begge deler skjer. 

• Liker 1
Gjest Underdanie
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg strammer knipemusklene for å hjelpe til, merker nå at dette skjer nesten ubevisst. Jeg prøver å la være å stramme, for å unngå sprutinga, men jeg klarer ikke kontrollere det. 

I løpet av et "vanlig" samleie kommer jeg som regel minst 15 ganger, noen ganger som en lang bølge der jeg bare kommer og kommer sammenhengende, andre ganger kommer jeg også begynner jeg å bygge opp til neste orgasme.

Vil gjerne fortsette med orgasmer ja :) Skulle bare ønske det var litt mindre spruting. 

Jeg skjønner, du lærte å kontrollere orgasmene med hjelp av sammentrekkning av knipemusklene dine. Er vel det samme som bekkenbunnsmusklene. Dette har med orgasme refleks å gjøre også. Tror det med sprutingen har med hvor kraftig orgasmen din er og din fysiologi. Har du alltid sprutet mye, eller har dette kommet det etter hvert?

Jeg syns det må være en drøm for en mann å ha ei jente som har lært seg å få så mange orgasmer å som har så stor nytelse av sex. Syns ikke du skal prøve å endre noe, vær deg selv å gjør det som er deilig. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det går fint an å trene han opp til å svelge unna så det ikke blir så mye søl.

Anonymkode: 3da4a...7a9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Underdanie skrev:

Jeg skjønner, du lærte å kontrollere orgasmene med hjelp av sammentrekkning av knipemusklene dine. Er vel det samme som bekkenbunnsmusklene. Dette har med orgasme refleks å gjøre også. Tror det med sprutingen har med hvor kraftig orgasmen din er og din fysiologi. Har du alltid sprutet mye, eller har dette kommet det etter hvert?

Jeg syns det må være en drøm for en mann å ha ei jente som har lært seg å få så mange orgasmer å som har så stor nytelse av sex. Syns ikke du skal prøve å endre noe, vær deg selv å gjør det som er deilig. 

De første årene jeg hadde sex kom jeg ikke av penetrering. Sprutinga begynte etterhvert som orgasmene ble kraftigere og flere etter at jeg ble bedre kjent med meg selv, hva jeg liker og hvilke muskler jeg måtte bruke. Først bare litt og ikke ved hver orgasme, og jeg kunne på en måte hjelpe litt til selv ved å knipe. Nå har jeg ingen kontroll, prøver noen ganger å holde igjen uten at det hjelper. Og det er som en foss til tider.

Har heldigvis en kjæreste som setter veldig pris på dette, og bare syns det er deilig. Men merker at det tar mer tid for han å komme når det er så vått. Vi dropper også oralsex på meg før sex etter mitt ønske fordi det da blir altfor vått før penetrering. Jeg har stor glede av oralsex også, og han syns det er deilig når jeg spruter i munnen hans. 

Jeg må bare snu tankegangen til at jeg er heldig som har det så bra og kommer så lett under sex. Men det er slitsomt med håndklær og så mye søl som kommer bare fra meg. Jeg er også litt umettelig når det kommer til sex, noe jeg håper nåværende partner vil takle. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det går fint an å trene han opp til å svelge unna så det ikke blir så mye søl.

Anonymkode: 3da4a...7a9

Det er vanskelig for han å svelge når det er ved samleie, altså penis inn i vagina jeg spruter..

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke bli for vått for min del. Bare deilig det. Men dersom dere begge føler at det er et problem, blir det jo annerledes. Jeg ville bare lært meg å leve med det, og nyte det. 

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper ikke det går an. Blir aldri for mye, det er utelukkende sexy, vakkert, turn-on, stas og digg når en kvinne spruter. Alle har vaskemaskin nå for tiden så her handler det bare om å ta med seg tilstrekkelig antall håndklær og nyt i vei :sjarmor:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, Gorgonzola skrev:

Håper ikke det går an. Blir aldri for mye, det er utelukkende sexy, vakkert, turn-on, stas og digg når en kvinne spruter. Alle har vaskemaskin nå for tiden så her handler det bare om å ta med seg tilstrekkelig antall håndklær og nyt i vei :sjarmor:

Godt å høre at flere syns det bare er positivt :) Er nok mest i meg selv problemet ligger, håper kjæresten min liker det så godt som han sier også i framtida. Men skulle ønske jeg kunne kontrollere det litt, blir mindre følsom av at det er så vått og må jobbe hardere for neste orgasme. Savner litt den følelsen av å nesten være litt tørr i det mannen trenger inn, det skjer aldri lenger. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, Sphere skrev:

Kan ikke bli for vått for min del. Bare deilig det. Men dersom dere begge føler at det er et problem, blir det jo annerledes. Jeg ville bare lært meg å leve med det, og nyte det. 

Godt å høre :) Jeg nyter det veldig, og han sier det bare er deilig at det er sånn. Men jeg føler det er for vått, savner det å nesten få litt vondt i det han trenger seg inn. Jeg blir våt bare av å kysse, så er aldri "tørr" lengre.

• Liker 3
Skrevet

Latexlaken <3  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Drikk litt mindre? 

Anonymkode: 8b9f6...637

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, kattepusen skrev:

Latexlaken <3  

Blir ikke det veldig "gnikkelyd" av det? Men absolutt en god idé, har ikke tenkt på det selv :) 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drikk litt mindre? 

Anonymkode: 8b9f6...637

Hva mener du? 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Blir ikke det veldig "gnikkelyd" av det? Men absolutt en god idé, har ikke tenkt på det selv :) 

aldri vært borti noe gnikkelyd hvertfall. Men jeg har nesten sluttet å sprute nå da, siden jeg kjøpte mitt egent *ler* 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, kattepusen skrev:

aldri vært borti noe gnikkelyd hvertfall. Men jeg har nesten sluttet å sprute nå da, siden jeg kjøpte mitt egent *ler* 

Kanskje det er løsninga? :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...