andelv Skrevet 12. mars 2017 #1 Skrevet 12. mars 2017 Har dere noen navnetips til mellomnavn som kunne passet til Andrea? Jeg heter Andrea, men har utrolige komplekser med det navnet.. Skulle gjerne hatt et annet navn jeg kunne valgt å presentere meg som, uten å måtte endre navnet mitt helt. Har tenkt lenge på å få meg et mellomnavn, men har liten fantasi til å finne på noe selv, heh. Så, har dere noen tips til et mellomnavn som passer fint med Andrea, men som også er fint til bruk alene?
Meadow Skrevet 12. mars 2017 #2 Skrevet 12. mars 2017 Kanskje lettere å sette et navn foran Andrea, hvis det er en mulighet? For eksempel Lene, Silje - noe i den duren?
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #3 Skrevet 12. mars 2017 Andrea Elise Andrea Louise Andrea Emilie Andrea Sofie Andrea Mathilde Andrea Hermine Andrea Celine Live Andrea Signe Andrea Elin Andrea Henny Andrea Jenny Andrea Tilde Andrea Silje Andrea Molly Andrea Ingrid Andrea Tiril Andrea Anonymkode: 16e28...9a1 1
andelv Skrevet 12. mars 2017 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2017 7 minutter siden, Meadow skrev: Kanskje lettere å sette et navn foran Andrea, hvis det er en mulighet? For eksempel Lene, Silje - noe i den duren? Ja, det er jeg åpen for! (:
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #7 Skrevet 12. mars 2017 1 time siden, andelv skrev: er Emmy et fint navn? Nydelig Anonymkode: 16e28...9a1
Jerry Lee Skrevet 12. mars 2017 #9 Skrevet 12. mars 2017 Liker Linn, jeg. Kan stå både før og etter Andrea. 2
Gjest Birti Skrevet 12. mars 2017 #10 Skrevet 12. mars 2017 (endret) Ellen Andrea! Så er barselgave i boks også - Anne Cath Westly skrev jo en hel bokserie om "forundringspakken" fra Knerten-universet Endret 12. mars 2017 av Birti
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #11 Skrevet 12. mars 2017 Søsteren heter Linn Andrea Anonymkode: 73c82...e0a 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #12 Skrevet 13. mars 2017 Vet du ikke spør etter det, men jeg synes Andrea er et flott navn. Du burde ikke endre noe på det. Jeg kjenner mange som heter Linn, Ellen, Emilie osv., dette er ikke penere navn enn Andrea. Anonymkode: c793e...7dc 3
andelv Skrevet 13. mars 2017 Forfatter #13 Skrevet 13. mars 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet du ikke spør etter det, men jeg synes Andrea er et flott navn. Du burde ikke endre noe på det. Jeg kjenner mange som heter Linn, Ellen, Emilie osv., dette er ikke penere navn enn Andrea. Anonymkode: c793e...7dc Takk! Synes forsåvidt Andrea er et fint navn jeg også, så derfor jeg vil bare legge til et navn. Da kan jeg jo velge litt selv hva jeg ønsker å bli kalt uten å miste Andrea. Liker bare ikke det faktum at det er dobbelkjønnet + at det er så utrolig mange som heter Andreas, Andrean, Adrian, Andre osv. Bare i klassen min er det allerede tre andre som heter Andreas og én som heter Andre... Tenkte bare for vidre bruk at jeg kan bruke et annet navn enn Andrea når jeg en gang bytter klasser og får nye vennekretser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå