Hoppetaujenta Skrevet 12. mars 2017 #21 Del Skrevet 12. mars 2017 Han er en god underholder helt klart og jeg har smilt mye av hans ablegøyer på scener. Kan ikke fri meg fra at han i alt sitt talent... virker veldig ensom. Når mange mennesker negativt baksnakker og jager et (kanskje) hardt presset menneske, så kan det gå galt før eller siden. Ingen av oss vil like å vite at vi var en av dem som var med på å drive det så langt om det en gang skjer. Håper at han gir seg selv litt tilbaketrukket fred og finner roen fremover. All respekt for ham og hans personlige, ektefølte tekst, men når det gjelder syngingen hans, så er det som å høre en fargerik kameleon synge. Jeg får ikke fatt i det som kanskje er hans egen stil når jeg er vant til å høre gode imitasjoner av mange andre sangere med stort særpreg. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 12. mars 2017 #22 Del Skrevet 12. mars 2017 Syns synd på hele fyren jeg. Stakkars mann som har havnet sånn utpå. Synd stemmen hans sviktet sånn igår, han sang skikkelig surt og virket både full og dopa. Var bare trist å se og høre på, men tror ikke det hadde vært så bra for han om han hadde vunnet. Håper han får den hjelpen han trenger. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKlump Skrevet 12. mars 2017 #23 Del Skrevet 12. mars 2017 Det er vel gjerne de som er de mest skapende menneskene i samfunnet som har dypest sinn. Historien er full av sånne eksempler. Paranoid, manisk og depressiv. Mannen har det tydeligvis ikke godt med seg selv dessverre 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vikinggirl Skrevet 12. mars 2017 #24 Del Skrevet 12. mars 2017 (endret) 54 minutter siden, Salka skrev: Syns synd på hele fyren jeg. Stakkars mann som har havnet sånn utpå. Synd stemmen hans sviktet sånn igår, han sang skikkelig surt og virket både full og dopa. Var bare trist å se og høre på, men tror ikke det hadde vært så bra for han om han hadde vunnet. Håper han får den hjelpen han trenger. Tror hverken han var full eller dopa!! Meget tvilsomt at de får stille opp "fulle og dopa"! Han var nervøs og han sang den ikke på sitt beste, men sangen er fin den. Han skjermer seg selv fra media, forståelig nok etter alle krumspring og oppslag som har vært. Tror og håper at han nå "pensjonerer" seg og vil drive med ting han liker utenfor jantenorge og "finne seg selv" som det heter. Han er en grepa kjekk kar, men å gå ut på byen med han er et mareritt. ALLE skal komme bort å snakke med han og få han til å gjøgle, står og hermer etter hans egne parodier. Fulle folk som gribber etter han, nei, en kan få noia av mindre. Noen var hyggelige og hilste også på meg som han satt og holdt rundt, men snakk om å bli invadert på en date!! Til slutt måtte vi stikke derfra for å kunne snakke sammen i det hele tatt. Han beklaget flere ganger at det alltid ble sånn oppstuss hver eneste gang, og han hadde forståelse for at dette ikke var noe jeg orket og fant slitsomt. Ikke kjekt å måtte sitte inne og møtes i skjul for både folk og presse, det er ikke noe liv i lengden! Det er IKKE rart man kan bli paranoid og få både angst og søvnproblemer! Kristian og hans venner er veldig hyggelige, inkluderende og dyktige til fingerspissene. De har en HERLIG intern humor og jeg har bare gode minner fra de månedene med Kristian. (dette var FØR skuddene i dusjen og andre ting) For meg ble det altfor voldsomt med oppmerksomhet. Jeg unner han alt godt i livet og at han kan få slå seg til ro. I fred med kjæresten sin. Han beskytter sitt privatliv og det bør folk respektere. Syns heller vi skal dra han OPP i stedet for å rakke han ned!! Dumme ting kan alle gjøre, men heksejakt fortjener han ikke. Syns det var smart av han å holde seg unna MGP oppstyret på forhånd. Legg også merke til at han var blant de FÅ som sang LIVE. Endret 12. mars 2017 av Vikinggirl 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 12. mars 2017 #25 Del Skrevet 12. mars 2017 1 time siden, Vikinggirl skrev: Tror hverken han var full eller dopa!! Meget tvilsomt at de får stille opp "fulle og dopa"! Han var nervøs og han sang den ikke på sitt beste, men sangen er fin den. Han skjermer