AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #1 Skrevet 11. mars 2017 Hei! Jeg studerer for øyeblikket i Oslo, men trives ikke i byen. Vurderer Sogndal til neste år, noen erfaringer? Anonymkode: 1fa55...65c
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #2 Skrevet 12. mars 2017 Har ikke erfaringer fra å studere der, men jeg er oppvokst der. Vet at studentene har likt seg veldig godt pga det er så få steder å gå ut så alle treffer alle og det er lett å bli kjent med hverandre. Meieriet har hatt ganske bra band der før vet jeg, og de har spesielt godt lydanlegg. Og naturen er selvfølgelig fantastisk. Man må bare passe på å ikke ta jentene fra de lokale gutta så går det bra Vet at det er noen studenter som har blitt banket opp der også, men aner ikke hvordan lokalmiljøet er nå. Men det er selvfølgelig ikke noe problem om man er jente selv. Det er ca 10 år siden jeg bodde der. Det er en bygd, men tror jeg kan anbefale å studere der. Har møtt mange studenter og alle har likt seg godt. Anonymkode: 36f9d...3a3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #3 Skrevet 12. mars 2017 Kanskje ikkje berra mjelk og honning men Anonymkode: 36f9d...3a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå