Gå til innhold

Date flere samtidig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :-)

jeg er singel. Også har jeg vært på date med 2 forskjellige gutter. Gutt nr. 1 har jeg vært på 2 dates med, han er insane kjekk, morsom, og vi har mye til felles. Jeg er litt usikker på om han er interessert i meg, da det er litt mixed signals. Jeg føler det litt som at jeg ikke er god nok for han, som at han er litt for bra liksom. Vi bor et stykke unna hverandre, det ca 2 timer kjøring. Jeg ser ikke på det som et problem, men han er litt nølende og sier at slik ikke bruker å fungere. Vi har også mye av de samme fremtidsplanene. 

Gutt nr. 2 har jeg vært på 1 date med, og han er kjekk og(ikke like kjekk som nr. 1 men still handsome). Han viser tydelig interesse, og la mye energi i daten. Vi har hakket mer til felles, og det er ca 1 time kjøring mellom oss. Han har og noenlunde samme framtidsplaner som meg. Jeg er litt usikker på om jeg er interessert i han slik, men han er absolutt en bra catch. Det eneste er at latteren hans er helt sjuk rar, fikk helt sjokk første gang han lo. Ellers er han en grei kar.

Jeg føler ikke jeg kan drive på å date begge disse to guttene videre, det er ikke min greie. Vi er jo ikke eksklusive, men føler det blir helt feil. 

Hvem skal jeg velge?

Gutt nr. 1 er virkelig det som er "drømmen", han er alt jeg ser for meg. Gutt nr. 2 er ikke "second best" men en helt annen type mann enn nr. 1. 

Jeg er litt redd for at hvis jeg satser alt på nr. 1 så sier han til slutt at det ikke er noe å satse på, og da var jeg jo gitt opp nr. 2 allerede.

Kan jeg date begge to? 

(Jeg er 25, og begge guttene nærmer seg slutten av 30 årene)

Anonymkode: eaf87...4a8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I min mening kan man fint date flere samtidig så lenge man ikke har avtalt å være eksklusive og ikke prøver å skjule det.

Virker som du liker mann 1 best, men synes mann 2 er et mer fornuftig valg.

Anonymkode: 02d69...0c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...