Hjärtat Skrevet 12. mars 2017 #21 Skrevet 12. mars 2017 Akkurat nå, Thyra skrev: Nå var det ikke helt slik jeg mente det, da. Jeg reagerer litt på at en person som selv er overvektig ikke vil ha en partner som er like obervektig (uaktuell som partner pga vekten). Men det betyr da ikke at dersom en overvektig og en slank(ere) person møtes og liker hverandre så skal den tyngste parten avvuse den andre med begrunnelsen at vedkommende er "for bra for meg". Jeg har ingen problemer med at overvektige liker og blir sammen med en slankere partner. Men dersom dersim de KREVER at en potensiell partner er slank, er det noe annet. Ja, men jeg har foreløpig til gode å møte en mann på 140 kilo, som jeg finner tiltrekkende og tennende, så det er jo et krav jeg har. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #22 Skrevet 12. mars 2017 Han er overvektig, har minst tjue kilo for mye. Muligens 30, vet ikke hva han veier. Og jeg hater det. Han var slank da vi møttes, men de ti siste årene har han blitt stadig feitere. Jeg syns overvekt er utrolig turnoff. Anonymkode: 062ef...43c
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #23 Skrevet 12. mars 2017 Men for å svare på tråden, nei. Men hadde ikke gjort meg noe da, noen kilo fra eller til er ikke nøye synes jeg. Anonymkode: 4398f...2a9
Thyra Skrevet 12. mars 2017 #24 Skrevet 12. mars 2017 1 minutt siden, kubrak skrev: slik kulturen er i dag tror jeg faktisk menn generelt kompromitterer mer enn det kvinner gjør når det kommer til å stille krav, både når det kommer til utseende, personlighet og status. Det vil i alle fall være naturlig når en middels dame kan velge og vrake mer enn en middels mann. KAN de egentlig det? Eller dette bare en myte? For tilfeldig sex stemmer det nok. Men det er fordi flere menn enn kvinner er desperate etter sex. Når det er stengetid og alle de fineste damene har avvist han, tar han kanskje "til takke" med en han ikke synes er så veldig fin. Kvinner gjør ikke like ifte det samme. Og kvinner synes ofte heller ikke det er så interessant å bli tatt til takke med fordi mannen ikke fant noe bedre å tømme seg i...
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #25 Skrevet 12. mars 2017 1 time siden, innsats skrev: Hun er sammen med meg som har BMI 33. Er jeg overvektig? Tja. Fett% 15, trener 5 dager i uka, brystkasse 126 , livvidde 95. Lår 72. Kølle 23/18. Ser bra ut. Tror hun lever godt med det jeg. Bare 23/18? Syntes det hørtes lite ut jeg, men nå liker jo folk på internett å være litt beskjeden. Anonymkode: 5d4c8...daa
kubrak Skrevet 12. mars 2017 #26 Skrevet 12. mars 2017 1 minutt siden, Thyra skrev: KAN de egentlig det? Eller dette bare en myte? For tilfeldig sex stemmer det nok. Men det er fordi flere menn enn kvinner er desperate etter sex. Når det er stengetid og alle de fineste damene har avvist han, tar han kanskje "til takke" med en han ikke synes er så veldig fin. Kvinner gjør ikke like ifte det samme. Og kvinner synes ofte heller ikke det er så interessant å bli tatt til takke med fordi mannen ikke fant noe bedre å tømme seg i... jeg tenker at det langt på vei ikke er en myte. Det sies jo f.eks. at kvinner lettere får matches på Tinder enn menn. Da blir det naturlig å tenke at hvis man sliter med å få matches vil man se litt mere mot middelmåtigheter for å øke sjansene sine for å møte kvinner i det hele tatt, mens kvinnfolk kan være mer selektiv og velge bort de i utgangspunktet kjedelige alternativene. Et eksempel er jo også at det blir stadig flere barnløse menn, mens de beste mannfolkene får barn med flere kvinner.
Silfen Skrevet 12. mars 2017 #27 Skrevet 12. mars 2017 4 minutter siden, kubrak skrev: Et eksempel er jo også at det blir stadig flere barnløse menn, mens de beste mannfolkene får barn med flere kvinner. Tipper på at minst 80 % av barnløse menn jeg har truffet er helt normale menn med en og samme standard; ikke hatt tid eller funnet den mest perfekte damen ....
Thyra Skrevet 12. mars 2017 #28 Skrevet 12. mars 2017 11 minutter siden, kubrak skrev: Det sies jo f.eks. at kvinner lettere får matches på Tinder enn menn. Da blir det naturlig å tenke at hvis man sliter med å få matches vil man se litt mere mot middelmåtigheter for å øke sjansene sine for å møte kvinner i det hele tatt, mens kvinnfolk kan være mer selektiv og velge bort de i utgangspunktet kjedelige alternativene. Nå har jeg ikke forsøkt tinder. Men jeg tenker at kvinner også ofte får langt flere useriøse matcher og at forskjellen i antall kanskje ikke er så stor likevel? Med "useriøse" mener jeg matcher som ikke er ute etter det samme. F. eks om kvinner er ute etter et fast forhold så får hun mange macher som bare vil ha engangssex. Mulig det også er flere menn enn kvinner på tinder. Mulig jeg tar feil.
kubrak Skrevet 12. mars 2017 #29 Skrevet 12. mars 2017 (endret) 13 minutter siden, Silfen skrev: Tipper på at minst 80 % av barnløse menn jeg har truffet er helt normale menn med en og samme standard; ikke hatt tid eller funnet den mest perfekte damen .... det er klart at om man finner seg en partner man ser monn i, i stor grad avhenger av hvor mye tid og innsats man er villig til å legge ned for å oppnå det. Menn må i alle fall legge ned en annen type innsats enn damer, der det går sport i å "jakte" Endret 12. mars 2017 av kubrak
Inwe Skrevet 12. mars 2017 #30 Skrevet 12. mars 2017 Nei. Han er veldig muskuløs da, så bmi er nok ikke en god måling å bruke. Nå har det ikke blitt så mye trening på en stund grunnet skade og han har gått ned 10 kg, jeg forsøker å få han til å spise, men han er livredd for å bli feit. Tror ikke det kommer til å gå i den retningen heller, med tanke på både foreldre og meningene han har rundt det. Jeg derimot kunne nok kvittet meg med rundt 5 kg.
Silfen Skrevet 12. mars 2017 #31 Skrevet 12. mars 2017 12 minutter siden, kubrak skrev: det er klart at om man finner seg en partner man ser monn i, i stor grad avhenger av hvor mye tid og innsats man er villig til å legge ned for å oppnå det. Menn må i alle fall legge ned en annen type innsats enn damer, der det går sport i å "jakte" Poenget er at det pisset med at det er ingen som vil ha de må de lengre ut på landet med. Det gjelder noen få. Når jeg på for eksempel datingsider ser menn som er 50 og ønsker seg barn, så er det dønn normale menn. Blir som en bells kurve, de aller fleste havner innen den store normalkurven.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #32 Skrevet 12. mars 2017 Han jeg ligger med er muskuløs med litt myk mage, han hater det mens jeg elsker det 😊. Han er på ingen måte tykk. Anonymkode: e07ab...db5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå