AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #1 Skrevet 11. mars 2017 Hei! Jeg studerer på NTNU ogtar opp igjen et fag fra førsteåret mitt (går nå tredjeåret). Det er altså to år siden jeg tok faget originalt. Jeg har en obligatorisk innlevering snart i faget, og er ikke sikker på om den fortsatt er godkjent. Og ja, jeg har allerede sendt en mail til studieveileder, men det har gått noen dager nå og jeg har ikke fått svar. Fikk høre av en venninne at oppgavene er gyldige i to år (så lenge faget ikke har endret fagkode, noe det ikke har). Er det noen som vet om dette stemmer? Anonymkode: a65d0...943
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #2 Skrevet 11. mars 2017 Fant nettopp igjen oppgaven min fra førsteåret, ser at det er akkurat den samme som i år. Så hvis det er krise får jeg bare skrive den om og eventuelt ha med en liten notis på slutten om at jeg tar opp igjen faget. Jeg er god på oppgaveskriving, så det burde gå fint å fikse litt og tilføye på den, men jeg vil helst slippe Anonymkode: a65d0...943
whitewildfox Skrevet 11. mars 2017 #3 Skrevet 11. mars 2017 Tror jeg har hørt at oppgaven skal være gyldig i to år jeg også, men jeg er ikke sikker.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #4 Skrevet 12. mars 2017 På mitt studie på ntnu så er obligatoriske innleveringer gyldige i to SEMESTER. Anonymkode: fb650...376
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #5 Skrevet 12. mars 2017 Det varierer fra emne til emne. Anonymkode: f2142...85d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå