Gå til innhold

Hva syns vi om deltagerne og vinneren - MGP 2017

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stemte på Elin Kågen med gevir, så er det sagt. Resten ble for intetsigende for min smak. Denne som vant ble for meg en jeg bare gikk forbi i utgangspunktet. Ved gjennomlytting igjen, hører jeg at man legger seg på Kygo-bølgen: enkelt og repeterende tema som kanskje blir litt ok om man spiller den mange nok ganger. Det kommer nok ikke jeg til å gjøre, men han får ha lykke til videre. :) 

Hva syns du? :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det var mange kule låter med i år, likte alle jeg! Men synes de beste ble med til gullfinalen :) Trodde Elin and the woods kom til å vinne, den skiller seg ut og kan gjøre det bra i den internasjonale finalen. Men digger den som vant og, usikker hvordan den kommer til å gjøre det i ESC. Den som venter får se, gleder meg til 13 mai! :nori:

• Liker 1
Skrevet (endret)

:tommelopp:    Enda jeg lette, så fant jeg ikke hovedtråden til MGP i går. Nå er den funnet, men jeg lar denne tråden
stå så kan vi snakke litt videre "dagen derpå" når vi har fått summet oss litt. Jeg må nok også plotte inn 13 mai. MGP er fæle greier...men jeg bør få det med meg har jeg bestemt meg for. :fnise: 

Endret av Hoppetaujenta
AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte den jeg. Tror ikke den vinner, men den var fengene og lett-lyttbar.

Anonymkode: eb964...c5f

• Liker 1
Skrevet

I år var det påfallende mye jeg synes passer i båsen for "særkulturelle innslag", men jeg synes absolutt vinnerlåten passer best til formålet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...