A6H Skrevet 11. mars 2017 #1 Skrevet 11. mars 2017 Hei, store-broren (20) min omskjærte seg noen dager siden og jeg er usikker på om jeg også må gjøre det, jeg er litt redd om jenter kommer til å frike ut eller noe sånt hvis jeg omskjærer meg.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #2 Skrevet 11. mars 2017 Jeg ser ikke helt vitsen med det om det ikke er av medisinske årsaker. Og er sterk motstander av det utføres på barn om det ikke ligger noe medisinsk bak. Om voksne folk velger å gjøre det er noe jeg er ganske likegyldig til. Tror ikke jeg ville friket ut. Men har ingen erfaring med omskjærte peniser. Rent estetisk foretrekker jeg med intakt forhud. Anonymkode: 49942...35f 1
funginger Skrevet 11. mars 2017 #3 Skrevet 11. mars 2017 Jeg mener helt klart at det burde være 18-års grense for omskjæring av gutter. Hvorvidt man er omskjert eller ikke bryr jeg meg ikke særlig om. Holdt en gang på med en som hadde litt trang forhud og muligens burde ha omskjært seg, det var litt irriterende å ikke kunne "slå seg løs" fordi han lett fikk vondt i forhuden sin. Han kunne egentlig ikke trekke forhuden ordentlig tilbake når penis var erigert.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #4 Skrevet 11. mars 2017 Jeg var med en som var omskjært en gang. Synest det så helt rart ut og det var veldig turn off for min del. Ikke noe for meg. Anonymkode: c8095...88a
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #5 Skrevet 11. mars 2017 Liker det ikke. Synes det er et problem. Anonymkode: 1a10c...2c4
Honnikorn Skrevet 11. mars 2017 #6 Skrevet 11. mars 2017 Om det ikke er medisinske grunner så er det bare rart rett og slett.
Nicathv Skrevet 12. mars 2017 #7 Skrevet 12. mars 2017 Jeg synes det er forkastelig at noen skjærer i spedbarns/små barns kjønnsorganer uten en medisinsk grunn. Hvis en voksen mann velger å bli omskjært så synes jeg det er ok. Når det kommer til min preferanse, så heller den litt mot uskjærte peniser. Men har ikke sett en skjært en som jeg ville takket nei til heller da
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #8 Skrevet 12. mars 2017 Jeg er likegyldig. La ikke merke til at kjærstens er omskjært en gang. Anonymkode: fed98...224
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå