EvaLena Skrevet 12. mars 2017 #1 Skrevet 12. mars 2017 Jeg satt og fiklet med mobilen idag og kom over noe som heter hemmelige samtaler. Er det noen av dere som aner hvordan det brukes? Jeg aner ikke hvordan jeg skal sette noen på hemmelig samtale heller. Ikke har jeg behov for det, men ble jo nysgjerrig 😊
tdm900 Skrevet 12. mars 2017 #2 Skrevet 12. mars 2017 Næææ...visste ikke om den funksjonen, men tipper den brukes når man skal være utro mot ektefelle/samboer🙈😂 2
EvaLena Skrevet 13. mars 2017 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2017 Er det ingen som kan si litt om dette?
Rosalie Skrevet 13. mars 2017 #4 Skrevet 13. mars 2017 https://www.tek.no/artikler/na-kan-du-sende-idiotsikre-messenger-meldinger/358894
Wenda Skrevet 13. mars 2017 #5 Skrevet 13. mars 2017 Hemmelige samtaler på iPhone er vel bare at de ikke vises på andre Apple-produkter som Mac osv. For det er jo slik at om man har telefon og laptop så kan man se meldingene man sender gjennom telefonen på laptopen. Men jeg tror at dersom man ser på telefonen så er de ikke gjemt der liksom tror jeg da
tdm900 Skrevet 13. mars 2017 #6 Skrevet 13. mars 2017 1 minutt siden, Wenda skrev: Hemmelige samtaler på iPhone er vel bare at de ikke vises på andre Apple-produkter som Mac osv. For det er jo slik at om man har telefon og laptop så kan man se meldingene man sender gjennom telefonen på laptopen. Men jeg tror at dersom man ser på telefonen så er de ikke gjemt der liksom tror jeg da I så fall er det bare å droppe å sette de opp mot hverandre. De spilte på lag i starten når jeg hadde begge deler, men så var det stopp etter en av oppdateringene. Måtte til å pare de sammen igjen, men vsr kurant det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå