Gå til innhold

Noen som har fått ekstra tid på pakkeløsning hos IVF-klinikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et forsøk igjen hos klinikken vi har kjøpt behandlingspakke hos. Vi hadde håpet å aldri trenge det forsøket, men ved UL i uke 19 fant de at babyen vår var død og jeg utførte senabort. 

Klarer dog ikke siste forsøk i pakken før vi er fysisk og psykisk klare for det. Så jeg spør her om noen har fått ekstra tid hos klinikken sin til å få utført behandlingene før fristen går ut?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi kjøpte en trepakke forsøk på medicus i Trondheim. Forsøkene må brukes innen ett år står det i kontrakten. 

Men rett før det siste forsøket ifjor så ble jeg syk, og de var veldig greie på at vi fikk utsatt forsøket uten å miste det. Ventet i hele 3 måneder før jeg var frisk nok til å sette igang igjen.

Ta en telefon til klinikken i morgen, de er som oftest veldig greie og ikke så firkantet at dere ikke får  brukt forsøket deres etter tidsfristen. 

Anonymkode: ee74d...e40

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke tenke meg noe annet enn at klinikken din gir dere ekstra tid under slike omstendigheter. Klem til deg. 

• Liker 2
Skrevet

Takk for svar dere to. 

Mailet klinikken i dag og fikk positivt tilbake; de gir oss den tiden vi trenger til å "komme i orden" før siste forsøk. Jeg er så glad nå, et glimt av håp i alt mørket! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...