Gå til innhold

Mikropenis i slapp tilstand? - er det også et problem?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leser en artikkel om en fyr på VG som forteller at han har mikropenis og hvor flaut det er.

http://pluss.vg.no/2017/03/11/2713/2713_23946457

Det jeg reagerer på er at problemet hans er at den er liten i slapp tilstand og ikke at den er liten ved ereksjon. Ved ereksjon har den vist gjennomsnittelig størrelse. Jeg trodde det var ved ereksjon som telte. Jeg har aldri opplevd før noe klage over størrelsen på sin penis i slapp tilstand. Han sier at en vanlig penis er 12 cm og at hans kun er åtte.

Grunnen til at jeg spør er at i hvert fall min penis varierer svært mye i slapp tilstand og sier ingen ting om hvor stor den er i erigert tilstand. I erigert tilstand er min 14 cm mens hvis jeg kommer hjem fra en lang, våt og kald (minusgarder) skitur så har alt blodet trukket seg helt tilbake og den er maks 2 cm. Jeg kan uten problem dytte det som er igjen inn under bukhuden slik at den forsvinner helt. Er det helt uvanlig at en penis kan endre seg mer enn en faktor 10 fra liten til stor? Så gutta: Hvor stor er forskjellen på når den er på sitt største og når den bare henger der? Er det viktigst om den er størst ved ereksjon eller i slapp tilstand?

Jeg lurer nå på om jeg burde ha følt meg litt flau når jeg dusjer i fellesdusjen på turisthytta og den bare er 2 cm. Kanskje jeg burde legge til en kommentar om at den pleier å være minst ti ganger så stor når kjæresten leker med den. Alternativt at jeg burdde få på meg noen tørre varme klær først og tenke litt på kjæresten før jeg går i fellesdusjen?

Anonymkode: 6f797...300

Skrevet

Ettersom min tiss går innover er jeg ikke den rette til å svare. Men syns det er trist at dette er et fokus. Vi jenter reflekterer nok lite over slappe peniser - spesielt om alt annet fungerer. Håper du senker skuldrene :-)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg ikke om hvordan en slapp penis ser ut overhodet. Samboeren sin er lite slapp, 17 cm erigert. Jeg har sett den bitteliten etter han kom hjem fra kald sykkeltur, tipper den var 3 cm eller noe. Jeg syntes det var morsomt. 

Anonymkode: d80ee...de4

• Liker 6
Gjest Cartman
Skrevet

Herregud! De fleste har knøttepikk i slapp tilstand. Hva er greia med denne fellesdusjen? Du skal dusje og bli ren, ikke sammenligne slappe tissemenn.

AnonymBruker
Skrevet

Min samboer har også liten penis når den er slapp. På det minste så syns den knapt. Men når han er stiv så er den sikkert rundt 13-14 cm vil jeg tro (aldri målt). Den fungerer iallefall utmerket til sex 👍

Aldri brydd meg om hvordan penisen ser ut når den er slapp

Tviler vel på at menn bryr seg om hvordan andres menn sin penis ser ut

Anonymkode: 53c83...556

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt best sex med en som har micro penis, så jeg tør påstå at størrelsen ikke har noe å si.

Anonymkode: 7f816...43a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var med en fyr som hadde micropenis en stund. Jeg tipper den var max 10 cm erigert og knappe 3-4 cm slapp. Jeg dumpet han. Var bare for ekkelt med en voksen mann som hadde en penis som så ut som penisen til en unge. Likte mannen, men den micropenisdelen i alle tilstander var en killer..

Anonymkode: 7fabb...a35

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En slapp penis er veldig uinteressant. Så den bryr jeg meg ikke om samme hvilken str den har. 

Anonymkode: dcbe3...b19

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Men det er mye morsommere å se/kjenne en liten slapp bli stor og stiv, enn en stor slapp bli stiv. Det er liksom ikke noe wow-effekt. 

• Liker 3
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så gutta: Hvor stor er forskjellen på når den er på sitt største og når den bare henger der? Er det viktigst om den er størst ved ereksjon eller i slapp tilstand?

Jeg lurer nå på om jeg burde ha følt meg litt flau når jeg dusjer i fellesdusjen på turisthytta og den bare er 2 cm. Kanskje jeg burde legge til en kommentar om at den pleier å være minst ti ganger så stor når kjæresten leker med den. Alternativt at jeg burdde få på meg noen tørre varme klær først og tenke litt på kjæresten før jeg går i fellesdusjen?

Den er stor. Jo mindre, jo større er forskjellen.

Jeg mener at den fyren der har et alvorlig problem dersom penisen hans ikke når opp i normalfeltet. Jeg vil tro at man kan se det i dusjen også.

Hva angår meg så er den nokså liten i slapp tilstand. Det merkes i hvert fall i dusjen. Det er et land jeg har reservasjoner mot, men ikke verre enn at jeg følger påpakninger om å dusje naken i de badeland der dette kreves. Faktisk vil jeg ha reservasjoner mot å bade i badeland der nakendusjing ikke er et offisielt krav.

Så nei til islamisering!

AnonymBruker
Skrevet

Artig med alle disse damene som tilsynelatende bryr seg såååå lite om peniser:fnise:

Anonymkode: 13c2b...375

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Artig med alle disse damene som tilsynelatende bryr seg såååå lite om peniser:fnise:

Jeg bryr meg mye om det, men akkurat denne problemstillingen bryr jeg meg fint lite om

Har vært sammen med en hvor penisen var like stor slapp som hard. Pga størrelsen så ble den aldri helt stiv heller. Det var helt grusomt

Da er det faktisk bedre med en som har en liten penis i slapp tilstand, men som blir større som stiv. 13-14 cm er en helt fantastisk lengde også, for da får jeg ikke vondt i magen når han bunner

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bryr meg mye om det, men akkurat denne problemstillingen bryr jeg meg fint lite om

Har vært sammen med en hvor penisen var like stor slapp som hard. Pga størrelsen så ble den aldri helt stiv heller. Det var helt grusomt

Hvor stor snakker du om her? 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Leser en artikkel om en fyr på VG som forteller at han har mikropenis og hvor flaut det er.

http://pluss.vg.no/2017/03/11/2713/2713_23946457

Det jeg reagerer på er at problemet hans er at den er liten i slapp tilstand og ikke at den er liten ved ereksjon. Ved ereksjon har den vist gjennomsnittelig størrelse. Jeg trodde det var ved ereksjon som telte. Jeg har aldri opplevd før noe klage over størrelsen på sin penis i slapp tilstand. Han sier at en vanlig penis er 12 cm og at hans kun er åtte. 

Hvis penisen hans er 8cm stiv så er det vel en mikropenis? 

Min er 12 i lengde og det går fint det :)

Anonymkode: d4c70...a9f

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis penisen hans er 8cm stiv så er det vel en mikropenis? 

Min er 12 i lengde og det går fint det :)

0,6 % av den mannlige befolkningen har såkalt mikropenis. Dette betyr at penis er 5 cm lang eller mindre i erigert tilstand.

http://www.side2.no/helse/article3031769.ece

8 cm er ikke micropenis.

Anonymkode: 6e70e...19d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

0,6 % av den mannlige befolkningen har såkalt mikropenis. Dette betyr at penis er 5 cm lang eller mindre i erigert tilstand.

http://www.side2.no/helse/article3031769.ece

8 cm er ikke micropenis.

Anonymkode: 6e70e...19d

Ok,  da er jeg enig med ts,  og at artikkelen blir litt rar. 

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

SLAPPE peniser bryr vi oss ikke om. De er jo ikke noe morsomme.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri tenkt over om penisen er stor eller liten i slapp tilstand. Ikke før akkurat NÅ. Slapp av! :) 

Anonymkode: 37df6...e75

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

SLAPPE peniser bryr vi oss ikke om. De er jo ikke noe morsomme.

😱

AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, innsats skrev:

Hvor stor snakker du om her? 

Vel, aldri brydd meg om å måle. Det har ikke mennene heller. Om jeg skal tippe så vil jeg regne med at den var over 25 cm, men den var også veldig tjukk

Gikk jo ikke an å ha sex uten å tenke. Verste jeg vet. 

Når jeg har sex så vil jeg ha helt fri sex hvor jeg slipper alle hemninger. Å passe på at den ikke bunner/kommer for langt inn, eller måtte holde den og styre den inn ellers bøyer den seg osv er avtennende. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...