Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var innom hm nettside nå. Bruker å sjekke ut hva som er nyankommet for moro skyld og la merke til at klærne går nå opp til 50. Jeg kjente jeg ble veldig gla da jeg på noen år nå har hadd vanskeligheter med å finne passende klær på hm. Ikke fordi jeg har gått opp i vekt. Men fordi dems klær er så små.

Noen andre med samme erfaring? 

Anonymkode: e0f27...bb5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hm sine størrelser har faktisk blitt større enn de var. Divided kolleksjonene har størrelse slik alle klærne deres var før. 

Jeg kan fint bruke den største str i den vanlige kolleksjonen enda jeg er overvektig. Har aldri trengt å gå i avdelingen for store størrelser. 

Anonymkode: f6d41...a82

AnonymBruker
Skrevet

Flere butikker som har større størrelser på klærne nå virker det som. 

Jeg er stor og sliter veldig med å finne klær som sitter godt og ser bra ut. Avdelingen for store pleier å ha et snevert utvalg av klær for gamle damer

Men når jeg var i byen og handlet klær nå nylig (sikkert to år siden sist) så fant jeg både bukser og overdeler helt uten problemer på både Cubus og kapp ahl (her i byen har de vært kjent for å bare ha små strl) Droppet HM siden jeg klærne alltid har vært små i strl, men skal jammen meg begynne å ta turen innom der også

Anonymkode: 00f3e...165

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...