Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2004 #1 Skrevet 14. desember 2004 Leter etter kule topper/overdeler til å ha til svart bukse/skjørt... noen som har sett noe fint noe sted? :-)
Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2004 #2 Skrevet 14. desember 2004 Tror de har slike topper overalt nå. Selv var jeg på b-young nettopp å kjøpte en fin en. Gå til hvilken som helst butikk og du finner glittertopper i alle fasonger.
Gjest Gjesta Skrevet 14. desember 2004 #3 Skrevet 14. desember 2004 H&M, Bik Bok, Vero Moda, Benetton....
Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2004 #5 Skrevet 14. desember 2004 Til min overraskelse fant jeg årets julebordtopp på Cubus, av alle steder.
Gjest gjest1 Skrevet 15. desember 2004 #6 Skrevet 15. desember 2004 Alle butikker har juletopper ja. Men jeg har ikke funnet noen som er fin. Jeg er tynn, men noen av de toppene fikk meg til å se 4 mnd gravid ut.. Skal se på Oasis, mango og liknende fredag.
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2004 #7 Skrevet 15. desember 2004 Jeg finner heller ikke noe fint i år, har sett på alle de nevnte butikkene. Vil helst ha noe med arm, trekvart eller lang.. nå er det mye små singleter og sånt, har jeg fått med meg, men synes det blir for kaldt.. brr.
LilleMy Skrevet 15. desember 2004 #8 Skrevet 15. desember 2004 Hvis du har råd til å legge litt mer penger i det, kan jeg anbefale deg mye av det du finner hos Zant på CC Vest.
Gjest Gjesta Skrevet 15. desember 2004 #9 Skrevet 15. desember 2004 Alle butikker har juletopper ja. Men jeg har ikke funnet noen som er fin. Jeg er tynn, men noen av de toppene fikk meg til å se 4 mnd gravid ut.. Samme problemet her, det er visst inn med babydoll/empireliv som slutter under puppene i år. :-?
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #11 Skrevet 17. desember 2004 Jeg finner ingenting som frister jeg. Er det andre som synes det begynner å bli rimelig utplukka?? Eller er det bare jeg som har sær smak??
rutti Skrevet 17. desember 2004 #12 Skrevet 17. desember 2004 jeg finner heller ikke noen topper jeg liker.Men fant en genser på b young som var ganske fin. Svart med litt sølv på- Hvor ellers skal jeg lete? Vil ikke ha singleter.
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #13 Skrevet 17. desember 2004 Jeg fant en fin på Neste Stopp. (riktignok kortermet) Skjønner ikke hvorfor det ikke finnes fine, stilige topper med lange ermer denne jula... Ikke alle som har lyst til å fryse julaften.... :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå