Gå til innhold

Kan jeg bruke denne kjolen i konfirmasjon?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

http://www.hm.com/no/product/59324?article=59324-A#article=59324-A

Eller er den for kontor?

Jeg er str 42/44, og har problemer med å finne kjoler jeg liker, men denne prøvde jeg i dag og følte meg veldig fin i. Men venninnen min som var med meg mente at det er kun kjole man går med på jobb, ikke selskap. Jeg kjøpte begge fargene uansett, fordi jeg likte den, men etter at jeg kom hjem kom tvilen på om hun hadde rett...

Jeg tenkte svarte strømpebukser og pumps. Og en sort cardigan i tilfelle det blir litt kjølig.

Anonymkode: 80b7c...6e2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fin

Anonymkode: 92b2f...1ca

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har stor halskjede i farge kan det jo fort bli selskap. 

Anonymkode: 92b2f...1ca

Skrevet

Fin kjole, klassisk og elegant. Kan ikke skjønne hvorfor du ikke skulle kunne bruke den i konfirmasjon. Er du redd den skal se formell ut kan du jo eventuelt bruke et litt stort halsskjede til. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Fin kjole som du godt kan bruke :) 

Anonymkode: 92757...0cb

• Liker 3
Skrevet

Syns den var fin og grei. Tilbehør kan jo gjøre mye med en kjole om du føler den blir for enkel. 

AnonymBruker
Skrevet

Pen kjole som absolutt ikke trenger tilbehør, slik som andre foreslår. Du kan selvsagt gå med tilbehør om du ønsker, men det er strengt tatt ikke nødvendig hvis du ikke har lyst. 

Anonymkode: d31c7...dd7

• Liker 2
Skrevet

Helt super 👌🏼

Skrevet

Veldig fin :) vurderte å kjøpe den sist jeg var innom h&m.  Bruker selv Strl 42/44 

AnonymBruker
Skrevet

Fin kjole til konfirmasjon 😀 

Anonymkode: aff18...118

• Liker 1
Skrevet

Fin kjole som absolutt kan brukes i konfirmasjon:) med eller uten tilbehør. 

Skrevet

Veldig fin kjole som du gjerne må bruke i selskapet.   Skal kjøpe den selv.

Skrevet

Kjempefin! Selv skulle jeg ønske jeg hadde fått velge en sånn klassisk fin kjole og ikke den forferdelige ballkjole jeg endte med å ha på.

Pynt med et smykke og fin cardigan/kjolejakke så er denne kjolen absolutt konfirmasjonsverdig! :) 

Ps: Hvis du går for sort strømpebukse ville jeg passet på at den ikke blir for tett/mørk. Men det er bare min smak.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å, det er ikke jeg som konfirmeres! Jeg er bare gjest :P  beklager misforståelsen!

Jeg er ikke veldig glad i å gå med store kjeder, men jeg er veldig glad i øredobber og har flere som er ganske chunky/kule som kan freshe den opp :)

Anonymkode: 80b7c...6e2

• Liker 1
Gjest Margit Spat
Skrevet

Den/de kan fungere helt utmerket i en konfirmasjon, men jeg ville ikke brukt svarte strømper hvis konfirmasjonen er nå på våren. En eller annen «hudfarge» er mye bedre. Når det gjelder tilbehør, ville jeg måkt på med litt friskt og digert. En så enkel og stram kjole tåler absolutt det.

Skrevet

Enig med de over! Men ville nok brukt en dressjakke heller enn en cardigan til :)

Skrevet

Jeg ville droppa svarte strømpebukser og pumps, da blir det litt "kontor". Jeg ville tatt den lyse, uten strømper(til nød hudfarget) og noe litt fargerikt tilbehør. 

AnonymBruker
Skrevet

Enig med flere . Fin kjole, men ikke svarte strømper, heller champagne. Pumps går fint, og antrekket kan pyntes opp med litt smykker /perler e.l. Gjerne en blazer til. 

Anonymkode: 04586...ab2

AnonymBruker
Skrevet

Kan absolutt brukes,men gå for hudfarget strømpebukse.

Anonymkode: 09262...989

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...