herremann Skrevet 12. mars 2017 #21 Skrevet 12. mars 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: 0,6 % av den mannlige befolkningen har såkalt mikropenis. Dette betyr at penis er 5 cm lang eller mindre i erigert tilstand. http://www.side2.no/helse/article3031769.ece 8 cm er ikke micropenis. Anonymkode: 6e70e...19d 7 cm eller mindre er definisjonen på en micropenis. når lesbiske damer greier å ha et fantastisk sexliv uten penis, så skal nok TS greie det med en på 8 cm. 1
smilo Skrevet 12. mars 2017 #22 Skrevet 12. mars 2017 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: SLAPPE peniser bryr vi oss ikke om. De er jo ikke noe morsomme. Anonymkode: dcbe3...b19 Snakk for deg selv. Jeg elsker en liten slapp penis å leke med. Den effekten når den vokser er herlig. Kan jo ta hele i munnen også når den er slapp Å få en liten slapp penis stor og stiv er en herlig lek ( Og min forrige elsker hadde 3-4 cm slapp, men 13-15 stiv :D ) 2
innsats Skrevet 12. mars 2017 #23 Skrevet 12. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: 0,6 % av den mannlige befolkningen har såkalt mikropenis. Dette betyr at penis er 5 cm lang eller mindre i erigert tilstand. http://www.side2.no/helse/article3031769.ece 8 cm er ikke micropenis. Anonymkode: 6e70e...19d Korrekt definert er en mikropenis mindre enn halve lengden enn snittet. Så ca 7,5 cm. Motsatt over 22,5 cm. Kalles kjempepenis. Avvik over 20%, eller under, snittet er medisinsk utenfor normalområdet. Altså stor eller liten. De fleste er i normalområdet.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #24 Skrevet 12. mars 2017 Eksen sin penis var UTROLIG liten når den var slapp, men ble over gjennomsnittet når den var erigert. Utrolig fascinerende. Kjæresten jeg har nå har stor penis når den er slapp og stor når den er erigert også. Hvordan den ser ut når den er slapp har da vell ingenting å si. Anonymkode: c4bc2...d36
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #25 Skrevet 12. mars 2017 21 minutter siden, innsats skrev: Korrekt definert er en mikropenis mindre enn halve lengden enn snittet. Så ca 7,5 cm. Motsatt over 22,5 cm. Kalles kjempepenis. Avvik over 20%, eller under, snittet er medisinsk utenfor normalområdet. Altså stor eller liten. De fleste er i normalområdet. Hvis den er mindre enn halve lengden enn snittet, så ville den vært mindre enn 7,5 cm Anonymkode: d4c70...a9f 3
Jus sanguinis Skrevet 12. mars 2017 #26 Skrevet 12. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bryr meg mye om det, men akkurat denne problemstillingen bryr jeg meg fint lite om Har vært sammen med en hvor penisen var like stor slapp som hard. Pga størrelsen så ble den aldri helt stiv heller. Det var helt grusomt Da er det faktisk bedre med en som har en liten penis i slapp tilstand, men som blir større som stiv. 13-14 cm er en helt fantastisk lengde også, for da får jeg ikke vondt i magen når han bunner Anonymkode: 53c83...556 Normaliteten er gjerne slik innrettet.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #27 Skrevet 12. mars 2017 Artikkelen er jo helt på jordet, siden dette ikke er en mikropenis. 8 cm slapp er så normalt at det ikke er verdt å heve et øyenbryn over. Slapp tilstand varierer også mye, de fleste growers vil kunne variere fra 2-12 cm slappe (badetiss i april vs stranda i 40 varmegrader), og fortsatt vokse til 15-19 cm når de er erigert. Showers er mindre interessante for kvinner, siden de ofte slite med å bli skikkelig harde, av en eller annen grunn. Anonymkode: d8939...c3f 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #28 Skrevet 12. mars 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Artikkelen er jo helt på jordet, siden dette ikke er en mikropenis. 8 cm slapp er så normalt at det ikke er verdt å heve et øyenbryn over. Slapp tilstand varierer også mye, de fleste growers vil kunne variere fra 2-12 cm slappe (badetiss i april vs stranda i 40 varmegrader), og fortsatt vokse til 15-19 cm når de er erigert. Showers er mindre interessante for kvinner, siden de ofte slite med å bli skikkelig harde, av en eller annen grunn. Anonymkode: d8939...c3f Hva er det som ikke blir hardt i en dusj sa du? Anonymkode: d4c70...a9f
Gjest Hildur70 Skrevet 12. mars 2017 #29 Skrevet 12. mars 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var med en fyr som hadde micropenis en stund. Jeg tipper den var max 10 cm erigert og knappe 3-4 cm slapp. Jeg dumpet han. Var bare for ekkelt med en voksen mann som hadde en penis som så ut som penisen til en unge. Likte mannen, men den micropenisdelen i alle tilstander var en killer.. Anonymkode: 7fabb...a35 Micropenis er 5 cm eller mindre når den er erigert. Så 10 cm er ikke micropenis
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #30 Skrevet 12. mars 2017 5 timer siden, herremann skrev: 7 cm eller mindre er definisjonen på en micropenis. når lesbiske damer greier å ha et fantastisk sexliv uten penis, så skal nok TS greie det med en på 8 cm. Du har nok missforstått noe. Anonymkode: 6f797...300
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #31 Skrevet 12. mars 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Artig med alle disse damene som tilsynelatende bryr seg såååå lite om peniser Anonymkode: 13c2b...375 Bryr meg om penis, men driter i strls på slapp penis. Anonymkode: d80ee...de4 1
SPOCA Skrevet 12. mars 2017 #32 Skrevet 12. mars 2017 (endret) Tenker dette handler om, som kommer dårlig fram i artikkelen, kombinasjonen av mange ulike elementer, der penis blir mikropenis i slapp tilstand er en av disse tingene. Mange med syndromet har mikropenis, men det er jo bare en del av dette, en av de andre tingene er jo blant annet at man ikke produserer testosteron selv. Samboer har, i likhet med mannen som VG har intervjuet, også Kallmanns syndrom. For hans del var det nok dette tabuet med at han aldri kom i puberteten, de oppdaget det ikke før han var 18 år, og det var da han begynte med testosteron. Et av kjennetegnene med syndromet, foruten at man ikke kommer i puberteten selv, er at man f.eks er steril, gjerne døv eller halvt døv, gjerne er lav av vekst, lite utviklede kjønnsorgan osv. Jeg kan vel forstå at kombinasjonen av alt dette kan virke belastende. Samboer slet mye med dette da han var ung, ble mye mobbet, og konsekvensen er jo mange med syndromet ser ganske unge ut. I dag har nok samboer innfunnet seg med det meste, og tror han lever et godt liv, men det er klart, det er ikke så kult at man på en måte selv aldri blir "riktig mann" rent biologisk. For meg er han selvsagt like mye mann uavhengig av syndromet, men jeg kan forstå at andre menn med syndromet synes det er vanskelig. Så skal det sies at samboer nok har vært heldig tross alt, fordi det heldigvis ikke er så mye som skiller han fra en vanlig mann (han er i hvertfall 170 høy, mange med Kallmanns blir kanskje ikke høyere enn 150), han er normalt utviklet på de fleste plan, men må altså ta testosteron. Men ja. Jeg synes det var en noe rar artikkel med rare momenter utifra hva jeg har lært om syndromet. Følte liksom ikke den egentlig tok for seg hva mange med dette syndromet sliter med. Forøvrig kan også kvinner få dette syndromet. Endret 12. mars 2017 av SPOCA
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #33 Skrevet 12. mars 2017 I slapp tilstand kan kuken min være alt fra 3 til 10 cm. Det er variabelt. Erigert er den 16 cm. Anonymkode: f6b1c...ccc
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #34 Skrevet 12. mars 2017 6 timer siden, herremann skrev: 7 cm eller mindre er definisjonen på en micropenis. når lesbiske damer greier å ha et fantastisk sexliv uten penis, så skal nok TS greie det med en på 8 cm. Kan jo sikkert greie det, men det spørs vel om det er like fantastisk for hans partner. Kvinner får jo som regel mer nytelse av de over snittet. Anonymkode: f6b1c...ccc
innsats Skrevet 12. mars 2017 #35 Skrevet 12. mars 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis den er mindre enn halve lengden enn snittet, så ville den vært mindre enn 7,5 cm Anonymkode: d4c70...a9f Norsk måling på området utført av Benestad mfl viste til et snitt på 14,7. Det kan sies mye om den undersøkelsen, men det var nå resultatet. Nå er jo det norske snittet ikke stort jmf andre nasjoner. Så i følge Kinnsey er en mikropenis en penis mindre enn 7,5 cm erigert. Dette tallet går igjen i litteratur på feltet og kan nok endres nedover over tid da menn i dag får i seg mye som hemmer veksten og gjennomsnittlig testosteron nivå. Husk at en del tall som nå publiseres er med utgangspunkt i asiatiske tallmateriale, befolkningsgrupper som har et snitt som er lavere enn nordiske menn.
skogsvandreren Skrevet 13. mars 2017 #36 Skrevet 13. mars 2017 jeg har veldig liten i slapp tilstand og normal i erigert, jeg sa det til exene før de så den at den var liten, de gadd ikke å høre etter på det engang. De likte veldig godt å stirre og ta på den mens den vokste 😂 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå