AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #1 Skrevet 11. mars 2017 Hvilken? Reg meg på møteplassen. Eledig utvalg i min by... er kvinne. Anonymkode: b103d...128
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #2 Skrevet 11. mars 2017 Det er ikke utvalget som er problemet, men deg og din skriving... Anonymkode: e801e...6f4 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #3 Skrevet 12. mars 2017 registrerte meg på match, men har ikke giddi å betalt enda. har vert på møteplassen og sukker allerede. foretrakk møteplassen over sukker ihvertfall, men mulig det er mer utvalg på sukker. Anonymkode: c61a3...9a8
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #4 Skrevet 12. mars 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke utvalget som er problemet, men deg og din skriving... Anonymkode: e801e...6f4 Tviler på at mine skrivefeil gjør menn mer attraktiv der inne. Er ikke intressert i å date en overvektig mann med pottesveis som bor med katten sin. Eller utlendinger. Fant en kjekk mann av alle profiler i min by. Anonymkode: b103d...128
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #6 Skrevet 12. mars 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tviler på at mine skrivefeil gjør menn mer attraktiv der inne. Er ikke intressert i å date en overvektig mann med pottesveis som bor med katten sin. Eller utlendinger. Fant en kjekk mann av alle profiler i min by. Anonymkode: b103d...128 Men det er kanskje alt du får hvis du har masse grove skrivefeil i profilen din da mange oppegående folk synes mye skrivefeil er usexy. Anonymkode: 01597...488 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #7 Skrevet 12. mars 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tviler på at mine skrivefeil gjør menn mer attraktiv der inne. Er ikke intressert i å date en overvektig mann med pottesveis som bor med katten sin. Eller utlendinger. Fant en kjekk mann av alle profiler i min by. Anonymkode: b103d...128 Nei, omvendt. Dine skrivefeil får veldig mange menn til å skygge unna siden de tror at du fortsatt går på barneskolen. Kan du ikke bruke litt tid på å skrive ordentlig fremfor å haste over tastene som om det gjaldt livet? Men du er ikke den eneste som har skrivefeil her inne, hvis det er til noen trøst for deg. Og å skylde på dysleksi kan du bare glemme, den er bare så "turn-off". Anonymkode: ea4ec...f71 1
Jus sanguinis Skrevet 12. mars 2017 #8 Skrevet 12. mars 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke utvalget som er problemet, men deg og din skriving... Anonymkode: e801e...6f4 Jeg ville også hatt problemer med det der.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #9 Skrevet 12. mars 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: registrerte meg på match, men har ikke giddi å betalt enda. har vert på møteplassen og sukker allerede. foretrakk møteplassen over sukker ihvertfall, men mulig det er mer utvalg på sukker. Anonymkode: c61a3...9a8 Både du og ts burde være nøye med grammatikken. Som flere skriver kan det være viktig for mange at man har en viss standard når det gjelder rettskriving. Anonymkode: 51668...07a 1
cmd Skrevet 12. mars 2017 #10 Skrevet 12. mars 2017 Jøss, har folk begynt å sjekke skrive feil? Fy fader, det er nesten alle som gjør skrivefeil her. Så slutt å kritisere andre og heller svar på tråd. kan du ikke, gå ut av tråden. La være å svare. 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #11 Skrevet 12. mars 2017 26 minutter siden, cmd skrev: Jøss, har folk begynt å sjekke skrive feil? Fy fader, det er nesten alle som gjør skrivefeil her. Så slutt å kritisere andre og heller svar på tråd. kan du ikke, gå ut av tråden. La være å svare. Føler du deg truffet nå? Du, med alle dine skrivefeil i alle innlegg du har skrevet her inne. Utrolig at du i det hele tatt har klart å få svar på noe som helst av det du har lirt ut av deg her inne. Akkurat det skal du være jævlig takknemlig for, for mye av det du skriver er stort sett bare dritt. Anonymkode: ea4ec...f71
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #12 Skrevet 12. mars 2017 Kan dere ikke 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler du deg truffet nå? Du, med alle dine skrivefeil i alle innlegg du har skrevet her inne. Utrolig at du i det hele tatt har klart å få svar på noe som helst av det du har lirt ut av deg her inne. Akkurat det skal du være jævlig takknemlig for, for mye av det du skriver er stort sett bare dritt. Anonymkode: ea4ec...f71 Kan du ikke svare på spørsmålet hennes? Takk for at jeg ikke dater deg. Vil ikke ha en som kan reagere slik. Anonymkode: 5fea8...142
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #13 Skrevet 12. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan dere ikke Kan du ikke svare på spørsmålet hennes? Takk for at jeg ikke dater deg. Vil ikke ha en som kan reagere slik. Anonymkode: 5fea8...142 Jeg har allerede svart, følger du ikke med, eller???? Kanskje du skal slutte å avspore, du også, og svare på det Ts spør om? Men hvis du ikke har noe å bidra med, så pell deg vekk? Takk Gud for at jeg ikke dater deg, heller, du virker som et realt avskum og en ekkel drittsekk som har kravlet opp fra rennesteinen et sted. Takk Gud for at du ikke er en jeg omgås til daglig, takk, takk, takk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pervogris. Anonymkode: ea4ec...f71
cmd Skrevet 12. mars 2017 #14 Skrevet 12. mars 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler du deg truffet nå? Du, med alle dine skrivefeil i alle innlegg du har skrevet her inne. Utrolig at du i det hele tatt har klart å få svar på noe som helst av det du har lirt ut av deg her inne. Akkurat det skal du være jævlig takknemlig for, for mye av det du skriver er stort sett bare dritt. Anonymkode: ea4ec...f71 Er ikke det bra? Du med dine jævle holdninger bør være på andre nettsteder hvorde setter skrivefeil på fokus. Om du leser det du har skrevet, vil du se hvor mange grammatikk feil du har. Du burde også være være truffet. Men du kritiserer andre....Du må nok være en drittsekk
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #15 Skrevet 12. mars 2017 7 minutter siden, cmd skrev: Er ikke det bra? Du med dine jævle holdninger bør være på andre nettsteder hvorde setter skrivefeil på fokus. Om du leser det du har skrevet, vil du se hvor mange grammatikk feil du har. Du burde også være være truffet. Men du kritiserer andre....Du må nok være en drittsekk Skal være enig i at det er litt skrivefeil i det du skriver. Men har folk hørt om konstruktiv kritikk.. Anonymkode: 5fea8...142
cmd Skrevet 12. mars 2017 #16 Skrevet 12. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skal være enig i at det er litt skrivefeil i det du skriver. Men har folk hørt om konstruktiv kritikk.. Anonymkode: 5fea8...142 Jeg vet jeg har skrivefeil inni mellom. Jeg aksepeterer også at andre har det men jeg kritiserer ikke andre. Men mange gjør det. Her vil folk snakke om deres problemer, være sosial, får/gi råd, en slags hobby etc.
Søgni Skrevet 12. mars 2017 #17 Skrevet 12. mars 2017 (endret) Selvsagt tar det seg best ut,og gir et best inntrykk, på en datingside som ellers, å ha en forståelig profiltekst og å skrive meldinger med noenlunde greit språk. Dette tror jeg kanskje folk som skriver dårlig, om det nå enn er på grunn av dysleksi eller annet, vet smertelig godt. Kanskje bedre enn de som ikke har dette problemet? Men dere svarer jo virkelig ikke på det TS spør om, engang. Om dere kun svarer folk uten skrivefeil på nettdatingsider, så får nå det være deres sak. Jeg for min del så jo folk litt mer an, og er glad for det, ettersom det ikke er alle som er best skriftlig. Angående det du spør om, TS: Jeg syntes Sukker var bedre enn Møteplassen. Endret 12. mars 2017 av Søgni
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #18 Skrevet 12. mars 2017 13 minutter siden, Søgni skrev: Selvsagt tar det seg best ut,og gir et best inntrykk, på en datingside som ellers, å ha en forståelig profiltekst og å skrive meldinger med noenlunde greit språk. Dette tror jeg kanskje folk som skriver dårlig, om det nå enn er på grunn av dysleksi eller annet, vet smertelig godt. Kanskje bedre enn de som ikke har dette problemet? Men dere svarer jo virkelig ikke på det TS spør om, engang. Om dere kun svarer folk uten skrivefeil på nettdatingsider, så får nå det være deres sak. Jeg for min del så jo folk litt mer an, og er glad for det, ettersom det ikke er alle som er best skriftlig. Angående det du spør om, TS: Jeg syntes Sukker var bedre enn Møteplassen. Tusen takk for svar😊 Når det gjelder mine skrivefeil i et enkelt innlegg: Jeg går faktisk på universitet. Kan til og med skrive akademisk og har aldri fått kritikk for feilskriving. Men selvfølgelig henger folk seg opp i alt annet enn det man spør om her inne... Og nei, jeg har ikke dysleksi. Anonymkode: b103d...128
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #19 Skrevet 12. mars 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar😊 Når det gjelder mine skrivefeil i et enkelt innlegg: Jeg går faktisk på universitet. Kan til og med skrive akademisk og har aldri fått kritikk for feilskriving. Men selvfølgelig henger folk seg opp i alt annet enn det man spør om her inne... Og nei, jeg har ikke dysleksi. Anonymkode: b103d...128 Men der er det vel stavekontroll. Men det er endel skrivefeil i det du skriver. Ikke at jeg er perfekt. Men hvis en dømmer deg for skrivefeilene dine er han ikke rett person... Anonymkode: 5fea8...142
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå