Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går fikk jeg en genial ide! Jeg skulle få aske/isblondt hår. Gjerrig/blakk som jeg er gikk jeg mot alle anbefalinger jeg fant på nettet om hjemmebleking. Gult hår? Nei det skjer i hvert fall ikke meg. Vell, nå sitter jeg her som en påskekylling🐣 

Jeg har innsett at dette ikke er noe jeg klarer å fikse på egenhånd. Så det blir frisørtime first thing i morgen. Spørsmålet er hva Frisører gjør med påskekyllinger? Er det mulig å få det askeblondt? Eller er det best å farge det brunt? Og hva kommer dette til å koste?🙈 Finnes det noen tidligere påskekyllinger der ute? Hva gjorde du for å redde håret? Og ble du fornøyd?😊

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bleker du håret på frisøren så blir det igdå gult..de tar på en ny farge på toppen etterpå som fjerner det gule. Du blir sikkert fin!

Anonymkode: 3181c...4ba

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Wilma89 skrev:

I går fikk jeg en genial ide! Jeg skulle få aske/isblondt hår. Gjerrig/blakk som jeg er gikk jeg mot alle anbefalinger jeg fant på nettet om hjemmebleking. Gult hår? Nei det skjer i hvert fall ikke meg. Vell, nå sitter jeg her som en påskekylling🐣 

Jeg har innsett at dette ikke er noe jeg klarer å fikse på egenhånd. Så det blir frisørtime first thing i morgen. Spørsmålet er hva Frisører gjør med påskekyllinger? Er det mulig å få det askeblondt? Eller er det best å farge det brunt? Og hva kommer dette til å koste?🙈 Finnes det noen tidligere påskekyllinger der ute? Hva gjorde du for å redde håret? Og ble du fornøyd?😊

De kan prøve med minicolor og blå sjampoo :) det vil nok koste deg en liten 1000-lapp, avhengig av hvor du går. Om ikke det er mulig, så farger de det antagelig i en mørkere farge. Da koster dere mer :P 

Anonymkode: cfc0f...b04

Skrevet

Dersom det er gult er du sånn sett heldig. Du har nå 3 alternativer, hvor 1 er det dyreste. 1) Frisør, disse vil legge på en toner og bruke lillashampo. 2) Kjøp deg en lillashampo, enten fra fudge eller loreal - disse vil nøytralisere det gule, MEN(!) sitter du med det for lenge så blir håret også lilla på de meste slitte områdene. 3) du kan kjøpe deg en lys askeblond farge og farge over, men igjen, lillashampo for å holde det kaldt. 

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, Wilma89 skrev:

Vel, det var underholdende lesning, det skal du ha. :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er snart påske da!

En frisør vil nok bruke en toner for å korrigere fargen. 

Men det er gudsjammerlig flaut å komme til frisøren med hjemmebleket kyllinghår.

Anonymkode: 800e2...aee

• Liker 1
Skrevet

Blåsjampo i 10-20 minutter vil kanskje korrigere, men er det for gult hjelper ikke det heller. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...