Gjest Coral Skrevet 14. desember 2004 #1 Skrevet 14. desember 2004 Jeg er på jakt etter en ny kajal. Har en god svart, fra Dior, men kunne tenkt med en som gjorde litt mer ut av seg. Tenker på en som enten kunne få frem øyenfargen min (har blå øyne, så eventuelt en i blånyanser), eller en med litt skimmer eller glitter i. Lyst på en litt ny look til julebord til helgen Har dere noen tips eller merker å anbefale meg?
lene24 Skrevet 14. desember 2004 #2 Skrevet 14. desember 2004 For å fremheve din blå øyenfarge, bør du velge kajaler i blå, grønn, brun eller lilla. Selv bruker jeg mye lilla i øyenskygge, og da bruker jeg lilla kajal også - det blir veldig fint, og får frem øyenfargen min :-) Nå finnes det glitter kajaler og linere i fleng, så det er bare å gå på jakt etter den fargen du aller helst ønsker... Tenk på den fargen du bruker mest til fest - og velg en kajal i samme farge. Jeg synes ihvertfall at skimmerkajal ser best ut til fest og ikke hverdag.... Lykke til!!!!
Gjest Coral Skrevet 14. desember 2004 #3 Skrevet 14. desember 2004 Takk for svar, lene24 Bruker mye øyenskygge i lillanyanser jeg også, det er fint til blå øyne. Vet du eller noen andre om merker som er bra og holdbare når det gjelder glitter - eller skimmerkajaler, så er det flott om dere kommer med tips. ...Og skimmerkajaler passer best til fest ja, tenkte å glitre litt på julebord til helgen
Armonia Skrevet 14. desember 2004 #4 Skrevet 14. desember 2004 Orlane har noen fine kajaler med glitter. Jeg har en svart en, og det er jeg veldig fornøyd med
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2004 #5 Skrevet 15. desember 2004 maybelline har noen fine ting! og på hennes og mauritz.. og øyenskygger som heter dazzle dust. by Barry M.de er sinnsykt skimrende! jeg oppdaget dem på oslo city.......i en frisørsalong under hennes....
Gjest Gjesta Skrevet 15. desember 2004 #6 Skrevet 15. desember 2004 Svart og brun framhever best blå øyne. Spesielt fint er det med noe som går i bronsetoner, det får øynene virkelig til å skinne. For å framheve øyenfargen, er det lurt å tenke i komplementærtoner, altså skal man IKKE benytte samme farge som øyenfargen. Blått er for eksempel fint for å fremheve brune øyne, bronse/brunt til blå øyne, og lilla til grønne øyne.
Minette Skrevet 15. desember 2004 #7 Skrevet 15. desember 2004 Helena Rubinstein har noen skimmereyelinere i ulike farger. Jeg har tenkt å kjøpe selv, har bare ikke kommet så langt, men de skal visst være veldig fine..
Gjest Lilleulv Skrevet 15. desember 2004 #8 Skrevet 15. desember 2004 er noe som heter glitter eye liner fra make up store. De ser kjempefine ut!!
Gjest Coral Skrevet 15. desember 2004 #9 Skrevet 15. desember 2004 Takk for flere tips jenter! Får ta en runde senere i dag å se, prøve å finne en fin i bronsetoner.
Gjest Coral Skrevet 19. desember 2004 #10 Skrevet 19. desember 2004 Kjøpte en fra H. Rubinstein, i bronsenyanser. Den satt godt på syns jeg, og fremhevet øynene. Brukte den i går og fikk flere komplimenter om at jeg var fint sminket.
Scaramouche Skrevet 19. desember 2004 #11 Skrevet 19. desember 2004 For å framheve øyenfargen, er det lurt å tenke i komplementærtoner, altså skal man IKKE benytte samme farge som øyenfargen. Blått er for eksempel fint for å fremheve brune øyne, bronse/brunt til blå øyne, og lilla til grønne øyne. Kult! Der lærte jeg noe i dag og
Gjest Lilleulv Skrevet 19. desember 2004 #12 Skrevet 19. desember 2004 Kjøpte en fra H. Rubinstein' date=' i bronsenyanser. Den satt godt på syns jeg, og fremhevet øynene. Brukte den i går og fikk flere komplimenter om at jeg var fint sminket. [/quote'] Hva heter den? Høres ut som noe jeg kunne like
Gjest Coral Skrevet 20. desember 2004 #13 Skrevet 20. desember 2004 Lilleulv: Den heter Smooth Glide Eyepencil. Kjøpte den i no. 05, Shimmer Cooper. Tror de hadde den i fem ulike nyanser.
Gjest Daniella_ Skrevet 20. desember 2004 #14 Skrevet 20. desember 2004 Kult! Der lærte jeg noe i dag og Blått skal brukes til blå øyne det. Bare i en mørkere nyanse enn blåfargen. Det fremhever.
Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2004 #15 Skrevet 20. desember 2004 helt enig! blått kan brukes til blå øyne, prøv f.eks en lysblå øyen skygge på lokket, mørkblå kajal på våtkanten, og en mørkblå kajal, langs ytterste øvre vippekantpå øyelokket, og en mørkblå øyenskygge på globelinjen...fint!
Gjest Coral Skrevet 20. desember 2004 #16 Skrevet 20. desember 2004 Sminke lik øyenfargen kan også være fint ja. Gøy å varriere litt syns jeg! Jeg bruker noen ganger blå kajal (ganske lik blåfarge som øynene mine). Det blir fint, spesielt når jeg har litt brunfarge i tillegg.
Gjest Lilleulv Skrevet 20. desember 2004 #17 Skrevet 20. desember 2004 Lilleulv: Den heter Smooth Glide Eyepencil. Kjøpte den i no. 05, Shimmer Cooper. Tror de hadde den i fem ulike nyanser. Takk! denne skal jeg sjekke ut...
Gjest Daniella_ Skrevet 20. desember 2004 #18 Skrevet 20. desember 2004 Har lett etter slik overalt, men ser aldri at billig-produktene har noe av det... :-?
Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2004 #19 Skrevet 20. desember 2004 Lilleulv: Den heter Smooth Glide Eyepencil. Kjøpte den i no. 05, Shimmer Cooper. Tror de hadde den i fem ulike nyanser. Her er et bilde av den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå