lene24 Skrevet 14. desember 2004 #1 Skrevet 14. desember 2004 Noen her inne som har prøvd den nye kremen; Happy Derm fra Loreal??? Fikk en prøve på den i et blad, og ble egentlig positivt overrasket :-) Dette lover b.la reklamen: " Gir dyptvirkende og langvarig fuktighetseffekt, dobbelt så myk hud, strålende og klar hud, smidig og oppkvikkende effekt, 100 % lykke...." Det med 100 % lykke tviler jeg at den gir da
Gjest gjest1 Skrevet 14. desember 2004 #2 Skrevet 14. desember 2004 Sikkert en god krem...men det jeg virkelig irriterer meg over når det gjelder Loreal er at de har fancy navn på stoffer som ikke finnes :-?
Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2004 #3 Skrevet 14. desember 2004 Jeg tåler den ikke hvertfall. Klødde som en gal.
Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2004 #4 Skrevet 14. desember 2004 Jeg tåler den ikke hvertfall. Klødde som en gal. den stinker pjuk også. lukter kjemisk.
Søtpotita Skrevet 14. desember 2004 #5 Skrevet 14. desember 2004 Kjøpte den fordi den lukta så godt Syns den er ok, reagerar ikkje med kløe eller noko, sjølv om eg ofte kan gjera det. Noko anna "virkning" enn god lukt har eg ikkje merka endå....
lene24 Skrevet 14. desember 2004 Forfatter #6 Skrevet 14. desember 2004 synes også den lukta godt, hadde litt rar farge da men.... Men har jo bare prøvd den to ganger, så vet ikke helt hvordan den er
Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2004 #7 Skrevet 14. desember 2004 For min litt fete blandingshud fungerer den veldig godt1 Jeg er så fornøyd med den at jeg vet at jeg kommer til å kjøpe en helt lik en når jeg har brukt opp den jeg har. Shiseido Pureness gir leg litt for lite fuktighet, andre kremer kan gi for mye, men denne er akkurat passe. Oil of Ulay som jeg trodde jeg var fornøyd med, kastet jeg etter å ha brukt Happyderm en periode.
Annevenn Skrevet 14. desember 2004 #8 Skrevet 14. desember 2004 Er det den rosa flaska? Prøvde den og renseskummet, men kutta den ut etter halv flaske. Synes ikke den gav noen ting, kunne like godt brukt en billig body lotion i ansiktet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå