Gå til innhold

Har det skjedd deg at daten ikke har møtt opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen gang dratt på date også har ikke daten møtt opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, aldri

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja skjedde en gang. Fikk mld dagen etter at bestefar hadde vært sjuk. Idiot som jeg var gikk jeg med på ny date. Da dukka han opp. Dessverre.

Anonymkode: 4b31c...5d0

• Liker 4
Gjest padawan
Skrevet

Det med at besteforeldre er syke, katter som er syke, barn som er syke, en er syk selv osv er jo en klassisk unnskyldning for å slippe unna. 

Skrevet (endret)

Ja, han var forsinket og hadde glemt å si fra. Jeg skrev og spurte hvor han var men fikk intet svar. Han kom 3 timer for sent uten å si noe. Jeg trodde jeg var blitt ditchet men han kom til slutt. Han trodde jeg hadde hele dagen... Men jeg hadde skrevet tydelig at jeg hadde planer etter daten. Jeg satt der i 3 timer for å vente på dem jeg hadde planer med etterpå. Ellers hadde jeg bare dratt hjem.

Siden jeg er litt "nazi" (ikke i ordets rette forstand) på tid og kommunikasjon syntes jeg det var veldig turnoff. 

Endret av blæddi
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke jeg møter aldri opp på stevnemøter.

Anonymkode: 02373...369

AnonymBruker
Skrevet

Nei aldri.

men jeg avlyste en date i det han stod på døra via snap🙈

Ikke fint i det hele tatt men jeg fikk helt noia, vi snakker fortsatt sammen men blir ikke noe mer dating😆

Anonymkode: 83049...c0d

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Første gang på skoleballet. De trakk lapper om date og han som ble min møtte aldri opp når jeg stod å ventet på han fremme ved skolen der alle venett på sine dates i kjole og alt. 

Anonymkode: 8d483...1d0

• Liker 1
Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet

Nei. Men opplevde en gang at en jente avlyste en halvtime før vi skulle møtes. Sikkert nervøs, stakkar.
:) 

Skrevet

Nei... har derimot opplevd at en fyr dro til området jeg bodde uten at vi hadde avtalt noe....

Jeg er veldig forsiktig så hadde gitt fyren feil område online (gir alltid svar om f.eks busstopp lenger unna), så når han spurte hvor jeg var og sånt... hahhhh........ Holdt meg unna bussene den dagen og brukte annen transport. 

Åja... var faktisk en gang en fyr ikke dukket opp. 
Skulle møte han på et kjøpesenter, og hadde med en venninne siden jeg er jævelsk forsiktig. ^_^
Kanskje han så det, for han sendte meg melding at han ikke kom likevel. Han hadde et litt vel kjekt bilde, så sørget for å ha med en venninne.. mistenkte at fyren potensielt løy om alder og at bilde ikke var av han. 

Skrevet

Nei. Har, dessverre, vært flink på å avlyse i siste liten selv. 

• Liker 1
Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet

Håper du finner ut av det. Kanskje bare hoppe i det? Jeg kan oppleve nervøsitet i noen situasjoner, men tror aldri jeg har vært på nervøs før eller på en date.

Tenker at vi treffes for å se om vi passer sammen og jeg har ingen interesse av å prøve å imponere den personen. Heller motsatt. I tillegg tenker jeg også at når en jente faktisk vil treffe meg, så er hun alt ganske interessert. 

Så hvorfor være nervøs? Vet ikke om det hjelper deg å tenke slik, men...

4 minutter siden, johanna123 skrev:

Men forstår godt at du kan tolke det som uinteresse. Men det er nødvendigvis ikke det hvis andre damer er som meg. 

Jeg tolker det ikke slik. Jeg vet godt hvor nervøs og usikre selv de peneste kvinnene er, men tror dette er en virkelighet mange menn er blinde for.
:) 

Gjest Tekola
Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker, samt svar til dette.

Tekola, forumansvarlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...