seg selv fra media, forståelig nok etter alle krumspring og oppslag som har vært. Tror og håper at han nå "pensjonerer" seg og vil drive med ting han liker utenfor jantenorge og "finne seg selv" som det heter. Han er en grepa kjekk kar, men å gå ut på byen med han er et mareritt. ALLE skal komme bort å snakke med han og få han til å gjøgle, står og hermer etter hans egne parodier. Fulle folk som gribber etter han, nei, en kan få noia av mindre. Noen var hyggelige og hilste også på meg som han satt og holdt rundt, men snakk om å bli invadert på en date!! Til slutt måtte vi stikke derfra for å kunne snakke sammen i det hele tatt. Han beklaget flere ganger at det alltid ble sånn oppstuss hver eneste gang, og han hadde forståelse for at dette ikke var noe jeg orket og fant slitsomt. Ikke kjekt å måtte sitte inne og møtes i skjul for både folk og presse, det er ikke noe liv i lengden! Det er IKKE rart man kan bli paranoid og få både angst og søvnproblemer! Kristian og hans venner er veldig hyggelige, inkluderende og dyktige til fingerspissene. De har en HERLIG intern humor og jeg har bare gode minner fra de månedene med Kristian. (dette var FØR skuddene i dusjen og andre ting) For meg ble det altfor voldsomt med oppmerksomhet. Jeg unner han alt godt i livet og at han kan få slå seg til ro. I fred med kjæresten sin. Han beskytter sitt privatliv og det bør folk respektere. Syns heller vi skal dra han OPP i stedet for å rakke han ned!! Dumme ting kan alle gjøre, men heksejakt fortjener han ikke. Syns det var smart av han å holde seg unna MGP oppstyret på forhånd. Legg også merke til at han var blant de FÅ som sang LIVE. Jeg sa ikke at han VAR det, men at han VIRKET sånn! Det er ikke det samme. Selvfølgelig var han nervøs, det så alle og jeg syns det var trist å se han igår, for egentlig har han en ganske fin stemme. Og jeg rakker han ikke ned! Det å syns synd på han fordi han åpenbart sliter er å bry seg, ikke å rakke han ned! Jeg er sikker på at han er en god person og som komiker er han jo helt rå. Jeg håper han får hjelp, for det trenger han. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 12. mars 2017 #26 Del Skrevet 12. mars 2017 15 timer siden, dk73 skrev: Ja det er hans offisielle versjon. For oss som har ham på sosiale medier og ser hva han legger ut FØR politiet kommer....så er det ikke rart de reagerer på hans oppførsel. This! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKlump Skrevet 12. mars 2017 #27 Del Skrevet 12. mars 2017 http://www.tv2.no/a/8234436/. Han har ikke dame nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 12. mars 2017 #28 Del Skrevet 12. mars 2017 3 timer siden, Vikinggirl skrev: Tror hverken han var full eller dopa!! Meget tvilsomt at de får stille opp "fulle og dopa"! Han var nervøs og han sang den ikke på sitt beste, men sangen er fin den. Han skjermer seg selv fra media, forståelig nok etter alle krumspring og oppslag som har vært. Tror og håper at han nå "pensjonerer" seg og vil drive med ting han liker utenfor jantenorge og "finne seg selv" som det heter. Han er en grepa kjekk kar, men å gå ut på byen med han er et mareritt. ALLE skal komme bort å snakke med han og få han til å gjøgle, står og hermer etter hans egne parodier. Fulle folk som gribber etter han, nei, en kan få noia av mindre. Noen var hyggelige og hilste også på meg som han satt og holdt rundt, men snakk om å bli invadert på en date!! Til slutt måtte vi stikke derfra for å kunne snakke sammen i det hele tatt. Han beklaget flere ganger at det alltid ble sånn oppstuss hver eneste gang, og han hadde forståelse for at dette ikke var noe jeg orket og fant slitsomt. Ikke kjekt å måtte sitte inne og møtes i skjul for både folk og presse, det er ikke noe liv i lengden! Det er IKKE rart man kan bli paranoid og få både angst og søvnproblemer! Kristian og hans venner er veldig hyggelige, inkluderende og dyktige til fingerspissene. De har en HERLIG intern humor og jeg har bare gode minner fra de månedene med Kristian. (dette var FØR skuddene i dusjen og andre ting) For meg ble det altfor voldsomt med oppmerksomhet. Jeg unner han alt godt i livet og at han kan få slå seg til ro. I fred med kjæresten sin. Han beskytter sitt privatliv og det bør folk respektere. Syns heller vi skal dra han OPP i stedet for å rakke han ned!! Dumme ting kan alle gjøre, men heksejakt fortjener han ikke. Syns det var smart av han å holde seg unna MGP oppstyret på forhånd. Legg også merke til at han var blant de FÅ som sang LIVE. Ha ha 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 12. mars 2017 #29 Del Skrevet 12. mars 2017 2 timer siden, nyher skrev: Ha ha Hva var det som var så morsomt? Forstod ikke den jeg 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vikinggirl Skrevet 12. mars 2017 #30 Del Skrevet 12. mars 2017 4 timer siden, nyher skrev: Ha ha Problemer?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kmyk Skrevet 12. mars 2017 #31 Del Skrevet 12. mars 2017 Kristian Valen er en utrolig talentfull mann. Tror ikke det finnes et vondt bein i kroppen hans. Han er utrolig godhjertet og hjelper feks mange folk (organisasjoner o.l) uten å ville ha noe oppmerksomhet for det. Ønsker alt godt for han og håper han vil fortsette å dele mye av sitt talent med oss i fremtiden👏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 12. mars 2017 #32 Del Skrevet 12. mars 2017 Synd at nervene tok overhånd på GP igår, han fortjener å skinne på scena. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vikinggirl Skrevet 13. mars 2017 #33 Del Skrevet 13. mars 2017 5 timer siden, Kmyk skrev: Kristian Valen er en utrolig talentfull mann. Tror ikke det finnes et vondt bein i kroppen hans. Han er utrolig godhjertet og hjelper feks mange folk (organisasjoner o.l) uten å ville ha noe oppmerksomhet for det. Ønsker alt godt for han og håper han vil fortsette å dele mye av sitt talent med oss i fremtiden👏🏻 Jeg VET at det ikke finnes noe vondt i han. Han er et multitalent, og en kjærlig mann. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 13. mars 2017 #34 Del Skrevet 13. mars 2017 5 timer siden, Vikinggirl skrev: Jeg VET at det ikke finnes noe vondt i han. Han er et multitalent, og en kjærlig mann. Bortsett fra når han kommer med trusler mot offentlige tjenestemenn da, naturligvis. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggi Skrevet 13. mars 2017 #35 Del Skrevet 13. mars 2017 Han har ett enormt talent men jeg tror desverre at som så mangen som han så blir han ikke gammel..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 13. mars 2017 #36 Del Skrevet 13. mars 2017 20 timer siden, LilleKlump skrev: http://www.tv2.no/a/8234436/. Han har ikke dame nå eller? Er ikke lenge han sa at han og dama måtte snakke over samband og at de skulle flytte til utlandet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 13. mars 2017 #37 Del Skrevet 13. mars 2017 http://www.vg.no/rampelys/kristian-valen/kristian-valen-forlater-norge/a/23816159/ Kryptert samband, faktisk. Skuddsikre vester må de ha også. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 13. mars 2017 #38 Del Skrevet 13. mars 2017 (endret) På Saturday, March 11, 2017 den 23.31, Den Lille Heksa skrev: Fordi politiet dukker opp med hele beredskapstroppen bare han nyser. Media skriver side opp og side ned og det blir laget tråder på kg om det. Hadde flyttet jeg også. Enig. Kan være godt å komme seg vekk noen ganger. Men egentlig får jeg bare vondt av hele fyren. Han kan umulig ha det noe greit med seg selv som han har holdt på. Jeg så han på MGP og det var bare trist. Jeg synes han har hatt en fin sangstemme, men han sang bare surt der. Endret 13. mars 2017 av LeilaS 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 13. mars 2017 #39 Del Skrevet 13. mars 2017 Det har vært åpenbart noen år nå at han ikke har vært helt i vater. Kjempetrist, for han er sikkert en flott fyr og er en dyktig komiker. Håper han har trygge og gode folk rundt seg som kan hjelpe og støtte i en tydelig tøff periode. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vikinggirl Skrevet 13. mars 2017 #40 Del Skrevet 13. mars 2017 9 timer siden, jabx skrev: Bortsett fra når han kommer med trusler mot offentlige tjenestemenn da, naturligvis. Selvsagt er det dumt ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg